České stránky o hře Total Influence Online

Automatický spojovatel bitev

10.06.2010 21:59

Dnešní dávka...volný překlad

 

Autobattle.
Mechanismus automatického vyhledávání soupeřů při založení bitvy.

1. Autobattle se vztahuje na: Přežití, Horní vs. Spodní, Týmová bitva (nepříliš využívaný souboj dvojic bude pravděpodobně zrušen). Za tyto bitvy hráči budou, tak jako nyní, získávat zkušenosti, dovednost, hodnosti, vliv pro klan a kredity.

2. Bitvy se budou vždy uskutečňovat v pevně stanoveném rozsahu úrovní:
úrovně 1-3,
4-6
7-10
11-15
16-20.
Není možné, aby se stejné bitvy účastnily například postavy úrovní 15 a 16, protože jsou každá v jiném rozsahu.

3. Při založení bitvy nebude zakládající hráč znát svého soupeře. Zakladatel nyní sestavuje/upravuje pouze svoji bojovou skupinu a nemůže nijak ovlivnit skupinu svých soupeřů.

4. Arény všech VV/PP měst (Vnos Věcí/Povolené Předměty :) - kromě Rezervace, jsou sloučeny. Hráči, kteří si založí bitvu v jednom městě, mohou dostat protivníky z jiného města. Mapa bitvy/města se v takovém případě načte podle města té skupiny, která založila bitvu dříve.

5. Bitvy po starém způsobu zůstávají, ale již pouze jako boj se sázkou. V těchto bitvách nebude postavám růst žádná z hodnot a jedinou odměnou za boj bude cena pro vítěze, složená z vkladů jednotlivých hráčů před bitvoui. Žádné jiné ocenění v těchto bitvách nebude.

Mechanismus založení bitvy je následující:
1. Pro začátek musí hráč sestavit svůj oddíl. Tato část probíhá stejně jako dříve v inventáři hráče - hráč si aktivuje postavy, se kterým chce jít bojovat. Ovšem POZOR! Aby mohlo společně bojovat více postav, musí být ze stejného rozsahu úrovní. ( Takže svého psa 9 již s 11lvl do bitvy nedostanu :(...i když hned následující bod to trochu zamotává :).

2. Maximální velikost oddílu – 3 postavy. Rozsah úrovní, do kterého oddíl spadne, se odvíjí dle úrovně první, zdravé, k boji aktivované postavy. Tzn. pokud to bude postava úrovně 5, oddíl bude bojovat v rozsahu 4-6.

3. Poté si hráč vybírá jeden za tří typů bitev: Přežití, Horní vs. Spodní, Týmová bitva.

Přežití
Pokud si hráč zvolí Přežití, pak se na základě jím sestaveného oddílu začnou hledat odpovídající protivníci, tzn. hledají se založené bitvy druhých hráčů. Protivníci se vybírají z rozsahu vhodného pro oddíl hráče.
Předpokládejme, že hráč sestavil oddíl 3 postav. Pak se zpočátku budou hledat nabídky na 3 postavy. Pokud nejsou, začnou se hledat na 2 postavy. Pokud nejsou, pak na 1 postavu. Pokud nejsou, hráč přejde do režimu čekání na protivníka.
Předpokládejme, že se najde nabídka stejného rozsahu, ale s menším počtem postav. Hráče to přesto spojí, ale do bitvy půjde pouze tolik posav, kolik je u druhé strany. Odebírat se budou poslední postavy v oddíle (asi podle pořadí aktivace).
V takovém případě, pokud vstupujete do bitvy třemi postavami, buďte připraveni, že můžete narazit na 1, 2 nebo 3 postavy.

Vrcholný shit, boje tří postav teď budou jen čirou náhodou, o nějakém rozložení postav podle specializací nemluvě :(...... kreténi.

HxS
Zde jsou dvě varianty, buď hráč zakládaá svoji skupinu, nebo vstupuje do založené. Potřebujete k tomu pouze jednu zdravou, k boji připravenou postavu. Pokud jich je aktivováno více, do bitvy vstupuje pouze první z nich. Pokud hráč zakládá vlastní skupinu, může vyhazovat ostatní hráče své skupiny dle libosti. Pro vstup do cizí skupiny je nutné, aby úroveň vašeho oddílu odpovídala úrovni oddílu zakladatele skupiny.  Skupiny se sestavuje až do chvíle, kdy v ní budou 4 hráči připravení k boji. Poté zakladatel stiskne tlačítko Začít a začne vyhledávání soupeře. Pokud existuje odpovídající skupina, přiřazuje se. Pokud žádná odpovídající skupina neexistuje, hráči přejdou do režimu čekání na protivníka.
.

Týmový
Podobně jako v HxS, hráč může založit svou skupinu nebo vstoupit do cizí. Pro vstup do cizí je nutné mít odpovídající rozsah i počet postav.Jakmile je skupina připravena, zakladatel tiskne Začít a začne vyhledávání soupeře.
Protivník se hledá stejně jako v Přežití, tzn. podle počtu postav 3..2..1... nikdo,přejdete do režimu čekání. Pokud má nalezený protivník menší počet postav, dojde opět k jejich odebrání - stejně jako při Přežití.

V průběhu čekání na protivníka, hráči mohou změnit typ bitvy, podaná přihláška pak reaguje a hráč je případně vyloučen z již založené skupiny.

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode