České stránky o hře Total Influence Online

Novoroční směska

06.01.2010 22:54

 

    Přelom roku nějak postihnul kvalitu mého připojení, které náhle spadlo na rychlosti kolem 70kbps, odezvu na tionline.ru ani nemá cenu vypisovat. Částečně i kvůli tomu, jsem začal hrát s novou postavou, u které na ničem nezáleželo :). Novinkou (aspoň pro mne) bylo hned založení, do začátku jsem dostal dvě lékárničky 50. Nevím jestli to bylo v rámco nějaké vánoční akce anebo se jedná o nový standard.

Krom toho mi tato postava přinesla i další nečekané překvapení. Nevím nakolik se na něm podepsalo moje nestabilní připojení, ale zhruba v patnácté bitvě jsem se po ukončení boje ocitl přímo v inventáři (normálně končím na mapě TIO) a k mému údivu jsem tam našel dvě lékárničky, helmu a armor... z rezervace. Od té doby jsem dohrál v R asi 20-30 bitev a nic. I přesto se nyní při vítězství snažím vždy končit s nějakým desertem v kapse. Co kdyby :)?

Jasně, samozřejmě si případně beru i RPG, M60, Minigun anebo alespoň VAL :). A doporučuji to teď i vám :D.

Mimochodem, generování předmětů do truhel mi hlava nebere. Tvůrci musí být sadisti, jinak si nedokážu vysvětlti, proč v prvních 4 bednách v Rezervaci, najdu 3 VALy. Čekají snad že se tam zázrakem objeví někdo s vyšším levelem a zahraje si? Přejdu do Denveru a po boji jdu omrknout bedny... rpg granát > munice vindicator > munice vindicator... odcházím se pokusit pronést nějaký minigun z R :).

Jo a hraní na 1. úrovni je fakt legrace, nejradši mám za soupeře pejsky, co ještě neumí otevřít dveře :).

Autoři vybalili zprávu o práci na německé verzi hry, kterou by si měl provozovat jakýsi jejich německý partner - pro evropské hráče. Nechme se překvapit. Pokud by se opravdu jednalo o stejný koncept (tedy možnost hrát i tam bez nutnosti vložit $) pak by to mohlo být zajímavé i pro nás. Rozhodně by tam asi nebyl problém sehnat anglicky hovořící spoluhráče. Určitě by tak byla větší šance na účast v dobývání.

Kolem předělávky dobývání, a tlaku na zakládání aliancí, se vynořilo samozřejmě dosti odpůrců. Klany a v podstatě i aliance, které se sejdou v počtu třeba 9-10 hráčů. A co teď? Hráči navíc samozřejmě mnohdy nemají srovnatelné úrovně a tak vznikají problémy, že si někteří zahrát nemohou, protože prostě další čtyřčlennou skupinu neposkládají...

A zrovna dnes odpoledne jsem v MO narazil na polského pejska z klanu DBAMoZDROWIE. Klan má zatím 4 členy 4-7lvl, z toho jeden už měsíc nehrál, a úroveň 0. Do budoucna by se podobný klan asi mohl stát jedinou možností na nějakou alianci. Pokud si za stávající situace budeme chtít zahrát dobývání, bude potřeba, buď sehnat ještě pár aktivních hráčů, anebo založit alianci a kontaktovat nějaké neazbukové klany, se kterými by se dalo domlouvat alespoň anglicky.

Jinak nám pro zpestření nezbude než zkusit nějaký turnaj v betě na vpn :) - třeba n2n umí klidně 256 lidí. Aspoň bychom měli nějaké pěkné záznamy z bitev - jako studijní materiály, samozřejmě.

Dnes jsem teda vytáhnul ze skladu skoro novou Hunting Rifly (btw v tržnici už jsou za 580) a šel si dostřílet skill. Chválím parádně plechový zvuk výstřelu - paráda. ASi za 4 bitvy jsem dotáhnul svou třetí postavu k hranici skillu na 4. úrovni (~88). Jsem tedy prakticky připraven na dobývání - jen už asi zbytečně :D.

Navíc předpokládám, že až se někdy konečně sejdeme ve čtyřech, zjistíme, že už mezitím zavedli limit na úroveň postavy... a že pro dobývání potřebujeme mít postavy nejmíň na 5.lvl. :DD.

Poslední z dnešního souhrnu zpráv, je upozornění tvůrců, že se nyní vrhnou do boje proti mnohoúčtům. Pokud je to i váš problém, promažte nepotřebné, prázdné, nepoužité či využité postavy. Ať se vám jich nekupí zbytečně moc.

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode