České stránky o hře Total Influence Online

News 2/2010

10.01.2010 10:06

 

 

    Zprávy z druhého lednového týdne opět budí rozporuplné reakce hráčů.

Nejvíce problematickým se zdá prohlášení o budoucím odměňování bitev dle ratingu poraženého. Pokud porazíte zmateného nováčka s mínusovým hodnocením, získáte pár šušňů. Naopak za hráče s výrazně vyšším hodnocením (než je vaše), budete brát slušný balík. Hráči s výrazně plusovým ratingem tak asi budou dojnou krávou pro ostatní, při vlastních vítězstvích nezaplatí ani léčení :). Prozatím není jasné, nakolik se změní kredity a zisk dovedností, kterých by se to mělo (aspoň částečně) dotknout také.

V souvislosti s tímto padlo i varování administrace vůči dovednosti cvičícím hráčům, výrazně mínusový rating může být trestán :). Samozřejmě se ozvali i netrénující hráči s vysokým mínusem, jak k tomu přijdou :)?

Další novinkou by se měla stát oficiální půjčovna vylepšených předmětů. Představa (moje:) je asi taková, že si zvolíte předmět - třeba +20, za určitý poplatek si jej na stanovenou dobu půjčíte a hurá na dárce s vysokým ratingem :D. Po vypršení půjčovného se předmět automaticky vrátí nazpět. Pokud budou nabídka a poplatky přijatelné, dá se očekávat jistý pokles poptávky po vylepšených předmětech (a jejich ceny), jednodušší bude hrát se slabšími vlastními předměty a sem tam si půjčit něco pořádného :). Otázka je kolik předmětů a jaké kvality bude v nabídce. Jelikož se bude jednat o "označkované" předměty, jejich monitoring a správa bude určitě klást další nároky na výkon serveru, jeho zátěž tak jistě vzroste. Navíc bych hádal, že největší zájem o pronájem bude před dobýváními (a během nich) - tedy v době, kdy je zátěž serveru značná již nyní :).

No, máme se na co těšit.

Doplněno 11.1.2010 - 21:25

 

Základny - nová úvaha o dělení.

 

1.základna - 6-10 lvl, 2.- 11-15, 3.- 16-20 lvl.

Ufff, to je zase myšlenka :). Tak už fakt nevím, kde se budou rekrutovat ty klany a lidi pro účast :)). A to celé je v podstatě jen kvůli tomu, že tvůrci stále nejsou schopni zvládnout rychlé a efektivní vyhledání odpovídající skupiny protivníků při dobývání. Takže nejdříve zavedli 4x4 - aby se algoritmus nemusel věnovat ještě rozdílným počtům hráčů (což tedy zrušili již nějakou dobu předtím - běžně jste mohli jako osamocený hráč narazit na skupinu čtyř protivníků, kteří navíc měli připraveno i více postav). Teď zjistili, že čekání je stále běžně přes 30 minut, tak vymýšlí další "vylepšení" tím, že ořežou úrovně vstupující na základnu :)). Nemluvě o omezení na klany z TOP100.

Dělení po levelech se týká jen základen bez omezení předmětů. V MOB by povolené úrovně rotovaly, tzn. s určitou úrovní byste si zahráli jednou za tři týdny... pokud byste zrovna měli čas ;). Tak všem přeji těch několik ( 2-3? ) příjemných dobývání MOB v roce 2010 :D.

Objevilo se i podrobnější vyjádření k novému odměňování dle ratingu poraženého. Údajně by se měl zisk projevit v kreditech, vlivu i dovednosti. Vítězstvím nad silným soupeřem byste si tedy výrazně polepšili, při hře proti hráčům s nízkým hodnocením, pak vaše postavy stagnují. Paráda. Hráči z TOP100 skáčou nadšením :D. A já také. Řekněme, že u své postavy mám rating -400, takže budu pěkně kasírovat kredity s některou z nerozvíjených postav. Jakmile nabere moc ratingu, propustím ji - tím se dostanu opět na -400 a jedeme dál...

Nevím proč mám pocit, že to tvůrci na přelomu roku nějak přehání s alkoholem.

Teď jsem viděl prodávat Santa Hat +11 (za 40k), moc jsem nechápal koho napadlo narvat tolik UK do takové kraviny - kouknu na info áá borec z ORDy. Ve hře již můžete narazit na hráče ozbrojené Desert Eaglem, již brzy má přijít do prodeje, tak se prý "zkouší". Mají ho hráči z ORDy...

Doplněno 14.1.2010 16:00

Po zhruba deseti strankách vesměs nepříznivých reakcí hráčů na výše zmíněné změny v ratingu, se administrace vykuleně ozvala, co zase všichni hned vymýšlejí, že to bude úplně jinak a podobně :). Podle posledního vyjádření má vzniknout pro výpočet odměn zcela nový rating, který bude v okamžiku spuštění u všech hráčů nulový, a který by údajně měl snížit odměny multům a naopak zvýšit aktivním hráčům. Vznikne tak již nejméně třetí rating :). První je klasický žebříček, druhým hodnocením je poměr zabil/padl - ten však není ve hře vidět, jen se dle něj rovnají družstva při autobalancu (na test serveru je toto hodnocení u každého nicku při zakládání bitvy zobrazeno), třetím se stane nový "odměnový" rating.

Hodnocení tu tedy bude až až, o tom jaký efekt to bude mít v boji proti multům, bych se odvážil pochybovat. Nemluvě o tom, že počet multů asi nebude klíčový problém, který by trápil většinu hráčů. Jestli se zároveň zlepší i odměny, to uvidíme.

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode