České stránky o hře Total Influence Online

Dobývání základen - 2. část - Příprava postav na DZ

12.03.2010 15:13

 

Příprava postav na DZ

Na dobývání je potřeba si předem připravit minimálně tři postavy plně, dalších až šest volitelně alespoň částečně. Nepředpokládám, že by někdo z nás měl kompletní výbavu pro více jak pět postav - a i to když vyjdu ze tří lidí, psa a šreka :).
Výbavu je možné postupně předávat na další postavy, podle toho jak vám ubývají.

Předem si tedy musíte ujasnit s jakými postavami, úrovněmi a zbraněmi budete pravděpodobně zahajovat. Ty dostanou maximální materiální podporu. Respektive první postava obvykle dostane opravdu maximum nutné pro celých 10 tahů. Další dvě mohou mít podobně plnou výstroj, ale není to úplně nutné. Ovšem je to jednodušší, nemusíte pak mezi bitvami tolik kontrolovat vybavení.

Základem je tedy volba zbroje a zbraní s ohledem na skill a úroveň postavy. Například Tank je na postavě 5. úrovně hodně omezující a jeho přínos je kupříkladu oproti FEA zhruba mezi 2.7-2.9% (v MOB). Vaše zranění v MOB bude tedy v Tanku nižší o zhruba 2.8% oproti tomu kdybyste naprosto stejný zásah inkasovali v FEA. Pokud se jedná o mužskou postavu a nutnost navléci třeba HB, pak bude rozdíl ~6% u nevylepšeného HB a postavy naprosto bez perků obrany, ale již jen ~4% u HB+3 se 48 jednotkami obrany z perků (tedy HB 254 vůči 271 v Tanku).

V konečném důsledku to znamená, že pokud soupeř zaútočí s poškozením 100, pak HB+0(196) sníží zásah o 39.8%, FEA(208)o 43% a Tank (220) o 45.7%.
Inkasujete tedy poškození -60/-57/-54. Samozřejmě takový přímý zásah z RPG může mít dmg klidně 250 a pak se jedná o -151/-143/-136.

Maxima pro MOB činí HB(254)54.6%, FEA(259)55.5% a Tank(271)58.6%. Přes 59% se zde ani ten nejbohatší z dárců nedostane. Mimochodem zbroj od 370 výše již dále nic nepřináší, 85% ochrany je strop kdekoliv v celé hře. Takže si šrekset+20 za +25 ani nevyměňujte - snad jen pokud vám jde o delší životnost.
Pokud byste měli zájem o přesná čísla, napište a já někam plácnu tabulku.

To byla malá odbočka k usnadnění složitého rozhodování zda lehčí zbroj a více lékárniček anebo naopak.

Výpočet množství munice již není příliš komplikovaný. Vezmete v úvahu zbraň či jejich kombinaci. Zhruba 9 tahů, ve kterých se můžete dostat ke střelbě, ale asi těžko vždy všemi možnými body.
Startovní postava (pokud předpokládáte nasazení na celou bitvu) by tedy měla mít jako maximální množství munice:
M4/Aug/VSS  60-80
AK47/VAL    80-100
AWP/SVD     10
SKS         15
G3SG        30
SPAS/TOZ    36
Pancor      36
M60         180
Minigun     270
RPG         kolik unesete/max.9
Flash/Frag  6+16
Groza       60+6 případně pouze 15 SubG
USP         21
Beretta     40
UZI (záložka) 40-50      

Při kombinaci zbraní je potřeba počty materiálu přiměřeně vybalancovat.

Kromě dostatečného množství munice je vhodné doplnit své vybavení i o dalekohled. Na vyšších levelech již jeho hmotnost tolik nevadí a hodí se i jeho používání přímo "z batohu" je tedy možné mít stále v pohotovosti dvě zbraně. Nezbytná součást vybavení pro RPG střelce, 6AB potřebných pro odkrytí mapy, postačí na dva prostory v jednom tahu. V následujícím je již možné zahájit palbu. Ideální je samozřejmě stav kdy dalekohledem disponuje více hráčů a RPG tak může posvítit člověk hrající o pouhý tah dříve.
Pro obránce je RPG solidní podporou, pro útočníka pak prakticky nutností. Tento text je byl vytvořen před změnou verze 0.11:4 - zvýšení hmotnosti raket z 15 na 80 jednotek... V současnosti je RPG zbraní pro vyšší úrovně a je také hlavním důvodem zvýšeného zájmu o perk Silák :).

Dalším taktickým prvkem jsou lékárničky. Vzhledem k lineárnímu poměru mezi jednotkami léčení, hmotnosti a potřebnými AB, jsou nejlepší obvazy a malé lékárničky, kterými se dají postavy regenerovat ve zbytkových AB na koncích tahů. Bohužel, momentální nastavení obchodu činí právě z těchto předmětů relativně nedostupnou záležitost. Laciné a dostupné medkity50 sice poslouží také dobře, ale jejich aplikací ztratíte cenných 5 AB. To mnohdy znamená, že buďto nezasáhnete v daném tahu do bitvy anebo se naopak nemůžete léčit protože vám zbývají pouze 4AB. Spásné injekce vám sice mohou zachránit postavu, ale někdy mohou ohrozit úspěch celého dobývání jelikož ztrácíte celý tah.
Pokud nehrajete dobývání obden, je tedy dobré se v průběhu týdne, třeba během léčení postav, mrknout do obchodů a pokusit se nakoupit nějaké slabší lékárničky. Budou se vám hodit.

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode