České stránky o hře Total Influence Online

Dovednosti a jejich hranice

22.09.2009 23:01



    Ovládání zbraně se v Total Influence nazývá dovednost. V současnosti je u postavy možno rozvíjet dovednost pro šest druhů zbraní, podrobný seznam níže. Léčení, jako další z dovedností, prozatím rozvíjet nelze. Pravděpodobně až po aktivaci schopnosti Medik, která by se stala jedním z kupovaných perků.

Co se získávání dovedností týče, systém výpočtu byl před pár měsíci přepracován a nyní v něm hrají roli následující faktory:

Přírustek dovednosti = AB na útok * koeficient města * úroveň protivníka * utrpěné škody * způsobené škody * zkušenosti za bitvu

Co z toho vyplývá?

Předně již není podstatný počet výstřelů, ale body utracené na tuto činnost. Například Uzi již tedy není nejlepší zbraní pro rozvoj automatických, protože prakticky stejně často utratíte 10-15AB z M4/AK47 jako těch 9-15 z Uzi. U těžkých zbraní je jasnou volbou Spas. Mezi dalekonosnými je to mírně ve prospěch Steyeru, který vám umožní dva výstřely v tahu daleko častěji nežli Vintorez, byť za cenu nižšího poškození protivníka.

Druhou podstatnou věcí je, že zkušenosti za bitvu se projeví na rozvoji dovednosti. A zkušenosti se výrazně liší v závislosti na vyhraném či prohraném boji. Tento rozdíl se následně projeví u nárustu dovednosti. V případě porážky je získaný nárůst dovednosti asi o 30% nižší, než za vítězství.
Jelikož je ale rozdíl v získaných zkušenostech daleko vyšší, stále platí, že pro rozvoj dovednosti je lépe prohrávat... Máte pak možnost ji v každé úrovni rozvinout až k samé hranici, zatímco vítěz rychle získává zkušenosti a brzy se vyhoupne o úroveň výše i se svou ubohou dovedností ;).

Výrazný vliv na dovednost má koeficient města - samozřejmě v městech s povolenou výzbrojí roste dovednost rychleji, navíc hrajete se svou zvolenou zbraní a připisujete tedy prakticky pouze do jedné dovednosti.

Rozvoj dovedností je pro každou úroveň omezen. Hranice platí jak pro jednotlivé dovednosti, tak pro jejich celkový součet. To že jste dosáhli této hranice, obvykle poznáte podle toho, že se vaše dovednost přestane rozvíjet :).



Q: Nezvyšuje se mi dovednost, co to znamená?
Znamená to, že jste přílišným rozvojem své postavy dosáhli hranice, omezené "proti-podvodným systémem".


Q: Jak poznám, že mě omezil "proti-podvodný systém"?
Najděte si ve statistice herního serveru svou přezdívku (musíte být přihlášeni ve hře). Anebo jděte rovnou na adresu

https://tionline.ru/?action=stats&server=1&char_name=Vaše_přezdívka (nemusíte být přihlášeni ve hře:).

V adrese je server=1 Arizona, server=2 Nevada. Pokud u své postavy spatříte jasně červená čísla, znamená to, že jste omezeni "proti-podvodným systémem".


Q: Jsem omezen "proti-podvodným systémem", co mám dělat?
Zkontrolovat si, kterou z hodnot jste překročili.


Pokud se jedná o překročení maximální hranice u jediné dovednosti, pak se asi zablokování bude týkat jen této. Bod 2 by vám tedy k odblokování nijak nepomohl (předpokládám). Takže zbývá pouze bod 1, a v tom případě je čas na zlepšování své sekundární zbraně. K zablokované dovednosti totiž stejně nic nepřipíšete. Jen si, v podstatě zbytečně, budete opotřebovávat svou primární zbraň. Jiné schopnosti však můžete v klidu rozvíjet až do konce úrovně.
Sniper si tedy může v klidu rozvinout třeba ovládání beretty, v současnosti jediné obrany proti Šrekům na vyšší úrovni :(.
 

Tady bude možné ještě rozvinout sekundární zbraň až do limitu součtu 355...

Častější případ je překročení hranice maximálního součtu dovedností. V tomto případě si můžete vybrat bod 1 i 2, podle své situace.

1) Počkat na přechod do vyšší úrovně, na následující úrovni budete opět moci rozvíjet své dovednosti.
2) Snížit hodnoty u některých dovedností, které nepotřebujete, aby se součet dosažených dovedností opět snížil pod stanovenou hranici. Toto snížení stojí 1000 kreditů.


Například:

Snížení dovednosti je o 5 jednotek. Toto snížení stojí 1000 kreditů. Každých 5 jednotek.. předpokládám :). A nejspíše nejde jít pod minimální hranici 35 jednotek.

Napište do chatu města příkaz " /decreaseability přezdívka_žoldáka snižovaná_dovednost_Eng "

tedy: /decreaseability HotDog heavy - sníží postavě HotDog dosaženou hodnotu u těžkých zbraní o 5 jednotek, o ty si poté v dalších bojích budete moci zvednout jinou dovednost (než vás opět zastaví "proti-podvodný systém").

Dovednosti:
melee - Boj zblízka
light - Lehké zbraně
heavy - Těžké zbraně
automatic - Automatické zbraně
throwing - Vrhací zbraně
distance - Dalekonosné zbraně

Příkaz:
/decreaseability HotDog heavy - správně
/decreaseability_HotDog_heavy - špatně :-)


Na tabulce můžete zjistit, zda jste překročili součet anebo přímo max. hranici u dovednosti.

lvl - úroveň postavy
msd - max. součet dovedností na dané úrovni
md - max. možná hodnota jedné dovednosti na dané úrovni


lvl | msd| md
1 | 270 | 59
2 | 280 | 69
3 | 290 | 78
4 | 300 | 88
5 | 315 | 97
6 | 330 | 106
7 | 355 | 116
8 | 375 | 125
9 | 400 | 134
10 | 425 | 144
11 | 450 | 153
12 | 470 | 163
13 | 490 | 172
14 | 510 | 181
15 | 530 | 191
16 | 550 | 200
17 | 570 | 200
18 | 590 | 200
19 | 610 | 200
20 | 630 | 200


630 na lvl 20 znamená, že budete moci mít dvě dovednosti na 200 a jednu na 90... abyste to dosáhli, budete si moct ostatní dovednosti posnižovat :)).

Rozvoj dovednosti se navíc s jejím růstem údajně zpomaluje. 
 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode