České stránky o hře Total Influence Online

Dobývání základen - 3. část - Volba a kombinace zbraní pro DZ

12.03.2010 15:15

 

Volba a kombinace zbraní pro DZ

Kombinace zbraní je na nižších úrovních vždy určitým kompromisem, buďto budete dobře vyzbrojeni a prakticky bez zbroje, anebo si s sebou nebudete moci vzít vše :). Tedy pokud nepřistoupíte na variantu zbroje HB 63/HC 80+41, která má obranné číslo 184(37%) +3/194 s max. perky 242(51%) ovšem váží pouhých 150 jednotek.
Na vyšších úrovních se dvěma skilly na 200 bude kombinace vesměs jasná.
Na nižších úrovních je leckdy možné vzít pouze jednu zbraň a granát/dalekohled plus pár obvazů.

---
Hra se neustále vyvíjí a i drobná změna má často velmi rozsáhlé dopady, natož změna jakou je více než pětinásobné zvýšení hmotnosti raket. Články již obvykle nejsou po svém vydání pravidelně aktualizovány, pokud narazíte na zjevnou nesrovnalost, můžete mě kontaktovat mailem.

Příklad:
Ještě ve verzi 0.11:3 bylo možné vytvářet i kombinace jako
RPG/9raket/3granáty/1flash/dalekohled zbytek lékárničky.
anebo RPG+9raket/Groza+7sub+20nábojů/dalekohled zbytek lékárničky.

RPG (obrana) mohla/může být vhodnou sekundární zbraní pistolníka. Po zahájení doběhl na zvolené místo a pálil z RPG, pokud se soupeř dostal až k vlajkám či do těsného kontaktu, přepnul na primární pistoli a pokračoval v boji.

RPG + Groza - vhodné pro obranu i útok, při použití subgranátů navíc využíváte stejný skill. Výhodou subů je přesnost, pouhých 6AB a použití z batohu. Dalším plusem je možnost útoku na dva oddělené cíle - to když se kupříkladu ranění soupeři při spatření RPG rozestoupí, aby znemožnili likvidaci více postav jedinou raketou. Přepnete zbraň a v klidu odpálíte 2 granáty. Nemluvě o možnosti vystřelit z automatu, pokud byste vrhem na soupeře ohrožovali spoluhráče.

RPG + Flash/Frag - klasická kombinace pro jeden skill. Ne vždy je možné odpálit raketu za 12AB a někdy se může hodit i ten oslepující granát.

Velice vhodným doplňkem k RPG je dalekohled.

AWP/SVD/G3SG
Všechny tyto pušky mají nevýhodu ve vysoké hmotnosti i spotřebě AB, tudíž následnému špatnému krytí střelce. Jejich dostřel se při DZ uplatní pouze zřídka, avšak obvykle v napínavých posledních tazích, kdy se hráči snaží získat rozhodující počet vlajek a vybíhají na osvětlená místa.
Použití těchto zbraní je možné spíše jako sekundárních a na vyšších úrovních.
Doplnit lze VSS/Steyr anebo zbraněmi z naprosto jiných kategorií. Spas, Groza či pistole.

Aug/VSS
Klasika s velkým palebným polem, dobré doplnit o Spas, pistoli, Grozu, frag/flash, v krajním případě Uzi, dle volby. Dalekohledem se nic nezkazí.
Nepříjemné zbraně v rukou postavy s rozhledem 10+.
Muniční kombinace VSS+Groza.


M4/AK47/Val
Pro M4 mluví přesnost a nižší spotřeba munice. AK47/Val mají zase vyšší šanci na kritický zásah a větší poškození zblízka.
Výhodou je volný druhý slot, kam může přijít granát, RPG, Groza či prakticky cokoliv dalšího.
Muniční kombinace Val+Groza.


Pistole + RPG či Groza - pistole jako primární zbraň (i ostatní zbraně zblízka) vyžadují při dobývání velkou souhru s týmem. Hodí se více pro agresivní hráče a útočení. V MOB je nyní nevídáme tak často, ovšem ve verzi +25 jsou již poměrně nechutné :).
Díky nízké hmotnosti dávají hráči široký výběr sekundární zbraně.

Spas/Pancor + TOZ
Muniční kombinace. Tyto těžké zbraně spotřebují málo střeliva a jsou navíc poměrně lehké. Další možností je využít některou z vrhacích zbraní anebo víceraných dalekonosných pušek.

M60/Minigun
Na nižších úrovních moc prostoru pro kombinaci nedávají.

Frag/Flash
Vhodným doplňkem je Spas a dalekohled.

Obecně, pokud máte volný slot i nosnost a nevíte co vzít, berte RPG :).

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode