České stránky o hře Total Influence Online

Střelnice - jak dosáhnout 2.5 jednotek a minimalizovat zbytečné náklady na zbraně a střelivo

28.12.2010 11:39

Pro ty, kteří nyní začínají s výcvikem dalších postav. Třeba kvůli šachtám anebo jen začínají s druhým skillem a jsou ještě na nízkých hodnotách.

Spočítejte si kolik munice potřebujete na 2.5 skillu a neberte si více, jen zbytečně opotřebováváte cvičnou zbraň i terče. Při správném počtu patron odcházíte ze střelnice třeba jen se zničenými dvěma terči, zároveň už před začátkem víte, že/zda vaše zbraň vydrží a na střelnici tedy nemusíte dělat nic jiného, než mačkat kohoutek - dokud zbraň nezačne cvakat naprázdno :D. Nespotřebované terče můžete použít pro výcvik sekundární zbraně. Platí pravidlo že poslední zbyteček terče bere zbraň s nejvyšší spotřebou AB.

Výpočet je aktuální hlavně v počátcích výcviku a jen u zbraní, které dokáží opravdu přidat více než 2.5 jednotek skillu. Pokud už získáváte s bídou 2 jednotky, pak můžete nosit patron plné kapsy :D.

Dražší formou výcviku je pak záměrná střelba mimo - platí u kulometů a dost leze do kreditů ). Dříve se tak ještě dal cvičit i granátník, zhruba se spuštěním šachet byl výcvik upraven a skill je pouze za zásah terče. Je tedy třeba jej raketou/granátem aspoň líznout.

Podle spotřebovaných AB je samozřejmě nutné si brát i odpovídající počet zbraní. Samozřejmě pouze v případech, kdy jste schopni opravdu dosáhnout daného množství AB anebo máte na cvičné zbrani jen nízký stav. U některých zbraní se navíc prakticky nevyplácí oprava a je lepší je používat do zničení. Například Beretta. Zbraň ostřílíme až na poslední 3AB a uschováme. V dalším výcviku pak tuto zbraň rozstřílíme na kusy (zmizí až po skončení výcviku) - celý výcvik nás tedy vyšel na 3AB v berettě a munici. Beretta nám tedy postačí na 2-3 výcviky, pak si za 150kr koupíme novou i s municí. Oprava by vyšla na ~250kr a bez nábojů. U beretty budete počítat zhruba do skillu 58, poté už nebudou dostačovat terče a můžete začít nosit na dorážku magnum.

Kolik je tedy třeba vystřílet AB na zisk 2.5 jednotek skillu? (orientační tabulka --- vzoreček na konci textu)

Skill

35 -     175        110    265   
37.5 -  180        120    275
40       185        130    285
42.5    190        140    295
45       195        150    305
47.5    200        160    315
50       205        170    325
60       215        180    335   
70       225        190    345
80       235        200    355
90       245   
100     255

Výpočet munice je jednoduchý, mrknete na svůj skill, odpovídající AB vydělíte počtem bodů, které žere na výstřel vaše cvičná zbraň a následně vynásobíte počtem nábojů potřebných na výstřel.

Tedy například:

Skill 82 a hypoteticky používáte (nesmyslně) k výcviku AUG.
240AB : 6 = 30 výstřelů
30 x 5 = 150 nábojů

Bereme si tedy 150 patron a po jejich spotřebování můžeme (pokud by terče ještě stály) buď odejít anebo cvičit sekundární zbraň.
...........
Jednoduchý je například trénink se shotgunem. Na počátek (skill35) si bereme 70 patron a poté při každých +2.5 (tzn. po každém výcviku) přidáme 2 patrony a tedy ránu navíc.
..........
A naopak jasně je zde patrné, že granátník půjde se skillem postupně razantně dolů, protože více jak 17raket si nevezme (204AB za ~11.220kr) a od skillu 50 bude získávat stále méně skillu a opravdu mastný účet za munici.
..........

Pokud máte v plánu cvičit dva skilly, můžete si potřebné AB spočítat a vzít si dostatek munice i pro druhou zbraň.
Vzorec k výše uvedeným cifrám je následující:

(aktuální skill - 35) x 1.4 + 175 = počet AB, které musíte spotřebovat na získání 2.5 jednotek skillu

Například:

(43.31 - 35) x 1.4 + 175 = 186.63 (přihodíme tak 1-2 patrony navrch - samozřejmě pouze za předpokladu, že jste schopni je vystřílet).

..........

Jakmile se při výcviku začnete dostávat pod 2.5 jednotek, je čas na zapojení zbraní s vyšším AB na koncové dorážení terčů. A ve cvhíli kdy terč vydrží pouze 3-4 útoky, je vhodné postupovat systémem 1. útok silný za hodně AB, 2./3. útok běžný, koncový útok opět za max AB.
Příklad:
Pes na skillu 125; 1. útok smrtící (8AB), 2.útok normální hryznutí (5AB), 3. útok opět smrtící - celkem 21AB namísto 15AB, které ovšem terč také spolehlivě zlikvidují... rozdíl je 60:84AB a zhruba 0.45:0.55skillu. Jen je třeba první smrtící nedělat v souvislé řadě - vyšší šance na kritický zásah.

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode