České stránky o hře Total Influence Online

Nové rozhraní

28.10.2011 17:27

Vážení!

Již brzy se objeví nové, lepší, pohodlnější atd atp, rozhraní hry. Kardinální změny se v první řadě dotkly rozhraní mužstva: práce s postavami a inventářem a také klanem a aliancí - to vše se nyní stalo intuitivní, snadné a jednoduché.
Zde podrobně popíši základní změny v novém rozhraní.
 


Okno postav se dá rozdělit na tři části:
1. Vodorovný pás postav
2. Okno postavy
3. Okno inventáře
__________________
 

1. Vodorovný pás postav

V tomto posuvném seznamu naleznete buňky postav seřazené dle úrovní, od nejvyšší k nejmenší zleva doprava. Narozdíl od starého vzhledu se nyní kontextové menu zobrazuje kliknutím pravého tlačítka myši. Přidány byly informace o hodnotě zbroje, zdraví a zmenšena ikonka postavy. Nalézt a obléci postavu by mělo být výrazně jednodušší. Posuv je možný pomocí tlačitek v rozhraní, kolečka myši anebo stiskem levého myšítka (jako na iPadu) - no ta závorka mě fakt dostala.

Tlačítko lisu  přepíná mezi normálním a kompaktním režimem.

Normální režim

Kompaktní režim

Ještě jedna novinka v seznamu postav - filtry , pomocí kterých můžete seřadit postavy anebo vyhledat žoldáky vhodné do určité lokace (např. pokud jste v rezervaci zobrazí se vám pouze postavy lvl 1-3).
__________________


2. Okno postavy

Tato část rozhraní se zachovala prakticky beze změn (kam se poděly plány na max 2 kliknutí potřebná na cokoli :D), kromě obebrání tlačítek prodeje, značkování a ničení předmětů.

Nová je i stupnice zatížení postavy, zobrazuje nejen aktuální a maximální stav postavy, ale i maximum bez přetížení, s malým a velkým přetížením.


__________________


3. Okno inventáře

Oblast správy inventáře sestává ze záložek a základního okna. Při volbě konkrétní záložky se obsah okna změní. Neuvěřitelně výstižný a objasňující popis...


3.1 Charakter a informace

Tato část je dobře známa - jsou zde zobrazeny schopnosti a dovednosti zvolené postavy. Avšak nyní se zde bude zobrazovat i statistika postavy, jednotky a dosažená vyznamenání.



3.2 Nový systém skladování předmětů

Nový systém skladování je velice jednoduchý - jeho struktura se podobá knize s obsahem. Předměty jsou tříděny do skupin a vyhledání potřebné věci zabere pouhé sekundy. Samotný inventář se zdá být nekonečným a zobrazuje veškeré předměty, včetně klanových a používaných, kterými jsou vybaveny postavy.

Inventář je možno rozdělit na tři pomyslné části:
1. Seznam předmětů. Může být ve formě tabulky anebo standardního skladu.
2. Filtry a indikátory zásob.
3. Třídění předmětů


__________________

3.2.1  Tabulkový seznam předmětů



Tabulkový seznam předmětů se skládá ze 4 polí:

Předmět.
V této buňce se nachází samotný předemět a tlačítko údržby. Světlá ikonka předmětu označuje, že jde o věc přiřazenou u některé z postav (což se ukazuje i v popisu předmětu). Při pokusu o převod takového předmětu se zobrazí potvrzovací dialog.

Název.
Zde je zobrazen název předmětu, indikátor značek anebo půjčovny. Pokud předmět značky nemá, bude zobrazen nápis «Značka», při jeho stisku je možné nastavit značku. Pokud jde o vaši značku, bude zobrazena doba trvání (kliknutím na text je možné značku odebrat) a také nick hráče u kterého se předmět nalézá (po kliknutí se věc vrátí nazpět). Pokud je předmět označen jiným hráčem, zobrazuje se doba a vlastník (kliknutím se věc vrací k majiteli). Předpokládám potvrzení jinak bude hafo nechtěně poklikaných návratů :).

Upgrade.
Zde se zobrazuje aktuální úroveň vylepšení předmětu a tady je možné jej dále zlepšovat.

Vlastnictví.
Zde se zobrazuje indikátor vlastnictví, který ukazuje zda předmět patří vám anebo klanu. Kliknutím na tento text se přiřazení předmětu mění. Jako byste předměty převáděli mezi osobním a klanovým skladem anebo opačně. Odlišit osobní předměty od klanových je možné i podle barvy podkladu v tabulce. Osobní věci mají zelený, klanové  - modrý.
Kliknutím do pole tabulky je možní předměty řadit podle abecedy, stupni opotřebení, doby trvání značky, úrovně vylepšení, vlastnictví.
V novém inventáři je dostupný také kompaktní režim zobrazení předmětů: je méně informativní, ale umožňuje lepší orientaci ve velkém množství předmětů.
Značkování předmětů, opravy, převody, prodej (na $) a odstranění - vše je možné použitím pravého tlačítka myši na předmětu.
Při práci s předměty se podsvěcují místa, kde je možné danou operaci provést.
__________________


3.2.2 Filtry

Filtry pod tabulkou předmětů jsou určeny k rychlému vyhledání věcí. Je zde také zobrazen panel druhotných zásob.

Veškeré opravárenské kufry a upgrady se budou ukládat do jednoho slotu.

O novém systému opravování a vylepšování podrobněji níže.
Tlačítko obnovení seznamu předmětů.


3.2.3 Třídění předmětů

Třídění předmětů je prakticky shodné s řazením v obchodě Prémium.
__________________


3.3 Pošta

Staré okno pošty bylo přeneseno do kasáren. Hlavní změnou je tlačítko pro přiložení předmětů ke zprávě.

3.4 Klan



Rozhraní klanu bylo také přeneseno do kasáren a prakticky se neliší, kromě přidaných tlačítek Log operací a Trezor.


3.5 Aliance

Ve stejné podobě bylo přesunuto i rozhraní Aliance. Samozřejmě stará tlačítka Pošty, Klanu a Aliance byla ze starých menu odstraněna.
__________________


4. Opravování předmětů

Ke zjednodušení mechanismu oprav byl zaveden nový režim - jednotky oprav automaticky zobrazují veškeré zakoupené repair kity. Samotná pravidla oprav se nemění. Oprava věcí  probíhá buďto v nekonečném inventáři anebo přes konkrétní menu po kliknutí PTM na předmět. Jednotky oprav jsou stejné jako kredity, krystaly, akcie, jejich zobrazení je vidět pouze při prodeji, výměně a v aukci.
Takže asi sbohem laciné opravy po 99 jednotkách, pochybuji, že by možnost opravy jen po určených krocích umožnili...další z taktických poškození hráčů.

5. Vylepšování předmětů

Stejně jako RK i UK se přestávají zobrazovat jako předmět v inventáři a po nákupu se rovnou ukládají do kolonky «Ugprady»


Krom všeho výše uvedeného se změní i spousta drobnějších, ale užitečných možností. Samotné rozhraní nemá definitivní podobu a bude postupně doděláváno!

Asi podle ohlasů, třeba speciálně s RK mě hodně nepotěšili.

 

Doplněno 29.10.2011

Publikované informace prý zachycují zhruba polovinu změn, pravděpodobně tu méně kontroverzní :D.

Souběžně s novým interfejsem a změnou v opravách bude odstraněn i "bug" s opravami SE zbrojí. Nyní zbroj spadne do batohu přesně v okamžiku, kdy se opotřebuje na nulu a NIKOLI až na KONCI BITVY ! Hráči samozřejmě řvou, že tak vlastně přichází o 100-200 jednotek, protože zatímco dříve mohli do bitvy i s opotřebenou zbrojí, nyní si budou muset hlídat stav podobně jako u zbraní.

Odpovědí bylo, že se plánuje možnost používání jednotek opravy přímo v boji. Tzn zbroj by mělo být možné přímo v bitvě opravit. Ovšem třeba v HxS, pokud vám první soupeř "sestřelí" zbroj, nemusíte se jako naháč již svého tahu ani dočkat :D.

Výhodou by byla možnost opravy zbraní (které jsme si vzali příliš opotřebené či zapomněli opravit).

Nečekané dopady mohou mít tyto změny i v MO, kde je standardně vše opotřebené a fungovalo to jako s ojetým SE - spadnou tak tyto předměty okamžitě také do batohu ? :). Bude snad MO dočasně uzavřeno?

 

RK přestanou existovat a údajně se budou nakupovat jednotky po 600, 1200 či 3600 - tím pádem se asi 600 stanou nedostatkovým zbožím, protože jejich poměr 600/450-495kr je rozhodně nejlevnější. Pravděpodobně je tedy bude vidět stejně málo jako UK resp. položka munice se asi bude točit o chlup rychleji. Proč vůbec nabízet právě po těchto dávkách mi nedává smysl, prodej by mohl být řešen jako s krystaly, akciemi a jinými počitatelnými položkami.

Při prodeji v tržnici bych čekal ceny zhruba na úrovni 1:1 tzn. třeba 1000 jednotek opravy za 1k kr.

Uvidíme jaké další příjemnosti se ještě objeví.

 

Nové klávesové zkratky funkční v inventáři:

CTRL - zobrazí přes předměty ve skladu jméno postavy, která je má ve výbavě

CTRL+Mezerník - zmenší velikost pole chatu na zhruba 3 řádky

Shift+Mezerník - zvětší velikost pole chatu na dvojnásobnou a čtyřnásobnou velikost

 

__________________
  

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode