České stránky o hře Total Influence Online

Šachty 2.0. Popis

23.07.2011 22:42

 

 Vyhrabal jsem v blogu adminů starší popis šachet, který mi v době zveřejnění kolem 10.6. asi nějak unikl :), dodatečně tedy doplňuji pro vyjasnění fungování nových šachet. I když po té době již může hodně z toho být jinak - bohužel autoři se spuštěním žádný čerstvější popis nenabídli.

 

Šachty 2.0. Popis nové funkce

           

 

Nový systém činnosti v šachtách ovlivňuje vazby mezi těžbou, ostrahou a nájezdem. U ostrahy šachet by měl stimulovat aktivnější účast v bojích a umožňuje také současné bitvy 4 hráčů (po 2 na každé straně). Co s sebou přináší?

 

Na jedné straně bude zájem držitele šachty o udržení výnosu z těžby, na druhé mohou nájezdníci, krom vlastního zisku, usilovat i o snížení příjmů konkurenční aliance.

Přitom nehraje roli jestli těžba vynese krystaly sama bez pomoci ostrahy, stejně přinese držiteli body za úspěšnou ochranu, tzn. libovolné vítězství této strany zvýší tak procento poplatku za těžbu.

 

Do nedávna bylo nutné nést vysílačku a tratit AB při přetížení, navíc ostraha většinou nepovažovala ochranu za nutnou.

 

Co se změnilo a proč by tyto potíže měly zmizet?

 

Pohyblivý poplatek držiteli šachty.

 

Stimulovat držitele k aktivnímu plnění povinností by měla zajistit pohyblivá procenta odváděná z vytěžených krystalů. Špatné plnění ostrahy by mělo vést k malým či dokonce žádným procentům z těžby.

 

PERIODY

 

V šachtách se zavádí systém period. Perioda je časový úsek, ve kterém se bude hodnotit jaká strana získala více bodů. Po skončení každé periody, které začínají okamžitě po skončení dobývání šachet, dochází k přepočtu bodů a změně poplatku.

 

Každý den běží tři periody:

1 perioda - začíná ve 22:00, končí v 11:00

2 perioda - začíná v 11:00, končí v 17:00.

3 perioda - začíná v 17:00, končí v 00:00

 

V den dobývání šachet platí pravidlo, že periody které vyjdou do rozmezí ± 3 hodiny od chvíle spuštění dobývání, se ten den nepočítají.

 

VÝPOČET BODŮ

 

Počítá se pro strany těžba/ostraha ´vs nájezd.

V případě, že vyhrají nájezdníci, po skončení periody se konto raiderů zvyšuje a u těžby/ostrahy snižuje.

Nezávisle na tom o kolik bodů jakákoli strana vyhrála, změna konta je vždy jen o 1 jednotku. To znamená, že u vítězné strany 1 jednotky přibude a u poražené bude jedna odečtena. (takže o kolik tedy se to změní?)

Maximum je 10 jednotek.

Což znamená, že nejvyšší poplatek může být 10%. Každé snížení bodů snižuje poplatek o 1% a platí do konce periody a následného výsledku.

__________________

 

 

#2

 

Změněný systém bojů

 

1. Nyní již není potřeba rádio, tlačítko přivolání pomoci se objevuje automaticky, zároveň se vstupem raidera do šachty. Přivolání pomoci nestojí žádné body.

 

2. U raiderů se objeví analogické tlačítko pro přivolání posily ve chvíli, kdy do šachty vstoupí ostraha. Ve výsledku se mohou v šachtě utkat 4 hráči. Tedy po šesti postavách na každé straně.

 

3. Pro zvýšení zájmu o ostrahu je nyní ztížen odchod těžaře z boje. Nyní se po vstupu raidera na 5 tahů zablokuje vchod do výtahu, což je naprosto dostačující na to, aby mohl nájezdník nalézt těžícího anebo zaujmout pozici u výtahu.

 

4. Pro odchod z boje je nyní třeba, aby všechny zbývající postavy hráče, stály současně v zóně východu. (pokud tam někoho nemáte a není naděje na doplazení se =  např. přetížený nese výbavu ostatních, je možná lépe s ním odběhnout nepříteli vstříc, nechat jej padnout a v následujícím tahu odejít zbytkem)

 

5. Z důvodu aby těžaři nemohli před nevyhnutelnou porážkou krystaly vyhodit, předávka krystalů se změnou množství již není možná. Nyní je možné krystaly do soupravy pouze doplnit, snížit jejich počet již není možné. Zároveň platí pravidlo, že vzít a nést soupravu může jakákoli postava i ta přetížená zbraněmi a výbavou. To, že přetížením bude moct udělat pouze pár kroků, už je věc druhá. Potenciálně ale může soupravu s libovolným množstvím krystalů vynést kdokoli.

 

6. Výtěžek se mezi těžbou a ostrahou dělí následovně: horník dostává 50%, ostraha (50-N)%, kde N=aktuální % poplatek držiteli šachty. Poplatek jde do trezoru držitele. Nájezdníci se dělí půl na půl.

 

7. Proto, aby se ostraha příliš rychle nedostávala z odpovídající úrovně, vstupují do hry nové boostery. Tyto blokátory růstu jsou popsány jinde.

 

RATING ŠACHET

 

Objevilo se nové hodnocení  «RATING ŠACHET», které by mělo stimulovat aktivní účast u všech tří složek bojujících na šachtách. všechny tři strany jsou hodnoceny podle množství vynesených krystalů.

Přitom jeden a tentýž hráč může být ve všech třech žebříčcích. Záleží pouze v jaké roli vynesl krystaly ze šachty.

__________________

 Ještě doplním blbinku z poslední aktualizace, mezi soubory se objevil "skillbar.dat" - takto prozatím vypadá nedokončená verze.

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode