České stránky o hře Total Influence Online

Očekávané dopady avizovaných změn a novinek

20.10.2010 15:50

Vše je samozřejmě teorie, řada věcí se určitě neuskuteční a ostatní budou vypadat úplně jinak, než autoři slibují/předpokládají.

Rozebírám pouze témata, která se zdají být zajímavá (i pro nás). Tzn. vynechám Big Strategy, Impotenci postav atp.

............

Šachty - Noční režim. Dohlednost 5 polí, šrek 6, pes 7. Světlice a noktovizory.

Vše bude záviset na ceně, dostupnosti a účincích světlic a nočního vidění. Zvláště v počátcích budou noktovizory nejspíše velice drahé (nepřekvapil by mě ani prodej pouze za gold), protože poptávka bude jistě mnohem větší než doplňování kusů do obchodů.

Při bojích na krátké vzdálenosti je možné čekat větší použití P90 a zejména zbraní s malými AP (proti šrekům) - pistole, Uzi. Namísto rpg stoupne poptávka po Groze a nepochybně hlavně subgranátech. Naopak flash nebude mít takové využití, ale může se stát mocnou zbraní proti postavě s noktovizorem (pokud ji bude možné vizuelně odlišit).
Úzké prostory a close combat souboje budou hrát do karet těžkým zbraním, možná jednou vytáhnu i ten shotgun +5 co jsem včera koupil :).

Jsem zvědav na zbraně zdivočelých mutantů, pokud zůstanou u běžné sponkovačky, pak jim bude jejich obzor 6 polí celkem na nic, když útočit budou moci pouze na 5, kde již pro změnu budou vidět... no asi se autorům nechtělo moc mazat s AI, která bude tyto horníky ovládat. Můžeme tedy nejspíš čekat hurá akce s kladivem či štítem, tělo na tělo.

Po spuštění se dá navíc očekávat postupné zvýšení zájmu o kladiva, štíty a sponkovačky, stejně jako výstrojní součástky hornické zbroje, hlavně v segmentu +10 se budou ceny určitě zvedat. Zájem může stoupnout i o pistole.

Pokles zájmu se dá čekat u sniperů, kteří budou dole užiteční pouze v dlouhých chodbách.

Doporučení: Neprodávat subgranáty, sehnat si zatím ještě laciné vybavení pro šreky v požadované úrovni (pokud zamýšlíte šrekem hrát). Vycvičit si postavu na těžké, případně oprášit pistole, eventuelně ještě výhodně koupit nějakou berettu/usp/DE.

............

Krystaly

Vzhledem k naprosto nové situaci a nejasnému ocenění, nelze předvídat vývoj cen a není tedy možné říci, že během očekávaného prvotního náporu skutečně dojde k značnému nadsazení ceny (jako třeba u nově zaváděných předmětů/zbraní apod.). Záleží na množství krystalů, které se objeví a jejich možnostech, výkyvy cen asi budou značné - podle odemykání různých možností craftingu atp.

Doporučení: Prozatím neprodávat.

............

Aukce postav

Pokud máte dostatek volného času, můžete si založit na svém účtu ještě další alternativní postavy - twinky. Startovní trojici můžete klidně rozšířit a denně s nimi chodit na střelnici. Po dosažení plného skillu doporučuji bitvy naháči v R až do dosažení další úrovně - takto vydělané kredity můžete investovat do zbraní a střeliva na střelnici. Snažte se držet vždy trojici na stejné úrovni/rozsahu, je dobré mít i vhodně poskládané zbraně. Trénované postavy se vám pak mohou hodit na šachtách, battlegroundu anebo v aukci.

............

Zvětšení aliancí

Pro nás by bylo lepší snížení poplatku za vstup, a samozřejmě i nalezení nějakého partnera (teď bude určitě příležitost). Spolu s bookováním do BS by to snad zájemcům o dobývání konečně dalo šanci na účast.

............

Opravárenská dílna

Bude asi zajímavá pro hráče a předpokládám, že autorům ještě způsobí nejednu vrásku. Následně po zavedení je možné očekávat ještě větší zájem o hraniční zbraně +10/+15 a samozřejmě ty prémiové. Tím se asi urychlí i jejich výroba, ovšem ztrátovost hraničních kusů již poté nebude taková. Společně se spuštěním "aukčních" cen v SC by mohlo dojít i k poklesu těchto cen.
Autoři asi věří v nárůst počtu vyšších levelů a slibují si od toho i vyšší poptávku po +15+.

Každopádně pro hráče opravdu zajímavá věc. Umožňující mít sadu věcí +10/+15/+20, kterou budou dokola točit všechny postavy 1-20lvl a pak znovu až do levelu 60. Jediné investice by tak byly prvotní nákup, běžné opravy/munice a poté jednou za čas generálka, na kterou by si ovšem družstvo mělo vydělat. V případě SE předmětů, kde se nemusí hlídat stav, naprosto ideální.

Doporučení:
Nezbavovat se opotřebených věcí +10/+15 ani se je nepokoušet vylepšovat (pokud si opravdu nepotřebujete provětrat peněženku). Naopak, naskytne-li se vám příležitost k výhodnému nákupu orvaného hraničního předmětu, neváhejte.

............

Turnajový battleground

Zajímavé. Bohužel určitě pouze pro postavy s vybavením. Náklady na 3 vybavené postavy budou poměrně značné. Vyžaduje sehranou dvojici hráčů, ideálně s hlasovou komunikací (btw kde je? její naprosto zbytečnou implementaci slibovali již před rokem :D).
Časově náročné bitvy, o délce turnaje nemluvě.

............

Pronájem stánků

Uvidíme kolik si budou počítat z metru prodejní plochy a jestli půjdou na procenta nebo paušál. Možnost 24/7 otevřeného obchodu je jistě lákavá - uvidíme jaký vliv budou mít třeba restarty serverů (ideálně např. smazání nabídky a cen :D).
Pokud by to bylo schůdné, tzn. uplatitelné se ziskem a s dostatkem místa v obchodě, navrhoval bych udělat "klanový" stánek. Případně jeden pro prodej, druhý pro nákup.
Uvidíme ale jaká bude realita a kdy se dostaví. Každopádně se vzápětí dá očekávat i umisťování předmětů k prodeji za komisi ).

............

SC a PR

Pro plátce to může být vítaný bonus.
Doporučení:
Prozatím odložit nenutné platby na konto TIO až do spuštění PR. Můžete tak ušetřit dvakrát, díky bonusu a navíc si během odkladu možná celou platbu i rozmyslíte :).

............

Mimo oficiálně zveřejněné novinky padla i myšlenka vztahující se ke snaze o více hrajících postav na všech úrovních. Autoři údajně uvažují o rozšíření možného počtu postav v jednotce až na 15. Nevím jestli to může přinést více hráčů, ale snad aspoň vetší spektrum postav. Navíc jde o z mého pohledu jednoduchou záležitost, spočívající v rozšíření db pro hráče, žádné nové bugy (snad) a ladění. O něco pravděpodobně vzroste zátěž serveru, což by větší množství hráčů způsobilo i tak.
Momentálně jsem narazil na nedostatek postav k trénování (u svých 3-5lvl postav mám již skilly na max. a povyšovat se mi je jen kvůli tomu nechce, kdysi jsem si draze zaplatil rozšíření o 2 postavy za tuším 25k, aby vzápětí do hry vrhli možnost +5 za 28k. Teď už asi raději vyčkám :D.

Jinak co se týče přitažení hráčů na vyšší levely, nevím nad čím autoři bádají. Stačí zvedat výdělky alespoň mírně dle úrovní, přihodit zajímavé perky dostupné od 7+, nějaké solidní questy/odměny a vyznamenání anebo dokonce předměty. Rozšířit nabídku perků tak, aby hráč mohl mít jen některé a musel volit, tím by se konečně začaly i odlišovat jednotlivé postavy a získavat nějaké individuální charakteristiky. Ovšem zůstává tu problém bitev pouze se stejnými úrovněmi - život na vyšším levelu tu tedy žádné velké ulehčení přinést nemůže.
Btw, to mi připomíná, jak někdy před rokem vyprávěli o placení postav v jednotce a jejich hláškách atp... že by tato kravina usnula?
Uvidíme čím nás budou chtít ohromit příště :D.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode