České stránky o hře Total Influence Online

0.13:3 - Další úpravy v dobýváních

24.09.2010 15:16

Vážení hráči!
    V souladu se zkušenostmi, které jsme získali v průběhu nových dobývání, uskutečněných podle "olympijského systému", dochází k následujícím úpravám v pravidlech dobývání:

1. Ohraničení maximální doby trvání útoku na 3 hodiny.

Od dnešního dne platí, že pokud není v průběhu tří hodin jedna ze stran zcela zničena, dobývání je ukončeno a na dokončení již rozehraných bitev jsou vyhrazeny tři minuty.
Body, získané v těchto posledních bitvách, se sčítají a jdou do celkového součtu dobývání. Vše, co se stane po zobrazení výsledkového okna dobývání - se již nepočítá.

2. Stanovení vítězné strany.

Takže, co se stane po 3 hodinách a 3 minutách, pokud stále ještě zůstaly skupiny připravené k boji na obou stranách?
Vítěz je určen na body. Útočníci vyhrávájí, pokud bodově předstihnou obranu o 10%. Jestliže útok nemá potřebné bodové hodnocení, pak vyhraje obrana.

3. Určení držitele základny.

Tohle by se mohlo zdát jednoduché. Při vítězství útočící strany, se držitelem stane klan, který získá nejvíce bodů mezi útočící klany.
Ano, ale ...
Držitelem může být pouze ten klan, který zůstal aktivní až do samého konce dobývání!
Dokonce i když jste získali nejvíce bodů, avšak ve chvíli ukončení dobývání již váš klan vypadl ze seznamu - nemáte právo dělat si nárok na základnu.
Jinými slovy, pokud jsou do poslední chvíle vedle jména vašeho klanu tečky, a ne pořadové místo v žebříčku, pak - máte pořád ještě šanci!

V obraně je to prosté. Zde, stejně jako dříve, když vyhraje bránící strana, vlastník základny zůstává stejný.

4. Rostoucí koeficient bodování dobývání.

Počet bodů, které nyní během dobývání získáte, závisí do značné míry na tom, ve které fázi útoku jste je získali.
1. hodina dobývání - koeficient 1, body se získávají stejně jako dříve.
2. hodina dobývání - koeficient 2, body se násobí 2x.
3. hodina dobývání - koeficient 3, body se násobí 3x.

Toto je uděláno hlavně proto, aby byly neutralizovány domluvené prohry klanů, a samozřejmě i proto, aby aktivní dobyvatelé vydělávali na dobýváních více.

5. Záznamy o výsledku útoku.

Nyní nemusíte čekat na konečné vyhodnocení dobývání. Pokud váše postavy zabili, vypadli jste z dobývání kvůli vypršení času, anebo jste se sami rozhodli dobývání předčasně ukončit/opustit - v té chvíli se před vámi objeví okno s vyhodnocením, kde uvidíte své výsledky za útok:

a. Body, které jste na dobývání získali.
b. Kredity, které obdržíte po ukončení dobývání.
c. Místo v žebříčku
d. Počet vámi zabitých a vašich padlých postav.

Po skončení dobývání se před vámi znovu objeví tabulka, která vám zopakuje výše uvedená čísla a bude vás informovat o výsledcích dobývání.


Komentář:
Koukal jsem na výsledky včerejšího dobývání Detroitu (lvl 7-10) a docházelo tam k poměrně zajímavým situacím.
Někteří hráči měli na kontě třeba 6 zabitých a nedostali se ani do desítky, první měl třeba jen dva killy a nula padlých. Způsobil i daleko menší poškození (které by nyní mělo údajně být hlavním kritériem - pokud tato informace ještě platí :D) - třeba pouhých 450 oproti 1400 u hráče na 8. místě.
Pravděpodobně tedy uvedený hráč nastoupil za svůj klan až ve třetí hodině dobývání, zatímco hráči s vysokým dmg i počtem zabitých/padlých postav bojovali již od první hodiny...
Početně silné aliance tak pravděpodobně budou taktizovat počátečním nasazováním slabších hráčů (či hráčů s velkým množstvím postav v daném rozsahu), zatímco silnější budou vyčkávat do pokročilejší doby, kdy získají pro klan/alianci vyšší hodnocení. S postupující dobou se navíc budou střetávat silnější a vyrovnanější soupeři.
Znamená to ale (pravděpodobně), že se KAŽDÝ hráč musí přihlásit ještě před začátkem, pak sice (možná) nemusí ihned hrát, ale nemůže dělat nic jiného než sledovat průběh a v případě špatného vývoje zakládat rychle další BS. Předpokládám, že již není možné, aby si 120 minut hrál normální bitvy a pak přišel a poslední hodinu se přihlásil na dobývání - kde se jeho klan/aliance rve od počátku

Dobrou inovací je bodování ihned při ukončení/odchodu. Přestane se vám to zamlouvat a půjdete si raději zahrát do MO? Jednoduše odstoupíte, uvidíte své výsledky a můžete jít hrát - žádné zablokování až do konce jako dřív.

Prozatím asi padlo rozšíření na 15 tahů, které bylo avizováno nedávno. Anebo se o tom zapomněli zmínit :). Řada silných hráčů to vítala, razantně by se tak snížila pravděpodobnost jejich porážky. Při 15. tazích se mnohem více uplatní vliv vylepšených předmětů, navíc se výrazně sníží možnost náhodného zabití raketou - protože jimi granátníci budou muset více šetřit (anebo se vracet k bedně :D). Nemluvě o vyhlazení celé slabší skupiny protivníků, které je během 15. tahů poměrně reálné - jakmile je oslabena o 1-2 postavy...
Nám naopak 10. tahů občas zachránilo výhru a často alespoň život zbývajících postav. Takže doufám, že tento nápad nezavedou.

A celkově jim fandim aby se jim už konečně podařilo ty šturmy vychytat a odladit do jakžtakž použitelnýho stavu, hlavně proto, že pak už se konečně budou moct vrhnout na zavedení nových bugů v rámci krystalické horečky :D.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode