České stránky o hře Total Influence Online

Arizona na novém serveru

13.10.2009 16:36

 

    Dnes zhruba mezi 13. a 14. hodinou proběhl přesun databáze serveru Arizona na nový, údajně mnohem výkonnější, server. Snad to pomůže odstranit nepříjemně dlouhé odezvy a časté odpojování, problém hlavně posledních víkendů. Na novém serveru jsem zatím nehrál, takže prozatím opravdu jen doufám, že se tu hra stane opět hratelná.

Včera, po změně RAID, byl poměrně stabilní i starý server, takže jsem na něm ještě odehrál jednu bitvu :). Zakončil jsem na něm tak svou bilanci 1000. vítězstvím. Tímto oběma protihráčům děkuji, že po sobě ani nevystřelili a ušetřili si náboje na mne :).

Poslední bitva na staré dobré Arizoně, konkrétně v Denveru. Pravda, trochu mě načechrali :).

 

Ale třeba to na novém železe bude lepší :).

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode