České stránky o hře Total Influence Online

Možná časem

02.08.2008 22:18

........pokud nebude nic jiného na práci a zábavu, se tady objeví i nějaké blbosti z hraní.

 

Jako třeba starší příhoda z bitvy. Postavy na 3-4 úrovni.

Při vypnuté azbuce (tedy nezobrazování ruských znaků) jsem začal hrát nějakou týmovou bitvu. 2 vs 2, každý bojoval pouze s jednou postavou. Na Militarii, boj tedy započal beze zbraně. Zahájil jsem tah, vyberu bednu a nestačí mi body na ozbrojení, píšu spoluhráči "pancor". On vbíhá do hangáru a vybere dvě bedny, nic mlčí. V dalším kole beru další bednu, dobíhám k bariéře a oblíkám postavu do zbroje, protože stojí u zdi primárně ji vrazím pancor a do druhé ruky UZI. Spoluhráč vybíhá z hangáru a, stále neoblečen, narazí na protihráče, zahne a ukryje se za stěnu kousek ode mne. Furt mlčí. Protihráč ve dvorku za zdí vypadal, že směřuje k jiné bedně.

Můj tah, vykouknu mezerou a přímo za rohem stojí maník, ještě neustrojenej, vezmu ho z kroku pancorem, solidní zásah, moc zdraví mu nezbývá. Mně ale zbývají body a tak přepínám na UZI, dávka a soupeř jde k zemi.

V chatu se objeví celkem krátký řetězec ???? následovaný delší řadou !!!!!!!!. V dalším tahu se zpoza rohu vynoří druhý protihráč, také beze zbroje, dozbrojí se M4, vypálí na mě 2x4 střely, následně si ještě zanadává na chatu a odpojí se.

 

Pomalu mi dochází, že sověti měli asi domluvenou hru beze zbraní a zbroje, tedy boks (jak občas píší). Bohužel můj spoluhráč se mi to jaksi ani nenamáhal sdělit - nepokusil se ani když viděl jak solidně jsem svou postavu vyfiknul :).

 

Trapnost zaviněná kódováním hry, kdo má sakra furt restartovat XP jen proto aby viděl ruskou znakovou sadu :).

 

Od té doby jsem box hrál, naštěstí mi tentokrát dali vědět už před samotným spuštěním hry. Nebyli to ti samí, ale asi měli taky špatnou zkušenost :)).

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode