České stránky o hře Total Influence Online

Jak opravovat předměty

07.01.2011 20:17

    Oprava předmětů není tak úplně triviální záležitostí, jak by se snad mohlo zdát :D. Používání SE předmětů nám sice dává určitou volnost a "bezstarostnost", ale platíme za ni zvýšeným opotřebením SE předmětů a leckdy také ztrátou těch normálních - to když ukolébani zapomeneme, že je potřeba opravovat dříve, než spadnou pod nulu. Ať už se opravy týkají vaší jediné sady+3 anebo prémiového RPG+20, je dobré vědět, jak si je udržet co nejdéle.

Optimální totiž není ani to opotřebovávání SE až pod nulový stav, následná oprava nám ze stavu ukousne pár zbytečných jednotek navíc. Překvapivě se totiž jako nejlepší varianta jeví oprava těsně pod první stovkou "otěru".
Za opravených 99 jednotek totiž ztrácíme ze stavu pouze 1 jednotku. Od 100 jednotek výše se již nůžky rozevírají.


Snížení celkového stavu (CS) předmětu při opravě...:

Oprava                                               Snížení CS

1-99................................................ ............1
100-149............................................... ........2
150-199............................................... ........3
200-249............................................... ........4
250-299............................................... ........5
300-349............................................... ........6
350-399............................................... ........7


Příklad oprav:

Opotřebení/Počáteční CS         Výsledný CS

463/556 (93)....................555/555:    1 jednotka
456/801 (345) .................795/795:    6 jednotek
900/1080 (180)................1077/1077: 3 jednotky
475/495 (20)....................494/494:    1 jednotka


Uvedená čísla hovoří celkem jasně o výhodnosti brzkých oprav zhruba v intervalu 50-99; ideálně 90-99 jednotek opotřebení. Pokud budeme tímto způsobem opravovat třeba nové AK+4 se stavem 560, můžeme opravit buď 5x95 jednotek a postupně tak získat AK+4 555, anebo jednorázově opravit stejných 475 jednotek a mít AK+4 551. Jen na těchto 5:1 opravách ušetříme 4 jednotky CS, což znamená další 4 opravy za <99 jednotek, a tím nezanedbatelný počet bitev navíc.

Celkový rozdíl mezi počtem uskutečněných výstřelů/bitev předmětu opravovaného systémem "99" a předmětu opravovaného systémem "těsně nad nulou" bude samozřejmě narůstat s výškou počátečního CS. U předmětu +10 se stavem 950/950 může podle mně jít klidně o polovinu životnosti.


Další výhody brzkých oprav:

- možnost používání Repair Kitů (RK) 600, které jsou snadno dostupné za 450kr v Rezervaci a v současnosti je jejich použití i ekonomičtější než SRK3600  
(600/450=3600/2700; jakmile tedy cena SRKů přesáhne 2700kr, stávají se pro tyto malé opravy běžné červené RK600 výhodnější)

- návyk "opravovat brzy" vás uchrání před zbytečnou ztrátou/zničením opotřebovaného předmětu

- používání RK600 přináší i časté zbytkové kity, které mají třeba jen potřebných <99 jednotek; těmi je pak možné postupně doopravit větší poškození (třeba 500 jednotek) s menší ztrátou CS. Pokud byste měli zásobu téměř vypotřebovaných kitů RK<99, mohli byste jimi opravovat i velká poškození šetrně, tedy -1CS za každý použitý RK<99. (Je tedy možné buď opravovat malá poškození do 99 jednotek, anebo velká poškození opravovat zbytkovými RK do 99 jednotek)

- vytvořit si RK99 můžeme pomocí cíleného opotřebování na střelnici, vezmeme si s sebou větší počet zbraní a 1 (či více) ostřílíme o počet jednotek, které potřebujeme smáznout z RK - tak, aby z něj po opravě vznikl RK99. Těmito RK99 následně můžete šetrně opravit výrazně poškozené cenné zbraně/předměty.

Nevýhodou je snad pouze nutné větší množství RK porůznu ve skladech, SRK postačí jeden u některé z postav, zabírá minimum místa a chvíli vydrží.

Pro jednotlivé zbraně bude tedy ideální opotřebení před opravou například:

AK/M4/VAL/Shotgun -95 jednotek ...(19 výstřelů)

AUG/Groza/Spas -96 .....................(16 výstřelů)

VSS/SKS/Pankor -98 jednotek  .......(14 výstřelů)

atd podle druhu zbraně :D


Na závěr připomínám možnost RIZIKOVÉ revitalizace pomocí vylepšení Upgrade Kitem. Toto řešení se navíc moc nehodí, pokud máte předmět +10/+15.  Úspěšným vylepšením vám poskočí do vyšší kategorie, kde ovšem třeba ještě nemáte postavy.
Jestliže nechcete riskovat neúspěšný upgrade anebo se vám posun na +11/+16 vůbec nehodí, pak je možné opotřebovaný předmět uložit do skladu a počkat na spuštění Opravárenské dílny. To by mohlo být ještě letos a přinese možnost drahé, ale bezpečné opravy na původní stav.

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode