České stránky o hře Total Influence Online

TOTAL INFLUENCE 2011 část 1.

18.03.2011 15:57

Originál textu.

 

Vážení hráči!

 

V novoročním pozdravu jsem slíbil, že hned po svátcích podrobně popíši nové herní možnosti, které se objeví v průběhu roku 2011. Bohužel jsem se o nějaký ten pátek opozdil, abych pečlivěji zformuloval naše plány, směřování a priority. Ve důsledku této práce byly některé funkce odloženy na pozdější dobu a jiné získaly nejvyšší přednost. Některé novinky se narodily zcela nedávno, ale ihned se staly nejdůležitějšími. Nyní tu před vámi leží jízdní řád TIO 2011.

 

NEJBLIŽŠÍ DVA MĚSÍCE

 

1. NOVÉ HERNÍ MOŽNOSTI.

 

SKANDINÁVSKÁ AUKCE - DODĚLÁVKA.

 

 

Mnozí hráči se často ptají: " Proč se aukce konají tak zřídka?" Vše spočívá v tom, že Aukce byla spuštěna v testovacím režimu s omezenými funkcemi. V nejbližších týdnech by se měla objevit aktualizovaná verze s úplnými možnostmi.

 

Nejdříve se objeví Rozpis aukcí. V něm si bude moci libovolný hráč zjistit, jaké loty se budou dražit v nejbližší den-dva. Pokud v seznamu narazí na předmět, který prostě "musí mít", může využít možnost a obrátit se na osobního aukčního "makléře" (bot-program), kterému zadá parametry dražební taktiky a může klidně jít hrát do arény, dobývání, šachty anebo se dokonce ze hry odpojit. Zároveň bude možné kdykoli přepnout z automatického na manuální režim aukce, přenastavit anebo pozastavit svého "makléře".

 

V určeném čase se bot připojí k aukci a pokud se mu to podaří, může předmět vydražit za opravdu nízkou sumu. Výhoda spočívá v tom, že hráči nemusí být vůbec online. Vše za ně udělá bot, a až se mu to hodí, tak se hráč přihlásí, zkontroluje výsledek, potvrdí výhru a poštou obdrží cenu.

 

Mnozí hráči již dokázali doplnit svou "garderóbu" vložením pouze několika sázek. Zde je hlavně potřeba dávat vklady s rozvahou a v pravý čas. Pokud někdo neuváženě hází kredity anebo zlato v očividně prohrávajících situacích (čehož jsme tu také byli svědky), pak takovému hráči je lépe se neúčastnit. Na aukci vyhrává chytřejší.

 

Automatizace aukcí bude obsahovat i generované dražby takzvaných "fun" lotů. Jsou to nevelké a levné ceny, které se draží pouze kvůli zábavě a hazardu. Tyto aukce budou generovány systémem v určeném pořadí, často a pravidelně. Oznamovat předem se nebudou.

 

Stav: Testování

__________________

 

Komentář: Koupit něco levně pomocí botů bude asi dost nereálné, při manuálním dražení se asi budou šance také snižovat (kvůli botům) - obecně asi ceny polezou. Šance možná bude nejdříve tak 3 měsíce po spuštění, až se největší hazardéři finančně vyčerpají a ostatním dražby omrzí :D. Bohužel se kromě tržnice bude jednat o jediné místo pro nákup za kredity (viz SC SHOP) uvidíme jak se k utrácení postaví tuční trhovci.

__________________

 

 

 

ŠACHTY 2.0  - Změny systému bitev v šachtách.

 

Boje v šachtách čekají v nejbližší době významné změny, které se nejvíce dotknou vztahů mezi Horníky, Ostrahou a Nájezdníky. Podrobněji to později popíši v blogu, teď alespoň hlavní rysy.

 

Hlavním úkolem nového systému je vybalancovat souběžnou hru všech tří účastníků: horníků, ostrahy a raiderů.

 

K dosažení těchto cílů budou v šachtách zavedeny následující změny:

1. Na zavolání ostrahy již nebude potřeba brát z bedny vysílačku o hmotnosti 50 jednotek.

2. Tlačítko pro přivolání ostrahy se objeví automaticky, zároveň se vstupem nájezdníka.

3. U raiderů se analogicky objeví tlačítko přivolání pomoci. V případě, že na šachtu přispěchá ostraha, aktivuje se nájezdníkovi tlačítko "Přivolání pomoci". Ve výsledku se mohou na šachtě utkat současně 4 hráči, po 2 na každé straně.

4. Pro stimulaci povolávání ostrahy se horníkům komplikuje možnost odchodu ze šachty. Po vstupu raidera se dveře výtahu na 5 tahů zablokují (vizuálně - vypne se v něm osvětlení), což by mělo nájezdníkovi plně postačovat k nalezení horníka anebo zaujmutí pozice u výtahu.

5. Aby horníci nemohli před očividnou porážkou zahodit krystaly, mění se předávka počtu krystalů. Nyní se do vrtné soupravy mohou krystaly pouze přidávat, snížit jejich množství nebude možné.

Pro stimulaci ostrahy se zavede plovoucí % z poplatku vlastníku šachty. Mizerné plnění povinností ostrahy povede k nižšímu anebo dokonce žádnému příjmu klanu (aliance) z těžby krystalů.

 

Stav: programuje se, odladit.

__________________

 

Komentář: Těším se na bugy s neaktivním tlačítkem přivolání pomoci, spory o dělení kořisti a jasný mi není ani odběr krystalů z vrtné soupravy - těch 500 krystalů už unese pomalu i pes, ale 3000 jednotek na lvl16 bude těžších :D. Navíc bude mít cenu kvůli 500kr volat ostrahu anebo jít pomáhat jinému nájezdníkovi (za max 250)? No a (autory vytoužený) přesun kvůli většímu množství krystalů do vyšších šachet znamená i pravděpodobné používání mnohem dražšího vybavení... pokud navíc přičtu nové mutanty (pravděpodobně útočící na dálku) - jediné co by to možná mohlo podpořit je uvolnit cenu krystalů a přestat ji limitovat na 5kr/krystal.

Boje 2 na 2 by mohly být zajímavé, ale vzhledem k nejspíše náhodnému generování spoluhráčů si jako raider nikdy nebudete jistí, jestli vám na pomoc nepřikvačí týpek s jedinou postavou a berettou+1 :D.

__________________

 

 

 

DOBÝVÁNÍ 3.0

 

Jestliže se u herního režimu šachet jedná o druhou verzi, pak u systému dobývání základen jde, minimálně, o variantu třetí.

Změny budou opravdu podstatné. Podrobnosti rozvedu v samostatném článku, zde pouze základní prvky.

 

Hlavní zvláštností nových dobývání bude to, že určení nového velitele základny nebo šachty bude provedeno z výsledků finálové série bitev mezi dvěma aliancemi, které se dostanou do finále dobývání. Bitvy budou probíhat do poslední živé postavy.

 

Pro účast ve finále budou muset aliance projít třemi vyřazovacími předkoly. V každém z nich vypadne 50% účastníků.

 

V předkolech bude platit pravidlo - 1 hráč = 1 bitva. Bude tam také omezen počet postav.

Systém je plánován s cílem aby všechna tři vyřazovací kola proběhla zhruba během jedné hodiny.

 

Po skončení kola bude možné padlé postavy vyléčit.

A hlavně, nebude již nutné "vysedět" celé dobývání od počátku až do konce.

 

Připojit se k dobývání bude možné kdykoli. Tzn. bude možné klidně přijít až na finále - pokud se tam vaší alianci podaří dostat...

 

Také bude možné hrát volitelně, odehrát například pouze 1. kolo a finále. Systém to bude umožňovat.

 

Stav: Rozpracování dokumentace, plánování prací.

__________________

 

Komentář: Zní to zajímavě a silné aliance mohou jásat, ale od tvorby dokumentace je k realizaci ještě daleko. A u TIO ještě dál.

__________________

 

 

 

IMPLANTÁTY

 

Implantáty jsou absolutně novou částí hry. Jejich hlavním úkolem je setřít silné rozdíly mezi postavami uvnitř jednoho rozsahu. Vyjasním.

Například vaše postava přešla do nového rozsahu a stala se nejslabší ze všech postav, se kterými se setkáváte - dokud kousek neposílíte.

Nerozčilujte se! Nyní si budete moci vyrobit anebo zakoupit implantát, jejichž hlavní vlastností bude posilování v závislosti na tom, na jakého soupeře narazíte. Když bude nepřítel vám rovný úrovní, implantát vás posílí pouze lehce, ale pokud mezi vámi bude maximální rozdíl, pak bude implantát pracovat naplno.

Podrobnosti v nejbližší době, prozatím pouze to, že implantáty bude možné vyrábět z krystalů a výkresů a také vylepšovat pomocí speciálních nových Upgrade Kitů.

 

Stav: Plánování prací, etapa programování.

__________________

 

Komentář: Hmm. Na jedné straně snaha o stírání rozdílů, jinde zase větší možnost specializace :D. Uvidíme, co z toho bude nakonec fungovat lépe. Každopádně další $ pro autory od dárců, minimálně jako zprostředkovatele poptávky po implantátech i UK mezi obyčejnými hráči.

__________________

 

 

 

VOJENSKÝ PORADCE

 

Mnozí z vás se určitě často setkali v jiných hrách se speciálními pomocníky, kteří hráči radili jak si v nové hře vést lépe.

Nyní se tato možnost objeví i v TIO.

 

Vojenský poradce bude nová funkce, která bude plnit roli zkušenějšího kamaráda, který vám bude radit co je potřeba a co není vhodné ve hře dělat.

 

Nováček nyní nebude muset zažít ohromné množství porážek, aby se naučil něčemu nezbytnému. Poradce zanalyzuje složení jeho postav a doporučí jít na střelnici, koupit perky, vylepšit zbraně, vstoupit do klanu anebo se vyzkoušet v tréninkových dobýváních.

Daruje také potřebné vybavení, ale ne jen tak, nýbrž za splnění konkrétního úkolu. K dispozici bude několik questů, např. zabít několik nepřátelských postav vedených AI.

 

Stav: Etapa programování, testování.

__________________

 

 

 

AGENTI SPECTRA CRYSTALS

 

Nejenom nováčci budou moci dostávat questy a "mydlit" moby.

Ve všech městech bude možné nalézt takzvané agenty SC, kteří budou rádi rozdávat úkoly pro hráče všech rozsahů úrovní.

Zadání i ceny budou velice různorodé a absolutně stejné nebude možné dostat.

 

Stav: Rozpracování dokumentace, plánování prací.

__________________

 

Komentář: Zajímavé. Jsem zvědav na to množství unikátních úkolů a taky jestli bude možné si jich nechat zadat více naráz.

__________________

 

 

 

NEVELKÉ ZMĚNY

 

V nejbližší době by mělo dojít k množství drobných změn jako například sjednocení parametrů všech granátů. Budou teď účinkovat stejně a předvídatelně.

Krom toho se v šachtách objeví nový druh vyvinutějších mutantů, kteří budou umět střílet - nový krok v evoluci.

Plánuje se možnost zvýšení klanů v alianci na 5. Pravda před zavedením, se nejprve musíme podívat, jak budou probíhat dobývání podle nových pravidel, protože základní údernou jednotkou se v nich stane aliance.

 

Stav: Etapa programování, testování.

_________________

 

Komentář: Na granáty jsem dost zvědavý, nechápu moc formulaci unifikace (budou mít stejný rozptyl anebo stejnou možnost projít přes zeď?). Mutanti mi tedy jako drobnost nepřijdou. No a poslední by nám dávalo možnost (teoretickou) vstoupit do nějaké větší aliance slabých klanů a zahrát si tak případně někdy aspoň dobývání MOB - asi už jen to 1. vyřazovací předkolo :D.

__________________

 

 

 

NOVÁ PRAVIDLA. VYVÁŽENÍ HERNÍHO PROCESU.

 

ZÁPIS A PŘEHRÁVÁNÍ VIDEA Z DOBÝVACÍCH BITEV

 

Přehrávání bitev z odehraného dobývání - je dlouho očekávanou novinkou, která umožní posunout bitvy na masově sledovaná soupeření. Narozdíl od uzavřeného duelu, kterými jsou dobývání dosud.

 

Také očekáváme, že zprůhlednění a možnost kontroly průběhu dobývacích bitev odstraní nedůvěru mezi různými klany a bude stimulovat čestnější hru.

 

Stav: Etapa programování, testování.

__________________

 

Komentář: Škoda, že funkce nahrávání a přehrávání bitev skončila s betou. I když vlastně snad ani... některá videa mých prvních bitev jsou dodnes k popukání :D.

__________________

 

 

 

VÝTĚŽNOST ŠACHET. ZMĚNY V BALANCU.

 

Zmíněné změny by dohromady s novými pravidly "Šachty 2.0" měly stimulovat migraci hráčů do vyšších úrovní šachet.

 

Proto, v šachtách 4-6 bude maximální množství krystalů, které je možné vynést na povrch zmenšeno a v šachtách vyšších úrovní zvětšeno.

Následovně:

 

1. V šachtách  4-6 - množství bude sníženo na 500 krystalů (namísto současných 1000).

 

2. V šachtách  16-20 - množství bude zvýšeno na 3000 krystalů (namísto současných 1800).

Ve zbývajících šachtách budou hodnoty z tohoto rozsahu.

 

Stav: Testování.

__________________

 

Komentář: Postava na 20. úrovni se všemi perky nosnosti má 2270, šrek taky pod 3000. Ale autoři nejsou troškaři a dávají si rezervu. Buď pro rozdělení mezi dva hráče (což se vsadím nepůjde) anebo pro naboostrované postavy, které si kvůli přebývajícím krystalům dočasně zvednou sílu nějakým implantátem nebo injekcí za 5goldů kus :D.

__________________

 

 

"CHYŤ MĚ, KDYŽ TO DOKÁŽEŠ!"

 

Tato novinka by měla ztížit život multům a dalším milovníkům domluvených bitev.

V novém systému nebude únik postavy z bojiště tak jednoduchým jak dříve.

Hráč, který se nyní bude chtít "po anglicku" potichu vytratit, již nebude moct.

 

Při stisku tlačítka východu se tato zpráva objeví všem ostatním hráčům v bitvě. Možné místo odchodu pro utíkajícího hráče bude náhodně vygenerováno kdekoli po okraji mapy. Tento bod se zároveň objeví všem hráčům v dané bitvě a všichni si tedy budou moci naplánovat své další kroky na základě stejných informací.

 

Jinak řečeno, utéci je možné... pokud se to povede, samozřejmě.

 

Stav: Testování.

__________________

 

Komentář: Opravdu veselý prvek, který jistě řadu hráčů potěší. V případě, že musíte náhle odejít, se nyní můžete asi rovnou odhlásit (případně předem svléknout své postavy :D). Jako léčba notorických útěkářů ovšem super a proti týpkům, kteří odchází v 1. tahu také dobré. Navíc další drobný úder vůči bitvám pořádaným TK, což se taky hodí, že :).

__________________

 

 

 

LÉKÁRNIČKY. MODERNIZACE. NOVÝ SYSTÉM.

 

Bezuzdné a neohraničené konzumaci lékárniček během boje se chýlí ke konci.

Absurdní situace, kdy soupeřící hráči spotřebovali během bitvy i 7 svých "životů", by se neměly opakovat.

 

Změny pravidel léčení postav v bitvě se ještě budou několikrát upravovat a korigovat, ale neohraničená konzumace lékárniček jednoho typu již nebude možná. Podrobněji bude nový systém popsán později.

 

Stav: Etapa programování.

__________________

 

Komentář: Pro nás asi dobrá zpráva. Osobně nenosím víc než 80% života ani na dobývání (už proto, že víc neunesu :D). Teď jen jak se postaví k těm množstvím a typům. Zajímavé situace by mohly nastat třeba v MO, kdy byste řekněme měli lékárničky, ale daný druh již nemohli použít :).

__________________

 

 

 

SC SHOP

 

Obchod SC čekají také změny. V nové verzi již nebude omezen množstvím ani sortimentem. Nyní bude vždy všechno.

Krom toho se v obchodě objeví kumulovatelné slevy a rating platících hráčů, na jehož základě budou moci získat doplňkové slevy a možnosti úvěrů při nákupu v SC.

Poté co budou spuštěny pravidelné aukce, bude z SC odebrán prodej za kredity.

 

Stav: Rozpracování dokumentace, plánování prací.

__________________

 

Komentář: Doufejme, že příliv laciných slevových předmětů za goldy bude mít na ceny v tržnici větší vliv než zablokovaní kreditových prodejů. Jinak by nás čekalo další zdražování věcí +10/+15. U vyšších už je to celkem jedno, ty jsou za goldy již nyní a neskutečně drahé také :D.

__________________

 

 

 

POŠTA

 

Pošta ve hře již dávno existuje, ale donedávna ji bylo možné používat pouze pro rozesílání výher a dárkových předmětů. Pošta bude dodělána tak, aby sami hráči mohli v libovolnou dobu odeslat vzkaz anebo předmět druhým hráčům.

 

Stav: Etapa programování, testování.

__________________

 

Komentář: No s tím dávnem si autor trochu zapřeháněl, ale i v jiných textech píše jako by již danou funkci právě uvolnil, takže asi předpříprava, že to později jen znovu publikuje :D. Jinak  - pokud to bude fungovat - dobrá možnost jak si poslat předměty. Zvýší to bezpečnost hráčů a zjednoduší dohled nad přesuny adminům. Navíc jim to ještě výrazněji naznačí vztahy mezi účty....

__________________

 

To bude pro dnešek vše, jsem zhruba v polovině plánu. Další část je však již na nejbližších 6 měsíců (tzn. cca za rok a více). Chystám se ji přeložit někdy počátkem příštího týdne.

BTW, kdo si chce vsadit kolik z výše zmíněných 14-ti bodů plánu se opravdu objeví před uplynutím 2 měsíců? Můj tip je 3 :).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode