České stránky o hře Total Influence Online

Akce "Ztracené předměty SC"

18.11.2010 16:11

Další akce, tentokrát možná o něco méně vysávající. Předevčírem jsem psal v chatu o nových obrázcích bedny a klíče a dohadoval se o co se bude jednat - teď tedy o jejich skutečném účelu.

Korporace Spectra Crystals vyjádřila znepokojení nad útokem band žoldáků na její sklady munice a zbraní. V důsledku zmíněných událostí se ztratilo velké množství kontejnerů s cenným materiálem petřícím společnosti. Ukradená zásilka byla nedávno dopravena do zóny a byla určena k prodeji prospektorům.

Bandity zjevně překvapilo, že veškeré předměty byly uloženy do odolných beden https://nudl.net/tmp/itm_sc_oldbox.png,

které není možné otevřít bez odpovídajícího klíče  https://nudl.net/tmp/itm_sc_oldboxkey.png.

Bohužel byla ukradena i část klíčů.
*
V nejbližší době bude zahájena operace k vyhledání a shromáždění ukradených předmětů.
Kontejnery i klíče je možné nalézt v bednách, které se nachází ve VV městech, určité množství klíčů i beden je také v Rezervaci.
*
Jelikož se poztrácelo mnohem více bgeden než klíčů, zbylé Spectra Crystals klíče je možné koupit v Prémiovém obchodě za výprodejovou cenu 5zl.
*
Odhadci ocenili průměrnou hodnotu materiálu v bednách na 7zl., v některých kontejnerech se mohou nacházet i zbraně +10. Odborníci také tvrdí, že operace bude ukončena během 5-7 dnů.
*
Pozor! Kontejnery i klíče mohou být vyneseny z bitevního pole, samotné otevření kontejneru je možné pouze v inventáři jednotky ve městě. Klíče k přebytečným kontejnerům můžete zakoupit v obchodě.
Kontejnery i klíče jsou přenositelné předměty, je tedy možné je darovat anebo i prodávat.
Nevím zda vám bedna/klíč zůstane i při porážce, zatím jsem 1x prohrál s bednou a v inventáři mi nezůstala. Soupeře, který inzeroval, že má klíč jsem po skončení bitvy neprohledal (protože jsem idiot stiskl Dokončit :D), jiné mrtvoly neměly nic. S bednou jsem zatím ani nezkoušel utéct. Zkušenosti kdyžtak hlašte :).
 
Tož, oba předměty zůstavají u mrtvol (u kíče tedy ještě nemám ověřeno, ale na 99% to tak bude), dají se najít i po dokončení bitvy ve zbývajících bednách (ale přijde mi, že méně často než při vlastní bitvě - zatím jsem tak našel jedinou bednu a to na mě vyšly všechny bedny několikrát). Klíče jsou vůči bednám pravděpodobně v poměru cca 1:10. Zatím jsem nenašel jediný, beden asi 9, ale nejméně 2 jsem prohrál, a asi 3 jsem našel u soupeře. Hraji s necvičenými naháči bez skillu, takže je to znát. Vyskillené 3lvl jsem zrovna minulý týden posunul do 4 lvl. Škoda :D.
Autoři se tedy pojistili proti vyběračům beden - ještě jsem tedy neověřoval zsa se s bednou dá utéct, předpokládám však, že nikoli.

Hra momentálně neskutečně laguje a vypadá to na brzký pád serveru ).

 

 Nová čeština.  0.13:8

Objevilo se množství textu k šachtám a i další zajímavé řetězce.

Krystalů bude asi možné odnést jen určité množství, případně podle nosnosti postavy - soudě z jednoho nového omezujícího řetězce. Prodej krystalů bude možný jen v nějakých paketech (resp je tam nastaven nějaký rozsah počtů).

Přibyla možnost hledání hráče v lokacích - ikonka Lupy dole vpravo (jak je Ignore, Nastavení atp.)

V některých bitvách nebude možné používat určité předměty či perky - uvidíme v jakých a kdy :D.

Bitva asi bude omezena počtem tahů - objevil se nový text "Dosažen limit počtu tahů v bitvě" (dosud to snad byly/jsou 2h času)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode