České stránky o hře Total Influence Online

News 18/2010 - Doplněno 22.7.2010 16:45

21.07.2010 23:38

Během mé nepřítomnosti se nic zvláštního nestalo. Autoři si zjevně vzali dovolenou ve stejném termínu :).

Oprava: V tichosti byly změněny podmínky spojování bitev (minimálně v Rezervaci), pokud nyní nastoupíte do bitvy (Přežití) s nahou postavou, systém se vás snaží spojit s jiným nevystrojeným hráčem. Pokud není žádný k dispozici, pak samozřejmě dostanete vystrojeného. Navíc to znamená, že protivník bude s velkou pravděpodobností mít teprve level 1.

Pro šreka na 1 levelu (který stejně zbroj ani perk nemá) se tak rýsuje zajímavá možnost nastupovat pouze s holýma rukama, zvláště pokud už máte skill Boje zblízka v pokročilém stavu :). Proti hovoří pouze pomalý přesun a špatná viditelnost - chytrý soupeř se bude držet v povzdálí a vystrojí se. Jak se systém chová při spojování nevystrojených psů, nevím.

Dnes jsem udělal bilanci postav po 3 týdnech nebojování, záchytné limity hodností docela dobře fungují. Většina postav mi spadla na 450HB a ukazují možnost zrychleného nabrání zmizelých bodů. Před dovolenou anebo zamýšleným odchodem do MO, je tedy dobré postavy blízko záchytné hranice dostat těsně nad. Udržíte si tak určitý rank jednotky, který vám poté bude stále přinášet drobný zisk i v MO.

A co nás čeká v nejbližší budoucnosti?

Koncem týdne:

Nové město.
Za týmové bitvy bude koeficient vlivu 2 - snaha o přitažení hráčů k týmovkám. Bohužel ve městech s výbavou hráči hlavně zuřivě vydělávají a málokdo má dvě plnohodnotné sady výstroje.

Za 14 dnů:
Dobývání se začnou konat podle nových pravidel - boje by měly být vyřazovací, omezení TOP200 bude zrušeno.

Bez udání času:

Pracuje se na odstranění bugu při bitvách o sázky (které byly z tohoto důvodu uzavřeny), hráči objevili chybku, díky které dokázali vyinkasovat značné množství kreditů. Autoři tvrdí, že i kredity mají své ID a jsou údajně vysledovatelné i přes veškeré přesuny... 
Další bug snad zmizí s novým systémem dobývání, útočníci začali masivně zneužívat možnost zablokování bitvy rychlým stisnutím tlačítka Pokračovat na konci boje. Pokud se některému z obránců nepovedlo stisknout Dokončit, pak všichni obránci a živí útočníci zůstanou viset v bitvě až do doby, kdy všichni vypnou klienta. Stačí aby jediný z hráču hru neukončil a... Oblíbené zvláště v koncích dobývání při mírném náskoku útočící strany.

Nově by se měla objevit možnost nastavit si filtrování příchozích zpráv tak, že budete dostávat zprávy pouze od lidí z klanu nebo seznamu přátel.

Objevilo se pár nových úprav v souboru pro NPC postavy, zdá se tedy, že práce na šachtách pokračují :).

Nová čeština a nové (v)tipy od tvůrců.

Battlelog s odstraněným "t" errorem.

Doplněno 22.7.2010 16:45

Dnešní změny cen v SC jsou poměrně zajímavé. Akce je omezena (pravděpodobně ??) kusy zboží a termínem 26.7.2010 do 10:59 našeho času.

Ceny v kreditech se často i zvedly, ceny za zlato markantně spadly. Předměty +10 povětšinou podražily, M4 a AK+10 se z 210.000 vyhouply na 360.000 kreditů, ovšem hasák +10 stojí 18.000kr (a 100zl) +15 pak 36.000 kreditů - pokud někdo cvičíte boj zblízka jako sekundární třeba u snipera, pak je to zajímavá cena.

Ceny za zlato jsou pro Rusy asi poměrně příznivé, oproti normálnímu stavu, protože nedostupnější předměty již byly 4 hodiny po spuštění akce vyprodány. Tedy RPG ve verzích +25(5ks) 27.000 rublů, +20(10ks) 18.000rublů, +15(15ks) 6.000 - všechna prodána. Stejná situace je u obou typů kulometů. Buď tedy byl enormní zájem, anebo je vůbec nedali k prodeji. Vypadá, že B je správně :).

Potvrzeno autory - vylepšené MG´s a RPG nejsou v prodeji.

Z ostatních věcí se prozatím prodalo pár kusů od předmětů +15, největší zájem je asi o šrečí výstroj a HBSE - komplet stojí v této verzi 9.000 rublů (anebo 1.620.000kr).

Ceny předmětů +10/+15 jsou tak podivné, že bych se nedivil, kdyby to zase nějak zvorali a zítra bylo vše jinak :D. Bohužel není :(.

Obecně se zdá, že zvýšení výdělků (v kreditech) bude kompenzováno vyššími cenami za ně. A naopak, je třeba podpořit dárce, kteří si současným častějším hraním opotřebovali vybavení - na pár dnů mají možnost levných nákupů. Do TIO se tak může lacino dostat další velká dodávka vysokoúrovňového vybavení pro vybrané.
Pokud po skončení akce zůstanou kreditové ceny +10 předmětů na této úrovni (pravděpodobné), vylétnou ceny v tržnici někam ke 300k :(. Našetřit na +10 zbraň bude možné tak do 10lvl, kde již budete potřebovat pomalu začít šetřit na +20 :).

Zajímavý může být i vývoj v pronájmu věcí - pokud je cena odvislá od ceny v SC, pak by mohlo dojít k markantnímu zdražení půjček u předmětů +10.


- Na veřejném testu prý jede zátěžová zkouška nového města. Můžeme se tedy těšit na Junktown - zde z licenčních důvodů zvaný Detroit.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode