9.12.2010 proběhly další perky za 50%, výjimečně byly den předem ohlášeny autory - jenže chybně na 8.12. Stane se, ne? Řada ruských hráčů ovšem nakoupila 8.12. pod dojmem oznámení svým postavám mraky perků... aby pak o den později s rozčarováním zjistila, že za plnou cenu. Ehm..
...........................
Prodej krystalů přináší hráčům solidní zisky a na trhu začíná chybět vybavení. Postupné vystrojování postav SE zbrojemi zavinilo jejich celkový nedostatek a značné zdražení zvláště na +0 konci. U zbraní jsou dopady nejvíce zřetelné na stupni +10. Situace tak nahrává spekulacím a pak samozřejmě plátcům, kteří nyní mohou za své zlato dostat solidní přepočty (pokud vsadí na to správné nedostatkové zboží).
...........................
Autoři se v diskuzi vyjádřili, že budou usilovat o vyrovnanou bilanci Těžba-Ostraha-Nájezd. Momentálně je prý příliš zvýhodněna Těžba a je údajně třeba posílit Nájezd, aby vznikla větší poptávka po Ostraze. Podle hráčů však Ostraha často nefunguje, resp. je volána, ale sama nic neslyší - sedí na šachtě a žádný požadavek nepřichází...
Pokud nějak výrazně posílí Raidery, dá se očekávat specializace silných hráčů na raid a ztížení těžby. Jak velký dopad by pak mělo zavedení noktovizorů a mutantů-vrhačů, si netroufám odhadovat. Každopádně pokud už dnes těžíte s problémy, pak neprodávejte veškeré své krystaly - po ztížení podmínek byste se mohli snadno dostat do situace, že je budete draze nakupovat.
Cena krystalů se v podstatě odvíjí pouze od počtu těžeb, s jejich obtížností tedy souvisí pouze volně - celkovým počtem. Pokud by počet zájemců o těžbu poklesl, půjde cena strmě nahoru, protože Raideři nebudou vpuštěni a Ostraha/Vlastník dostanou svá procenta z menšího objemu. Právě prodej nakumulovaných krystalů vlastníky může ovlivnit ceny nejvíce (pokud by někdy opravdu existoval nějaký poměr poptávky/nabídky).
Vysoké ceny ovšemm opět přilákají slabší hráče, které vzápětí oškubou buď silní Raideři anebo Ostraha :D. Variantou pak bude hraní slabými postavami ve slabých zbrojích s okamžitým voláním Ostrahy, které semtam vypomůžeme střelou zdálky ).
................................
Na šachtě jsem se setkal s několika zákysy.
1. (Raider) Po zabití posledního mutanta hned vedle vrtu (ještě nentěženého) mi postavy v určitém okruhu kolem mrtvého moba zatuhly a nešlo s nimi hnout - nutný restart klienta, poté vše OK.
2. Následně po návratu na mapu šachty v blízkosti vrtu, nebylo možné vrt použít. Je nutné opustit sektor mapy, až se vrt ztrátí z dohledu je možný návrat a aktivace těžby.
Podle některých hráčů se jim v blízkosti vrtů i více kouše hra. Šachty obecně mají mnohem více objektů než ostatní mapy a zatěžují tak pravděpodobně více jak paměť, tak i grafickou kartu.
..............................
Nepříjemné mizení předmětů z inventáře prakticky po každé bitvě je možné řešit (kromě restartu klienta) návštěvou Střelnice.
Postup opravy:
Po vstupu na Střelnici dáte zahájit výcvik (žeton netřeba).
Potvrdíte.
Následně okně, kde se volí způsob platby, celou akci ZRUŠÍTE!
Při odchodu se vám v chatu zobrazí text "Opustili jste bitvu."
(Pokud budete mít aktivováno více postav, zobrazí se vám při pokusu o výcvik pouze text typu "Příliš mnoho aktivních postav" , ale inventář by měl být obnoven.)
Nyní si zkontrolujte inventáře - pokud to nezabralo, můžete opakovat naebo opravdu udělat rovnou restart klienta.
Rusové vše řeší jinak. Na fóru se tam objevil malý prográmek TIOLauncher.exe, který vložíte do adresáře k "Total Influence.exe" a poté spustíte na počátku hraní a který má jediný úkol - co nejrychlejší restart klienta při jakémkoli záseku či pádu. V praxi tedy vyjdete z bitvy, zjistíte, že nemáte zbroj/ammo a zavřete klienta. Bez vaší další akce se TIOlauncher postará o okamžité znovuspuštění.
Jen je třeba ho nezapomenout vypnout až budete skutečně chtít skončit se hrou :D.
Ještě přidám jeden upravený soubor. Tento zrychlí pohyb postav a tak i hru v šachtách (a pokud nevyčerpáte své AB okamžitě, získáte i trochu více času na reakci).
Verze 10x, zychlí pohyb všech desetinásobně.
Verze 1x, pohyb všech je 10x, pouze mutanti v dole se pohybují 1x (namísto normálních 0.96).
Soubor z archivu nacpěte do standardního \base, pokud se vám osvědčí, můžete si u něj nastavit atribut "Pouze pro čtení". Jinak vše navrátite spuštění updateru.