České stránky o hře Total Influence Online

Crystal Rush

23.11.2010 15:36

Prozatím snad aktuální čeština. Text i češtinu budu průběžně doplňovat.

Večer doufám udělám nějaký překlad jejich informací - neudělám, nic nového nenapsali, odkaz je na starý souhrn, který tu již přeložený je.

V 19:00 by mělo být první dobývání postavení 4-6, dnes jen zkrácené na hodinu; vlastník se ale bude měnit hned v neděli a již v normálním 3-hodinovém dobývání.

Zdá se, že byl opraven či upraven výskyt +10 předmětů v kontejnerech, jeden z největších plátců, Dáša Sagalová, dnes našla AK+10 ).

Prodej na $ je stále mimo provoz, ačkoli bylo slibováno, že se spuštěním šachet...

 

Z textu jsem koukal, že na šachtě se po bitvě PLATÍ:

daň z pronájmu

daň vlastníku šachty

poplatek ostraze (pokud povoláte)

 

Jinak z bugreportů vyplývá, že postavy na 4-6 bývají často přetížené, rádio i vrták váží 50 a 100 jednotek, krystaly také nejsou nejlehčí - když jich nesete třeba 1000 jednotek... Vzroste tedy možná zájem o lehčí HC SE tělo či nohy, taky perky na nosnost se asi dočkají uplatnění. Možná i DSA SE. Pes by tam mohl být docela účinnou zbraní. Šrek s helmou bude mít bezkonkurenční rozhled. Poslední týden jsem prodal i dva hasáky +10, takže se možná zkušenější testeři již vybavují. Pokud chodí mutanti až těsně do těla, hasák by se mohl stát povinnou výbavou ).

Teoreticky by mohlo jít plnit zabití 6 postav v jedné bitvě, pokud ještě někomu chybí.

První dojmy:

Základem úspěchu je hra třemi postavami. Hurá, už jsem to skoro zapomněl :D.

Mutanti si snad ani nezaslouží použití vylepšených zbraní, útočí kontaktně a dávají poměrně malá poškození. Navíc při prvním útoku vesměs dojdou pouze k vám. Nejlepší tedy bude levný shotgun nebo usp. Jinak stojí mutanti celkem značné množství cenné munice, která vám může chybět při souboji se soupeřem (+povolanou posilou - pokud hrajete Raidera). Údajně jsou mutanti prý schopni léčby, pravděpodobně pokud se vám ztratí ze zorného pole.

V šachtách není k nalezení nic, kromě vysílačky a vrtné soupravy. Veškerou výbavu tedy s sebou.


Lidské postavy vidí 5, šrek bez přilby 6, pes asi 7 polí. Zabitím mutanta viditelnost nenarůstá.
Zabitím soupeře ano, je tedy možné/vhodné taktizovat (samozřejmě pokud to situace umožňuje) s tím, která postava bude onen koncový killer a zvýší tak svůj rozhled.


Raider může prostor opustit 3-mi spawn pointy po okrajích mapy. Digger, který těží krystaly, pak musí odjet výtahem. Nájezdník tedy může vyčkat u výtahu. Ovšem povolaná posila asi dorazí také výtahem ).

Výtah je vždy na levé straně mapy, vrty různě, ale vesměs na opačném konci mapy. Jednotlivé exity vidíte na mapě, vždy 1 exit/zub na straně minimapy. Pro odchod stačí dojít těsně k exitu a kliknout na zelený nápis, který se objeví jakmile se dostanete dostatečně blízko. Případně přes menu>ukončit.

U nesprávných exitů to postavy nechá/nechalo spustit odchod, ale následně to nějak kyslo - reportovaný bug z testů. Nesprávnými exity myslím Raidera ve výtahu a Horníka, který se namísto výtahem snaží opustit šachtu okrajem mapy. Oba pak mohou přes "vlastní" spawn-pointy kdykoli uprchnout, třeba i s pouhou částí nalezených krystalů - to pokud vidíte, že vaše postavy nejsou moc zdravé, mají minimum munice a jako Raider/Horník proti vám stojí nějaký provařený nick s ratingem 3000+ :D.




Soupeři atakující jednou či dvěma postavami, bývají pocuchaní od mutantů dříve než vás najdou. A opačně, jako nájezdník si berte hodně munice a lékárniček.

Mutantů je na mapě cca 10, alespoň pro rozmezí 4-6. Pravděpodobně vidí 7 polí nebo více, protože mě vždy spatří dříve než já je.
Na mutanty platí celkem jednoduchá taktika držet se v semknutém tvaru, vysunout pozorovatele cca o 9-10 polí a pak 5 ustoupit. V dalším tahu se vyrojí mutanti a doběhnou k vám - pokud tím směrem poblíž byli. Následuje váš tah, kdy soustředěný útok vymaže většinu z nich, pokud je jich moc, soustředťe se na nejbližší a ustupte do probádané oblasti (tam jsem zatím již na další nenarazil). Couravý postup je navíc občas jediný možný kvůli velkému přetížení :D. Nenakukujte do dvou či více směrů současně, zbytečně spustíte více skriptů ).

Mutanti mají 11AB v tahu, tedy jako šrek s mírným přetížením (-3AB). Uvidí vás na 7polí, stačí vám tedy vždy couvnout o 4-6 polí (podle vašeho dohledu) a jste v suchu.

Těžba je celkem snadná záležitost, u dveří seberete z bedny vrták a případně i rádio (prozatím potřeba není, ostraha první den ještě nefunguje a těžit chce mnohem více lidí, než napadat), projdete šachtou a naleznete zřetelně označené vrty. Dojdete těsně k vrtu a kliknete na vrták v inventáři. Každý vrt ukazuje počet krystalů, získávate 1/10 celkového množství v každém tahu. Celkem je ve vrtech na šachtě 4-6 1000 krystalů, na vyšších šachtách bude krystalů více. Mapy jsem viděl pouze se dvěma či třemi vrty. Pokud tedy máte po dvou vrtech jen ~700 krystalů (4-6), hledejte třetí. Pokud chcete krystalů vzít co nejvíce, odeberte postavě nejdříve přebytečné předmety a co nejvíce ji odlehčete. Krystalů totiž pobere pouze do limitu své nosnosti. Pokud unese třeba 1400 jednotek, pak může mít u sebe max 400 jednotek před vyzvednutím vrtáku.


Nájezd probíhá patrně pouze 1x. Aspoň já jsem měl vždy pouze jediného soupeře a po jeho likvidaci jsem ještě třeba 20 tahů těžil a přetížený se šoural zpět k výtahu, další Raider se již naštěstí nekonal.



Ve vyhodnocení se objeví pouze získané kredity. Bez výpisu však získáváte krystaly (ořezané o -10% majiteli šachty a o poplatek za případnou povolanou pomoc -50%), dále pak značný počet zkušeností a malý skill k použité zbrani (i za útoky na mutanty), nakonec dostanete ještě vliv pro klan a pár bodů hodností (za mutanty - cca 3HB za kus :D, za soupeře standard). Postavy tak poměrně levelují - na 5.lvl jsem za jediný boj poskočil o cca 300-500xp s každou postavou. Přeci jen zabijete 5-16 postav... za jedinou bitvu. Pokud tak někdo získá vyznamenání Masomlejn - dejte vědět třeba v diskuzi na konci.

Do hry přibylo i 9 nových vyznamenání, některá jsou za killy určitým typem zbraně, jiná za otevření beden, další za hromadná zabití více soupeřů. Minimálně ty za bedny dostáváte i na šachtě, splnit se tam dá jednoduše zabití 10 postav pěstí. Ostatní zbraně se nepřipisují.

Těžba bude asi poměrně náročná hlavně na postavy - budou rychle levelovat. Autoři se tu možná snaží o větší nasycení vyšších levelů ).

  Pozice "Tri vrty" byla poměrně silně obsazena mutanty, tři z nich přiskočili až těsně ke mně a dvoum se povedlo i zaútočit, navíc jsem v následujícím tahu taktizoval s postavami (AK, šrek_štít a Groza) a nestihnul dokončit svůj tah - což mě stálo postavu s  AK :). Pozor - tahy končí často nečekaně předčasně - při přepnutí na vaši další postavu - klidně i o 20s !

Těžba je navíc limitována počtem tahů (možná už nejen těžba:D), asi po 64 tazích hra končí porážkou !

Poslední hru jsem takto prohrál v 62. (dle výpisu) tahu, kdy mi z trojice zbyl pouze šrek s 9HP a totálním přetížením -12 AB a 1640/1640 (pobral jen 740 krystalů - zbytek nad jeho max. nosnost byl ztracen). Narazil jsem na vyskilleného DrFuzzy s trojicí solidně vybavených postav 5/6 lvl v kombinaci USP, AUG, Spas. Mým 4.úrovním, z toho jeden spas zcela bez perků, Groza s jediným subem ) a šrek s pouhým štítem, dal tento soupeř docela zabrat. Navíc se mi zase předčasně ukončil první kontaktní tah. Po boji, přesunu vrtáku a sběru krystalů mi tedy, díky -12AP, zbývaly v každém tahu plné 2 kroky :D. Zhruba 14 kroků od výtahu hra skončila. Při vyšším počtu tahů tedy na nic nečekejte a zdrhejte s jakoukoli částí materiálu k výtahu. :)

Počítejte s tím, že 10 tahů budete vrtat - tedy čekat až se vám krystaly nashromáždí ve vrtné soupravě. Na poflakování, boje a návrat vám tedy zbývá jen 50 tahů. Omezení neplatí v běžných bitvách, ověřeno, dnes jsem hrál cca 90-ti tahovou bitvu v MZ a v pohodě, já se spasem a soupeř stál uprostřed náměstí s M4 a odklikával tahy. Navíc mi vyžral většinu lékáren ). Nakonec mě vítězství stálo 28 patron a asi 120BZ ze svých lékárniček.

Pozor! Omezení bitvy možná není na počet tahů, ale na čas! Pžípadně je možné, že odpočet začíná při zabití posledního soupeře, nebo při zabití posledního mutanta anebo při ukončení těžby... třeba na 20tahů po některé z těchto událostí.

Bude potřeba odpozorovat kdy končí sranda.

Závěr:

Prozatím mi to jako extrémně velká zábava nepřijde, uvidíme jak ziskový bude prodej krystalů. V současnosti na 4-6lvl jsem v prvních dvou bitvách při těžbě dosahoval zisku 800-900kr + 900krystalů x 3kr = 3500kr za jednu těžbu, po odečtení munice, lékárniček a amortizace...zisk řekněme 1500kr.

Nic moc.

Dobré tak na noční zabojování, když zrovna není s kým. Výborné na nácvik boje třemi, ovšem AI je žalostně slabá - autoři to možná doženou zvýšenou tuhostí mutantů. Případně vyššími počty na vyšších úrovních šachet.

 BTW. Pokud budou aliance šachty držet týden, tedy jako základny, jsem zvědav kolika ochráncům vydrží postavy 4-6lvl. Pokud by odehráli větší počet ochran denně a inkasovali stejné počty zkušeností, tak během pár dnů pošlou postavy až na 7 level a nebudou mít čím strážit... asi se bude ladit ).

Diskuze.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode