České stránky o hře Total Influence Online

Autoři představují - část II

20.10.2010 15:28

#3
Nové iterace postav

Tento update ještě nemá název, ale má být impulsem k většímu rozvíjení postav a jejich postupu na vyšší úrovně. Ve spoustě her, s podobným mechanismem, se hráči ze všech sil snaží o růst úrovně svých postav, protože získané zkušenosti přináší různé výhody v boji (inu nejen v boji, ale i tak bravo, skvělý postřeh! - k nápravě již zbývá jen krok).
Ve výsledku se chceme dostat do stavu kdy ABSOLUTNĚ na všech úrovních bude VŽDY větší počet protivníků (než kolik? kdy? kde? omg a takovýhle cinty musím překládat :D - osobně bych podotknul jen jediné - Neměli jste kokoti vytvářet x serverů, ale udělat jeden virtuální složený třeba z 5 strojů, u tahovky by to snad neměl být takový problém, možná by pak bylo soupeřů dost už teď. Uff, pojďme dál. ).


V čem je podstata tohoto systému ?
Hráč, který dostane svou postavu na 20. úroveň dostává na výběr: a) pokračovat ve hře levelem 20; b) přejít na nový režim rozvoje a začít s touto postavou získávat zkušenosti opět od 1. úrovně, ale v jiném režimu.

Snížit si úroveň a začít znovu bude možné dvakrát. První iterace se nazývá "Veterán", druhá - "Elita". Celkem se tak množství úrovní u postavy zvyšuje ze 20 na 60.
A všimněte si, že se při tom postava nevzdaluje v "nadoblačnou dálavu" vysokých levelů, kde není jediný soupeř, ale pokračuje v aktivním hraní v nejobsazenějších rozsazích, ale již v jiném režimu.
V čem je výhoda "nového života"?

Zaprvé je u Veterána zvýšena maximální hranice dovednosti o 5%, a u Elity o 10%. Vzroste také celková suma dovedností na úroveň. (no to bych nečekal)
Krom toho se u iterovaných postav objeví nová dovednost "Léčení", která bude mít vliv na účinnost lékárniček a později umožní i léčbu druhých postav.
Postavy Veterán a Elita, se také budou vizuelně lišit od běžných postav. Nejprve si budou moci bezplatně vybrat zvláštní barevné avatary, které nebude možné koupit v běžném obchodě (a dárci si celí natěšení budou moci "elitní" avatary zakoupit za pár g ;)  ).
Mimoto budou ještě zvláštní odznaky a rámečky. "Přerozené" postavy budou ve svých bitvách za výsledky navíc krutě generovat klanový vliv, Veterán +50%, Elita +100%. (takže jim v MO vliv dramaticky vzroste :D)

Co se hodnosti týče, hodnost "přerozené" postavy bude bohužel vynulována. Na dříve dosaženou hodnost však bude postava postupovat dvojnásobnou rychlostí. Podobný systém jako nyní při neúčasti ve hře.
Co se týče perků, bude je třeba koupit znovu.
Zvýhodnění bude spočívat v tom, že pro tyto postavy budou perky vždy o 25% (veterán) a 50% (elita) levnější.

Určitě nejpřitažlivější možností (asi vzhledem k té ostatní bídě :D), bude pro veterány a elitu, používání zvláštních zbraní nebo zbrojí, které bude možné získat za zvláštní ceny se zvláštními slevami (pro platící od $200 výše :D). Tyto předměty budou samozřejmě "VIP" druhu, tzn. bude je možné pohodlně používat od 1. po 20. úroveň a úroveň vylepšení se automaticky přizpůsobí aktuálnímu rozsahu postavy.
(Počítám, že většina lidí si po cestě k lvl20 pořídí alespoň základní sadu zbrojí a zbraní, které poté může pohodlně používat i v druhém kole... Navíc moc nechápu celý systém, hráčů bude v podstatě stejně. Nyní hrají ty lvl20 s jinými účty na 4-7, poté budou moci to samé udělat přímo na svém, ale... zase už nebudou mít tu postavu lvl20. jedině snad, že by postava mohla hrát v obou režimech, tedy buď jako 20 nebo přepnuta jako veterán/elita třeba lvl4 - což ovšem z textu nevyplývá, naopak smazané hodnosti/perky nasvědčují nemožnosti hry na vyšším lvl. Celkem tedy opravdu nechápu kam autoři přesně míří ).

Podrobnosti prý budou publikovány později.


#4

Systém prodeje postav

Systém prodeje postav by měl zvýšit šance hráčů, kterým se nedostává času aby plně rozvinuli své postavy, ale mají víceméně neohraničené finanční možnosti.

Ve spojení s novými iteracemi postav by prodej a management žoldáků měl dát hře nový náboj, objeví se nutnost růstu vašich postav, potřeba vysokých úrovní, nemluvě o veteránech a elitě.

Systém prodeje postav nebude obyčejným obchodem mezi hráči. Vznikne speciální "Burza práce" nebo aukce. Systém bude nastaven tak, aby byly minimalizovány možnosti zneužití a domluvené koupě.

Podrobnosti prý budou publikovány později.


#5

Rebalance

Poslední a nejsložitější z větších aktualizací, je znovuvyvážení hry.

Prozradím tajemství, že mnohé z prvků rebalancu jsme již zabudovali do hry. Pro mnohé hráče to však představuje jednorázové změny v charakteristikách a přidání velkého množství nových zbraní a zbrojí. Tak to dělat nebudeme.
Ve skutečnosti plánujeme spustit nový server, na kterém budou, z našeho pohledu, nejsprávnější pravidla a změněné vzorce, plus tam budou přidány nové předměty.
Ti, kdo jsou zvyklí na stávající charakteristiky zbraní a zbrojí, se nemusí bát. Na starých serverech vše zůstane stejné a změny budou probíhat pomalu a plynule, poté co prokáží svou výhodnost na určeném serveru.

Postupně se budou rozdíly v pravidlech a vzorcích sbližovat až se ve výsledku dostaneme na nejvyváženější systém na všech herních serverech. Amen.
__________________


#6

Drobné herní možnosti
V mezičase budou v běžných aktualizacích do hry vstupovat drobná zlepšení.

Dodatkové funkce v dobývání.

Systém zápisu na dobývání. Rezervace místa v BS.

Hráč, který se bude chtít účastnit dobývání, může ve vhodnou (pro něj) dobu přijít na základnu nebo stanoviště a předem se přihlásit do již založené, anebo založit svou BS.
Proces rezervace bude spuštěn od chvíle ukončení předchozího dobývání a poběží prakticky až do začátku následujícího. Pro potvrzení své účasti se hráč bude muset přihlásit nejpozději 10 minut před zahájením dobývání, jinak se jeho rezervace ruší a na uvolněná místa se může přihlásit libovolný hráč aliance.
Samozřejmě se v alianci hráči mohou vždy dohodnout a přerozdělit, ale předpokládáme, že by tento systém měl vyřešit nejtěžší úkol v tomto režimu bitev - rozdělení spoluhráčů do družstev.
Rezervace umožní plánovaní v určitém předstihu a v případě nutnosti umožní i přijmout "disciplinární" kroky vůči neaktivním členům aliance.


Zvětšení aliancí na 5 klanů.

Rozšíření na 5 klanů je aktuální vzhledem k narůstajícímu množství dobývání, k 5 dospělým základnám přibudou 4 stanoviště. Navíc vlastník stanoviště bude potřebovat "dozorčí" na své šachtě, aby mohl chránit těžené krystaly před útoky najezdníků a zdivočelých horníků.
__________________


#7

Vojenský poradce

S ohledem na očekávaný značný nárůst hráčské základny TIO, se nováčci budou bez pomoci poradce složitě adaptovat v našem " brutálním a bezohledném světě" (tomu se říká "manažerská vize" - většinou se jedná o něco nesplnitelného, naprosto odtrženého od reality).
Samozřejmě mnozí hráči pomáhají nováčkům, zakládají témata v sekci "Příručky", ale mnozí z nováčků na fórum nevkročí. Proto, podobně jako v mnohých známých hrách, bude do TIO zaveden systém zvaný " Vojenský poradce".

Bude analyzovat chování hráče, vyhodnocovat jeho úspěchy a neúspěchy a v pravý čas dávat odpovídající rady. Jako například, koupit perky, jít na střelnici, koupit takové či onaké vybavení. Když nastane čas, poradí vstoupit nebo si založit klan. (asi to měli pojmenovat spíše finanční poradce, navíc na většinu zmíněných rad není třeba analýzy, postačí sledovat level a stav konta :D).

Mnozí hráči se setkali s určitým deficitem hodnotných informací.
Někteří měli štěstí, a nalezli zkušenější kamarády, a někteří, nepochopili ani základy a hru opustili. (otázka je, jestli ji s "hodnotnýma informacema" nebudou opouštět ještě rychleji :D)


Opravárenská dílna

Všichni hráči dobře vědí, že silně opotřebený předmět ztrácí svou hodnotu. Samozřejmě, vždy je možné navrátit mu stav "vylepšením" s pomocí UK a zároveň zvednou úroveň. (což u +10/+15 zase tak moc nepotěší) Je ovšem velká pravděpodobnost, že se to nepovede a věc se odebere do nulové úrovně. Mnozí hráči riskují, ale ne všichni jsou ochotni vsadit vše na jednu kartu.

Pro ty, kteří mají raději "vrabce v hrsti, než holuba na střeše" (ruská verze zní "lepší sýkorka v ruce než čáp na obloze :D"), bude fungovat nová služba "Opravárenská dílna".
Tam bude možné opravit takřka do samého konce opotřebený předmět. Po opravě bude mít zbraň nebo zbroj 100% stav a původní úroveň vylepšení.
Cena takové opravy bude tabulková, nezávislá od pohybů cen na trhu. Průměrně by měla oprava stát 10% prvotní ceny. (Tedy řekněme 25.000 za opravu M4+10 - což se za její životnost vydělat dá, obávám se že nákup nových věcí poté torchu upadne a autoři si zase začnou drbat hlavu, kde hráče odrbat)

Při tom bude existovat výrazně levnější, ale riskantnější oprava. S pravděpodobností 37% se předmět může snížit o 1, 2 nebo 3 úrovně vylepšení dolů. (pokud to dobře chápu? tak ta zbylá 63% šance je na původní stav).

Je možné, že v budoucnu budou mít hráči možnost vyrobit implantát zvyšující úspěšnost vylepšení anebo opravy.
(To zase přibude podvodů - "Mám implant na 100% vylepšení, svěř mi svoji M60+19...")
__________________


#8

Turnajový battleground

Prozatím pracovní název, ale podstata této možnosti bude spočívat v následujícím. Každému hráči se nelíbí dobývání, mnohé přitahuje čistě sportovní duch turnajů. Speciálně pro milovníky podobných rozkoší plánujeme zavést turnajový battleground.
Ve zkratce, Aréna zůstane stejná jako nyní, ale boje se tam bude moci účastnit pouze zaregistrovaná skupina skládající ze 2 hráčů. Bitvy se budou konat denně, zkušenosti, hodnosti ani kredity se tam dávat nebudou, zato se budou rozdávat zvláštní body, s jejichž pomocí bude možné získat zvláštní předměty, které nebude možné získat žádným jiným způsobem.
Specifické bude to, že partnery se mohou stát hráči z různých klanů a dokonce i aliancí. Plánujeme také, že boje budou vedeny 3 postavami. Turnajové bitvy nebudou nijak časově ohraničeny. V průběhu se bude vytvářet žebříček, vítězové obdrží určitá ocenění.

__________________


Systém obchodování TIO


Pronájem obchodů

Mnohým hráčům se velice zamlouvá obchodování ve světě Total Influence (no nevim jestli zamlouvá, ale budiž :D). Se zavedením krystalů a systému craftingu, se tyto možnosti ještě rozšíří, plánujeme tedy zavést aktualizaci zvanou Pronájem obchodů.(tož sbohem můj krámku :D - pronájem bude pravděpodobně mastný, pokud jim tedy nebudou stačit procenta z obratu)
U různých obchodů mohou být odlišné služby. Hráč si svůj stánek může pronajmout jak za kredity, tak i za zlato. Trhovci již nebudou muset soustavně trčet v tržnici, anebo si k těmto účelům vytvářet multy.
Všeobecně celý obchodní systém čeká mnoho změn, mnohé z nich budou namířeny ke znepříjemnění života podvodníkům všech druhů, multů, cheaterů a bugouserů (podrobněji viz Mein Kampf str. 18-49).
Ve výsledku chceme získat "bílý" a čestný ekonomický systém. (a až se jim to povede, tak to know how od nich ruský ministerstvo financí draze koupí)


Obchod SC


Co se SC obchodu týče (vysokoúrovňové předměty), ten také čekají reformy. Zaprvé, objeví se tam "Automatické oceňování". Cena předmětů se bude zvyšovat či snižovat podle nabídky a poptávky. Změny budou probíhat velice rychle. (to už tu tuším jednou bylo, obzvlášť se těším na poptávku poté, co bude možné dokola opravovat předměty bez nutnosti vylepšování..)
Objeví se také různé slevy. U těch bude zvláštní systém. Budou svázány s mechanismem "Platebního ratingu", který by měl stimulovat platící hráče, pomáhající v rozvoji našeho projektu.

Kredit. Platební Rating

Pro nikoho není tajemstvím, že mnozí hráči pravidelně platí, nakupují zlato a tím přináší svůj nemalý díl k rozvoji našeho projektu, pomáhají jej dělat zajímavějším a rozvinutějším.
Jmenovitě tyto hráče chceme za to chceme odměnit, zavedením mechanismu jakým bude platební rating (PR). Každá platba bude hráči přinášet určité množství bodů, které se budou hromadit podobně jako body hodností.

Nasbíranými body bude možné platit v obchodech Prémium a SC, a v závislosti na úrovni PR bude hráči nabízen kredit. Podmínky kreditu se budou měnit podle úrovně PR. Čím vyšší PR - tím lepší podmínky. Jinými slovy, nabízená % se budou snižovat (byť až do úplného vynulování) a také se budou prodlužovat délky splatnosti.
(vsadil bych se že PR bude ze všech inzerovaných změn zaveden nejdříve :D)
__________________


#9

Souhrn

Toto je krátký a neúplný soupis novinek, které nás čekají v blízkých týdnech a měsících v Total Influence. (já jim to přeju, ale mohli napsat kolik jich čeká i nás)

Výše zmíněné funkce budou časem podrobněji popsány v konkrétních tématech i se screenshoty.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode