České stránky o hře Total Influence Online

Battle of Champagne

24.10.2009 15:01

    Jak už jsem psal na klan chatu, při dnešním spuštění hry a zkoušce přežití, jsem měl mimořádné štěstí na soupeře. Sice jsem začínal táhnout jako poslední a na nepříliš úrodném místě u dvojitého hangáru, ale protivníci, ač byli povětšinou na vyšších úrovních, galantně počkali až dokončíme svůj souboj s prvním z nich (3:1) :(, a teprve poté začali se vzájemnou palbou. To bylo asi až v 8.-9. tahu a už jsem si myslel, že jsem do masa 3x3x3x3 vstupoval zbytečně. Nakonec se ukázalo, že vše běží k plné spokojenosti.

Díky prvnímu soupeři viděl můj pes 12 polí, což se v kombinaci se sniperem, vybaveným 3 náboji do G3SG a jedním RPG, ukázalo naprosto dostačujícím pro eliminaci dalších čtyř protivníků.

Bilance:

1. tah - pes zabíjí bezbranného, jedna bedna s RPG

2. tah - střelba z RPG na dotírajícího soupeře, který mou další postavu zablokoval v centrálním dvorku dvojhangáru, za cca -81, bohužel v bedně jsem nalezl g3sg a nezbyly mi body ani na útok rukou. Soupeř mě poté ve svém tahu likviduje křížovou palbou z obou stran dvorku.

3. tah - pes doráží raněného soupeře, beru snipu

4. tah - pes nachází posledního člena 1. týmu, střílím z g3sg

5. tah - přesun obou k boční části dvojhangáru

6. tah - přesun obou k vrchní části dvojhangáru

7. tah - pes nalézá raněného posledního člena 1. týmu, střílím z g3sg - team down

8. tah - přesun na kořist

9. tah - zbylí soupeři se našli 

10. tah - nacházím raketu a M4, jinak poslední 3 náboje v G3SG, helma 24 a tělo 55, lék30, plné zdraví u obou postav. Zaujímám postavení na rohu a sleduji narůstající přestřelku na výpise.

11. tah - pes nalézá výrazně raněného soupeře, stojícího naproti vchodu do budovy, střílím rpg někem mezi vchod a raněného - 2 mrtví.

12. tah - v mezičase vyběhl další soupeř a v zorném poli psa se převybavil a doléčil, pes ho následně najde po pár krocích, opět již raněného. Střílím poslední dávku z g3sg. Masomlejn dokončen. Team 2 down. Následně pes nalézá ještě dalšího soupeře, tentokrát s awp. Odhazuji zbraně, beru M4 a stavím psa do výhodné pozice.

13. tah - soupeř končí svůj tah v zorném poli mého snipera (12), ale mimo dostřel m4, dobíhám na střelbu. Poslední úder zasazuje pes, který to měl přesně 12 kroků. Enemy down, level 7 completed, battle finished. :).

Sedm mrtvých (se mnou osm) ve třinácti tazích v MO....

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode