České stránky o hře Total Influence Online

Směs pověstí, fám a zpráv s nejistým výsledkem

15.11.2009 15:21

 

Novinka, rozpracovaný minomet ( bude patřit mezi těžké nebo vrhací? ) a budovy/bunkry se zavíracími střílnami, otevřeš, střelíš, zavřeš...dostat odtud protivníka bude těžké - pokud nejste šrek :).

Zmizelý Texas (na jehož místě je dnes tuším NY anebo MZ?), by měl být časem opět uveden do hry - jako město s možnými sázkami na bitvy.

 

Další město, o kterém administrace uvažuje, je město s obchody pouze za zlato. Vstup pouze pro hráče se zaplaceným měsíčním členstvím... Tedy hrajete tam, jen pokud si každý měsíc zaplatíte třeba $15. Inu, je vidět jaké zájmy je tlačí především. Namísto odstraňování bugů :).

 

Hráče po posledním dobývání prázdného NYB celkem nakrklo množství "sólistů" a chtějí nějaké zvýhodnění pro bitvy ve větších skupinách. Tedy to, proč vlastně původně základny vznikly, souboje klanů. Momentálně se totiž klanům daleko více vyplácí chodit do boje po jednotlivcích, než v týmu. Bitvy 1vs1 jsou rychlé, často narazí na nevybaveného joudu (jako je většina z nás) a odehrají více soubojů, než při čekání na čtyřčlennou skupinu. Nemluvě o momentálním bodování, kdy se mnohem více než boj a střelba, vyplácí obíhat vlajky a sbírat hodnocení.

Administrace, s obvyklou předposraností, by nejraději striktně nařídila boj pouze ve skupinách. Tečka.

Hráči navrhují spíše systém koeficientů, tak aby bylo možné hrát i 1vs1 (když třeba zbudete z klanu sami), ale aby bylo daleko výhodnější hrát vícečlenné bitvy. Doufám ve druhou variantu, ale děsím se dalších "fungujících" vzorečků.

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode