České stránky o hře Total Influence Online

Letní souhrn

19.07.2011 16:40

Šachty 2.0

Hlavním motivem updatu 0.18:00 jsou šachty, bohužel k jejich spuštění došlo na počátku měsíce, zhruba 2 dny před mým odjezdem na dovolenou, navíc spřátelený horník je již třetí měsíc bez připojení a tak mi chybí podrobnější informace o změnách.

Šachty se nově těží a napadají v cyklech/kolech, asi aby se zjednodušil i tak těžký úděl ostrahy. Ta je nyní motivována k činnosti pomocí hodnocení, pokud ostraha šachty nefunguje, klan má z těžby mnohem menší zisk.
(Ostraha přišla nově s myšlenkou, že by měla dostávat část krystalů i od těžby, která ji nepovolala/nepotřebovala - dokázala s krystaly odejít dříve, než dorazil raider. Argumentují tím, že ostraha v boji vázala raidera jinde a ten tak nemohl napadnout a tedy za svou činnost zaslouží díl i z nenapadených, případně je tak výkonná, že se tam nájezdy ani nekonají :D. Uvidíme zda se tato myšlenka prosadí.)

Ze šachet byli vyloveni všichni agresivní mutanti a tak korporace SC ukončila odměňování nejlepších lovců. Tento žebříček tedy zmizel, objevily se však tři nová hodnocení. Nájezd, těžba, ostraha.

Mobové pravděpodobně zůstali stejní - sice již mezi nimi nejsou ti agresivní, ale nepředpokládám, že by se jejich vlastnosti vrátily na původní stav před zahájením lovecké sezóny (pokud ano, dejte mi prosím vědět). Navíc z mutantů občas padají SC klíče.
Bedny sice momentálně nikde nejsou, ale je to jen otázka času, takže je nevyhazujte :).

Předpokládám, že se snad opět rozrostl počet map na původních 20.

Po spuštění šachet prý znatelně poklesl počet hráčů ve VV městech. Nevím kam až admini trackují hráče, ale osobně si myslím, že většina oněch platících pravděpodobně neodešla do šachet, nýbrž na dovolenou. Zpět je má přilákat nový, vylepšený systém spojování bitev - autobattle.

Kvalita šachet:

1 -    1000 krystalů
2 -    1500
3 -    2000
4 -    3000


Horní hranice výkupní ceny krystalů je nově na 7kr.

Zároveň se šachtami se však objevily i další zajímavé novinky.


Pošta.

Spuštění pošty provázelo tradiční zamlčení důležitých infomací a tak teď je (a asi ještě i bude) mezi hráči trochu znechucení. Samotná pošta je výborná věc. Umožní vám poslat předmět či hotovost komukoli ve hře, tedy i svým dvojníkům, na které jste dosud vše museli přehazovat s pomocí jiných hráčů.
Nyní tedy nemusíte čekat až se připojí nějaký spolehlivý a důvěryhodný spoluhráč, za mírný poplatek si předměty pošlete sami. Adresát nemusí být online, takže si prostě odešlete zásilku a přelogujete se na twinka, jak prosté.

Má to jen několik háčků.

Předměty se značkou poslat nelze (důvody se vynoří níže), což trochu stěžuje situaci.

1) Nesmíte udělat chybu při vkládání či psaní nicku příjemce - jinak se vaše zásilka může velice jednoduše ocitnout v nesprávných rukou. Hráče je tedy lepší nejprve vložit mezi Přátele a v infu či zprávou bez přílohy si zkontrolovat, že se skutečně jedná o správnou osobu.

2) Zásilka zůstává v podatelně pouze 10 dnů, pokud není do té doby doručena, propadá. Právě tato drobnost nebyla se spuštěním služby zveřejněna ani drobným písmem. Řada hráčů tak poslala svým známým či sobě drahé vybavení a nic netušící adresát vzápětí odjel na dovolenou... zásilku stornovat nelze, pošta ji při nedodání nevrací a poslat předměty označkované také možné není. Není to k pláči?

3) Nedoporučuji používat k přesunům předmětů či kreditů mezi postavami, které nemáte pod jedním účtem. Pokud tedy používate samostatné postavy s vlastními loginy (a ne schválené a legální twinky - postavy na jednom účtu a loginu), pak se ve vlastním zájmu vyvarujte užívání této určitě pečlivě logované a monitorované služby.


Boostery.

Další kontroverzní záležitostí jsou nové, poněkud nesmyslně pojmenované, boostery. Jejich účinek je v naprostém protikladu k názvu, dokáží zablokovat získávání zkušeností. Ostatní parametry však zůstavají (předpokládám) beze změn.
Po aktivaci tedy postava daný čas - dle typu boosteru - vydělává, nabírá skill, hodnosti atp., ale nezískává žádné xp a neposouvá se tedy k vyšším úrovním.
Může tedy libovolně rýžovat a vesele zůstávat například na 6. úrovni, pro kterou bude mít maximální skill i odpovídající vybavení.

Lehký          - zablokuje 100%xp na dobu 1h - cena 3zl.
Vylepšený    - zablokuje 100%xp na dobu 2h - cena 5zl.
Ultra           - zablokuje 100%xp na dobu 8h - cena 8zl.

Za kredity se brzdičky samozřejmě neprodávají a přeprodávané budou na trhu k mání za značně navýšené ceny :).


Tak a teď ještě hrst zamýšlených novinek z úst autorů - u prozatím neuvedených vesměs bez bližších údajů o realizaci.

Konec TIO je prozatím v nedohlednu -"takže klidně posílejte peníze" říká Andrej, ale až to skončí, rozjede se TIO2.

Objevily se porty na Linux a Mac. Linuxový je odzkoušen na OpenSUSE 11.3 a 11.4 + Wine 1.3.12-23. Po nedávné nucené výměně desky jsem linuxy ještě neinstaloval, takže nemůžu napsat žádné vlastní zkušenosti. Postupy jsou popsané na fóru, časem je sem asi hodím.

Ceny v SC se nově balancují po 14 dnech, podle poptávky a cen na trhu.

Brzy mají být opět spuštěny boje o sázky, jde jen o zapracování kloudného algoritmu, který by hráči nedokázali zneužívat :D.

Chystá se velký rebalance a s ním příliv stovek nových zbrojí a zbraní. Pravděpodobně myšleno jako důsledek modulárního systému vylepšování předmětů.

Přepracovaný autobattle by měl někdy na podzim opět umožnit bitvy se třemi postavami i mimo šachty.

Spustitelné přehrávání dobývacích klání. Návrat k vlastnostem bety 0.6 (bohužel pouze u základen).

Nový systém získávání skillu u postav. Po jeho zavedení možná bude spuštěna i aukce postav (kam budete moci umístit i nepotřebné vlastní postavy).

Zároveň chtějí autoři hráče na střelnici posílat automaticky. Jen doufám, že je to myšleno tak, že se jednou denně sami objevíte v lokaci střelnice, a ne, že vám systém sám vybere postavu i procvičovanou vlastnost.... Osobně by mi stačilo, kdyby mi automaticky doplnil munici na množství potřebné pro maxskill a já tam občas nestál jak trubka s brokovnicí bez patron :D.

Zmizí jednotlivé služby - rozšíření postav/skladů atp. Měl by se tím zjednodušit interfejs hry. ...vzhledem k dalším a dalším ratingů a tlačítkům, díky čemuž to začíná vypadat jako budovatelská strategie... docela se té předělávky bojím :).

U předmětů bude možné vylepšovat jednotlivé parametry.  ...předpokládám, že každý bude mít nějaký ten svůj speciální upgrade kit...

Dárci budou mít svůj Jackpot. ...pravděpodobně bude semtam někdo z platících vylosován a získá něco, co navnadí další přispěvatele...

Poslední zmínka je varování.
Za reklamu jiným hrám již banují (1500 minut) i v PM, takže si dejte pozor co si mezi sebou píšete, odkazy a tak. Jak vidno v Rusku ani privátní pošta není soukromá :D.


P.S.: Implantáty máte za dveřma. Řikali. Anebo voni, že je maj za dveřma? No prostě sou někde za dveřma. A čertví jestli si uměj otevřít.
 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode