České stránky o hře Total Influence Online

Střelnice - první dojmy Doplněno 8.5.

04.05.2010 17:22


První dojmy jsou poměrně rozporné.

Zajímavostí je nový druh platidla - žetony. Objevily se hned dva druhy, normální a zlatý. Střelnice vás nenechá zaplatit kredity (ani zlatem) pokud náhodou některý z těchto žetonů vlastníte. Další omezení je na počet plateb kredity - nyní 3x v jeden den, ale kdoví jaká bude finální podoba na herních serverech (veškeré ceny jsou zde jiné). Počet vstupů za zlato samozřejmě nijak omezen není :).

Ceny střelnice: 1000 kreditů anebo 5zl., 1 běžný žeton, 1 zlatý žeton (?).

Nelze používat Flash granáty, ani terče zničit holou rukou. Pokud vám tedy dojde střelivo, nezbývá než dojít k okraji střelnice a ukončit výcvik útěkem přes Menu.

Na střelnici jsou 4 terče vašeho levelu s relativně vyšším zdravím, na 1. úrovni mají  250HP, a celkem zanedbatelnou zbrojí kolem 10 (smrtící kousnutí psa ukazuje namísto 80 bodů pouze 79, 1 jednotku/2% tedy absorbuje zbroj). Při úderu rukou však uvidíte hlášku o příliš velkém pancéřování :).

Příklady výcviku s původním omezením na 0.2 skillu - zastaralé - aktuální info je až dole:

M4:
Každý z terčů vydržel průměrně 8 ran z M4+0 od postavy se skillem 36.60, celkem jsem tedy spotřeboval 128 nábojů na 32 výstřelů po 5 AP. V běžné bitvě by z toho musel být růst dovednosti v řádu jednotek, tady jsem opotřeboval novou M4 na více než polovinu (o 160 jednotek) a výsledkem je dovednost 36.80 :).

Frag granát:
8ks, zničen jeden terč zcela, druhý zhruba na 5% a třetí na 35%, poté útěk z boje. Skill vylezl z 35.00 na 35.09...

Pes:
Kousnutí i smrtcící bez problémů, několik minel a výsledek 0.17 skillu. Ideální adept výcviku :)).

Šrek:
Nemohl zaútočit rukou, štítem ani kladivem (ani perkem kruhového útoku). Po útěku ze střelnice navíc u postavy zmizely veškeré dovednosti a staly se neaktivními, stejně jako např. Léčení, po přechodu do jiné lokace se dovednosti zase objevily.
Buď bude možné cvičit pouze střelbu sponkovačkou, tedy Těžké, anebo jde o bug, který bude odstraněn. Při útocích opět pouze hláška o přílišném pancvéřování cíle :).
Sponkovačka funguje bez problémů. Vystříleno 33 střel, dovednost těžké stoupla opět o 0.2 jednotek - 35>35.2.

Uzi:
S využitím rohů a střelby přes okraj pytlů s pískem, jsem vystřílel 395 nábojů - každý terč tedy dostal svou stovku tzn. skoro 4x15AP tahy na jeden cíl. Výsledkem je opět 0.2 skillu.

Nůž, hasák mačeta:
Nepoužitelné - pouze hláška o přílišném pancvéřování cíle.

Máme tu tedy poměrně nákladnou - finančně i časově - službu s nevelkým výsledkem. Za 3000 kreditů denně (plus dalších minimálně 1000kr za materiál a opravy) získáte možnost přidat některé ze svých postav 0.6 dovednosti, takže za 2-3 týdny máte skoro celou dovednost pro danou úroveň v kapse - za předpokladu, že nejste dramaticky pod hranicí skillu. Pokud bude možný i jeden výcvik denně zdarma, pak se dá uvažovat i o 0.8skillu denně :D. Otázka je, zda se toto číslo bude vztahovat na všechny úrovně. Na 1.lvl jde o naprosto zanedbatelné číslo, které jste schopni nahrát prakticky v libovolné bitvě, za kterou navíc kredity inkasujete, namísto nutné platby za střelnici. Ovšem na vyšších úrovních je zisk dovedností již podstatně pomalejší a 0.2 již není zrovna málo, pokud by se tedy tato maximální hranice dosažené dovednosti na jeden výcvik platila pro všechny úrovně, pak bude střelnice plná hráčů 8-15lvl, kteří se budou snažit své postavy vypilovat. Žetony, kterými budete nuceni platit střelnici v případě, že je náhodou získáte? Rád bych se mýlil, ale nepřekvapilo by mně, kdyby zisky za krystaly ze šachet byly vypláceny právě tímto novým platidlem. Anebo, že by nový druh prize money, případně měna určená pro Las Vegas? Uvidíme...

Doplněno 7.5.2010:

Tak běžné žetony se asi budou dostávat za každý den (pravděpodobně pokud se lognete), pak byste tedy měli možnost nakupené žetony použít na trénink třeba jednou týdně - nemuseli byste tedy avizovanou jednu návštěvu zdarma denně uskutečňovat opravdu denně. Zlaté žetony budou odměnou za dobývání a možná i za některé questy.

Střelnice má již novou tvář, která se podobá úvodnímu obrázku a je celkem povedená - když pominu tu masu cementu/betonu, kterou někdo do draze dopravil do zóny, aby v pustině postavil bezpečnou střelnici :)).

Hlavní změny probíhají v hledání poměru nákladů a získaných dovedností. Včera bylo možné získat skill bez omezení - někteří to vytáhli i přes 9 jednotek za jeden trénink. Nyní je horní limit 2.5 jednotek. Diskutuje se o ceně, která pak může být 3-5000 kreditů. Pokud by skutečně zůstal cap na 2.5skillu, pak by bylo možné postavy poměrně rychle vycvičit i za pouhé žetony, takže moc nevěřím, že tato úroveň zůstane zachována. Padl i návrh na cenu vázanou na dovednost, kdy postava s dovedností 35 by platila 1000kr, 75 třeba 2000kr atd, plpatba by ale pak musela být uskutečněna až po, protože těžko bude systém vědět, kterou z dovedností míníte cvičit (snad jedině dle zbraní v inventáři). Všechny parametry tedy budou jasné až v okamžiku ostrého spuštění, a i potom se mohou klidně změnit, známe to :D.

Tak dle vyjádření jednoho z "nižších" vývojářů, se prý již cena měnit nebude a maximální skill za jeden výcvik bude 2.5 jednotek. To je poměrně dost a třeba automatické zbraně šlo s pomocí cca 350 nábojů z Uzi vylepšit opravdu na max během každé návštěvy (na 1 lvl). Flash granáty bohužel stále nejdou použít, takže výcvik granátníka bude velice drahý anebo zůstane v multirežii. Boj zblízka i přesto, že se stále zobrazuje opancéřovaná hláška, již možný je (minimálně nožem).

Osobně si myslím, že takto vysoký přírůstek dovedností (za 4 výcviky máte splněný level) je pouze snahou o vymýcení multiúčtů, které byly užívány k ziskům prize money a domluveným bojům za účelem zvýšení skillu. Nyní již zůstanou pouze pro domluvené bitvy v dobývání, což by snad neměl být takový problém.

Doplněno 8.5.

Dnes jsem zkoušel najít potřebné množství AB na zisk plného počtu jednotek (tedy aktuálně 2.5) dovednosti.

SKS dva pokusy, 35 a 27 nábojů - oba skill 2.5

Shotgun 60 a 73 nábojů - 2.28 a 2.5 skillu

Zdá se tedy, že hranice je zhruba 180AB  ( o počet výstřelů nejde - hráči bylo navrhováno, aby se namísto AB raději počítali výstřely). Z toh vyplývá výhoda pro zbraně s vyšší spotřebou AB a nižším poškozením, ideálně v kombinaci s levnou municí.

Doporučené zbraně - vše samozřejmě nevylepšené +0:

Auto: Groza zblízka, Uzi z dálky - podle dostupnosti zbraní a munice a levelu postavy (levnější Groza už může být příliš výkonná).

Snip: SKS zblízka (náklady 26kr střelivo, 224kr opravy a amortizace = ~1250kr celkem na 2.25skillu - snipeři si mnou ruce)

Těžké: TOZ, případně na vyšších lvl Shotgun zdálky (na nízkých vám shotem postačí likvidace 1.5 terče k dosažení limitu střelnice)

Gren: 15ks RPG - náklady 10.500 na 2.5skillu !! (granátů se vám k postavě vejde jen 18, což znamena tak 1.7(?)skillu)

Pist: Beretta zdálky

Blízko: ruce či nůž (nezkoušel jsem jestli ruce fungují)

Šrek: Rukou zničeny všechny 4 terče, způsobený dmg 1180, 2.15skill - bude obtížné dosáhnout hranice skillu

Pes: skilly 1.79 (3x použit smrtící), 2.0 (4x minul) 1.82 - působený dmg 1100-1150 - stejně jako u šreka bude obtížné/nemožné dosáhnout hranice skillu

Na střelnici vždy s opravenou zbraní anebo si nezapomeňte s sebou brát některý RepairKit a sledujte stav zbraně!

180AB =

20 ran z AWP/SVD (pět na terč asi není reálné ani ze 7 polí) cena 80kr.+ 240 opravy a amortizace

23 ran z Pankoru

26 ran z SKS/VSS

30 ran Groza(150kr ammo +250 o/a) /Spas/Aug/Magnum/DE

36 ran Shotgun + automaty

60 ran Uzi (300kr ammo+220 o/a) Berreta

 

Obrázky prozatím na forku.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode