České stránky o hře Total Influence Online

Testování nové verze - aktualizováno 12.10.

03.10.2009 10:18

    Testuje se nová aktualizace hry. Můžete se zúčastnit na test serveru.

Standardní postup (možná již zmíněný někde dříve):

1. Stáhnout testovací verzi hry - asi ji budu aktualizovat jako odkaz někde u češtiny.

2. Zkopírovat si adresář se svoji hrou a kopii přejmenovat například na "tio_test"

3. Do adresáře "tio_test" rozbalit staženou testovací verzi a nechat přepsat všechny starší soubory.

4. Spustit hru pomocí souboru "totinf_mini.exe" (nesmíte aktualizovat - hra by se opět upravila na stávající verzi :).

5. Připojit se na Test server (nebo Server 3, obvykle třetí shora :).



Pokud do chatu města napíšete příkaz "/test", obdržíte 100zl. ty potom můžete libovolně utratit anebo změnit na kredity. Stovku získáte za každé vypsání příkazu, neptejte se mě, proč tam rovnou není třeba 10000zl. :).
Utrácením zlata za předměty v Prémiovém obchodě, můžete zároveň zvedat vliv svého klanu...

Kromě vyzkoušení všemožných způsobů vylepšování předmětů, si zde samozřejmě můžete zabojovat a vyzkoušet dobývání základen, hru se šreky a tak dále. Vlastně ani není nutné předměty dlouze vylepšovat. Stačí vám pomocí příkazů /test nakumulovat dostatečný kapitál a pak vyrazit od ochodu a koupit si u Spectra Crystals (Předměty SC) libovolnou +20 zbraň či zbroj. Aspoň si vyzkoušíme jak se s tím hraje .

Tedy pokud nebude tento obchod beznadějně vykoupen dalšími dychtivými hráči... :)).

Pokud budete hrát, nezapomeňte si rovnou koupit službu rychlejšího léčení II. stupně. Je to opravdu výrazný rozdíl oproti stávající rychlosti na Arizoně :). Na první úrovni si v podstatě po bitvě pouze stačím doplnit střelivo, granáty apod. a postava je během této doby již opět zdravá.

 

Testovaná 0.10:9....

Jaké jsou novinky pro tuto verzi a na co se tedy můžeme těšit.

Pokud měl někdo pocit, že hornický mutant je nevyváženou postavou, která se ve zbroji a na vyšších úrovních jen těžko poráží, pak mu asi spadne čelist :). Autoři se rozhodli umožnit šrekům tzv. Slash Hammer útok. S novým perkem je možno zaútočit na skupinu kolemstojících postav. Jedním úderem je tak možné zasáhnout a zranit několik soupeřů... Pravděpodobný předpoklad je, že stojí na políčku vedle útočícího horníka, ale můžu se mýlit :)).

Lepší zprávou (no i když při pohledu z peněženky to může vypadat jinak :), je testování čtyř nových perků pro psy.

 

Léčení - umožní psům během bitvy zregenerovat. Perk má 4 úrovně. Na teste serveru je dispozici na 2.,3.,4. a 6. levelu psa. Úrovně pak umožňují léčit psa jedním kliknutím o +12, +20, +27 a na čtvrté až o +35 jednotek. Počet bodů potřebných pro léčbu nevím, perk nemám, ale viděl jsem psa se léčit v boji za +12 a tipoval bych na 5-6AB.


Smrtelné hryznutí - zesílený útok za 8 AB. Opět čtyři úrovně perku. K dispozici na 1.,3.,5. a 7. levelu. Způsobí poškození 80, 100, 120 a nakonec 140 jednotek nechráněnému protivníku. Ve zbroji je výsledek nižší. Použil jsem třikrát první úroveň. Nechráněný pes, přesně -80. Pes ve zbroji, -53 anebo -63. Třetí pokus nezasažen. Jestli je možné mít při tomto kousnutí kritický zásah, nevím.

Hafan - pes ucítí soupeře (člověka?) přes stěnu a na takovém místě potom zaštěká... (na obrázku druhý perk zleva). Na 3. úrovni si můžete zakoupit tuto schopnost s citlivostí detekce na 4 pole, na vyšších úrovních pak pokračuje zvyšování rádiusu na 5, 6 a 7 polí. Jen nevím jestli dražší verze nejsou více na škodu, kdo bude počítat 7 polí kolem psa, zvláště když jsou teď na mapách všude mraky sudů a beden.

Silné tělo - čtvrtý obrázek zleva. Opět příspěvek pro psy v MO. Zbroj. První úroveň schopnosti je možné koupit na 2. lvl a pes získá +52 ke zbroji. Pak následuje 67, 83 a konečných 99 jednotek na 8. levelu. Celkem by tak bylo možné se zbrojí +25 dosáhnot takřka 300 jednotek obrany. Normální zbroj má 160 jednotek a v SE verzi stojí 70zl. (teoreticky cca 7000 kreditů ), tady bude 99 jednotek asi podstatně dražších, ale zase se nemusí opravovat :).

Všechny perky budou mít určitě dopad na výskyt nepříjemných psů v MO :). Docela se bych zkusil nějaký boj ve smečce:).


Další zajímavou novinkou, která může ovlivnit hru, je změna činnosti Suicide Jacket. V boji jsem se střetl s borcem, který na mě vyrukoval se třemi takto oděnými postavami. Naštěstí jsem díky psovi viděl první já jeho :). Ale i tak mi jednu postavu zabil a druhou skoro. V rojnici se totiž nacpal za dveře hangáru a na oba jeho rohy. Ve chvíli kdy jsem zdálky zlikvidoval prostřední postavu, stojící za dveřmi, její vesta explodovala. Následně explodovaly vesty obou zbývajících postav... (patrně byly obě dostatečně blízko). Solidně nechutný ohňostroj.

Z tohoto je zřejmé, že navlečená vesta nyní může explodovat v okamžiku smrti nositele. Je tedy dobré šachídy zabíjet již zdáli (a ideálně pokud ještě stojí v hloučku vlastních spoluhráčů. A obráceně, nasazovat vestu opravdu až těsně před vlastním odpálením. Jinak ohrožujete hlavně své spoluhráče :). Otázkou je, zda se může odpálit i nenavlečená vesta (snad ne :).

 

Poslední novinkou je podvěsný granátomet na Grozu. Tím se asi tato zbraň opět dostane do kurzu :). Informace o granátech je na obrázku. Současná "testovací" cena je z obou obchodů. Účinky těchto granátů se zatím  balancují. Každopádně v rukou postavy s rozvinutou dovedností vrhacích zbraní bude taková Groza proklatě odporná :).

Můj naprosto nezkušený vrhač (návyk 35,5) působil při střelbě solidně vystrojenému soupeři dmg zhruba -10 až -15. Stejně jako když z Grozy střílel zhruba ze tří polí (návyk 38).

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode