České stránky o hře Total Influence Online

Hodnocení ve hře

11.01.2009 23:37

 

 

 

Během hry získávají vaše postavy rozličné body a hodnocení, pokusím se projít postupně jednotlivá bodování a trochu je popsat. Případné změny strategie vedoucí k lepšímu zisku některého z kritérií už nechám na vás.

Na většinu z uvedených hodnocení má vliv i město ve kterém bojujete - každé má v popisu uvedeny koeficienty vlivu a rozvoje postav. Těmito koeficienty se vám násobí získané body a tím se samozřejmě zvyšuje či snižuje konečný součet. Koeficient vlivu upravuje získaný vliv :). Koeficient rozvoje postavy ovlivňuje zkušenosti a dovednosti získané v daném městě a tím i rychlost růstu vašich postav.

Dovednost - za každý úder, útok, hod či výstřel, získáváte několik setin až desetin k ovládání použitého druhu zbraně. Tyto body získáte i za neúspěšný útok a i v případě, že pokud po útoku vaše postava padne a nezíská třeba žádné zkušenosti ani kredity.

Zkušenosti - získáte za všechny činnosti uvedené výše, pokud je útok úspěšný. Narůstají i s větším manévrováním během boje a také pokud utrpíte větší poškození. To vše za předpokladu, že bitvu přežijete. Pokud padnete, pak záleží na poškození, které jste soupeřům stačili způsobit. Při jediném útoku nemusíte dostat žádné zkušenosti. Při větších škodách již nějaké zkušenosti získáváte, ale může to být třeba pětina ohodnocení (jaké byste dostali při přežití).

Kredity - obdobná situace jako se zkušenostmi. Obě tyto hodnocení autoři čas od času mírně upraví, aby to nebylo tak fádní :).

Vliv - tento hodnotící faktor vás zajímá pouze, pokud jste členem nějakého klanu. Jeho výpočet je poměrně jednoduchý - po bitvě se vypočte 5% dosažených zkušeností a vynásobí koeficientem vlivu města. Jako snad jediné hodnocení se vliv dá získat i mimo bitvu - nákupem za zlato. Nečekejte zázraky, kurz je 1 zl=1 bod vlivu. Narozdíl od předešlých bodování se však vliv postupně opět vytrácí, denně poklesne cca o 2-3%. Pokud tedy chcete mít ve hře vliv, musíte neustále bojovat (anebo alespoň utrácet reálné peníze) :).

Hodnocení - neboli rating je zajímavý faktor bodování, opírá se o něj žebříček hráčů. V podstatě se jedná o pouhé plus/mínus body. Vaše postavení na žebříčku je součtem těchto bodů u všech vašich postav. A to plus/mínus je prosté - vyjadřuje o kolik více, či méně, daná postava zabila protivníků oproti vlastnímu vyřazení. Pokud tedy v boji vyřadíte jednoho soupeře a poté padnete, bude vaše hodnocení 0. Pokud stačíte vyřadit soupeře dva, pak si už připíšete jeden bod do plusu :).

Žebříček hráčů - řadit prvních 100 hráčů v žebříčku můžete podle pěti kritérií, kromě výše zmíněného hodnocení +/- jsou to vítězství, zkušenosti, způsobené poškození a počet zabití. Osobně bych řekl, že pravdivé údaje jsou hodnocení a zkušenosti. Způsobené a obdržené poškození možná, další už jsou dosti nezaručené. Až se prokoušete do Top 100, budete mít možnost si to ověřit a mimoto se o sobě dozvíte i porážky a kolikrát jste padli (opět si údaji nejsem jist).

Žebříček klanů - klany se hodnotí pouze podle vlivu, který vytváří členové klanu

 

Pokud chcete zjistit informace o svých postavách (případně o síle či slabinách postav soupeře :)), zkuste tuto adresu:

 

https://tionline.ru/?action=stats&server=1&char_name=Hledaná_přezdívka

U serveru je nutné zadat správné číslo, tedy 1 - Arizona, 2 - Nevada

 

Najdete tam jak podrobné popisy jednotlivých postav, tak i celkové hodnocení, místo na žebříčku, případně klan a vliv. také tam můžete zjistit, že je vaše postava zbržděna v rozvoji, protožr jste dosáhli některou z hranic dovedností.

Následující obrázek je ilustrační - je na něm neznámý hráč, který byl první dle abecedy ve statistice na: https://tionline.ru/?action=stats (shodou okolností to asi není zrovna silný soupeř, ale probojoval se už na 4. úroveň).

Mimochodem je z něj také patrné, že k dnešnímu datu již celkový počet hráčů (tedy registrovaných přezdívek) překročil 100 000. Online bývá v současnosti ve špičce i 1750 hráčů. Kolik kont je opravdu aktivních se můžeme jen dohadovat, ale i pokud by to byla jen třetina, pořád je to 30 000 hrajících...

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode