České stránky o hře Total Influence Online

TrueSkill - boj 4 postavami?

21.04.2012 11:41

Vážení hráči!

Dnes poodkryjeme tajemství nového a revolučního soubojového systému TrueSkill, jehož spuštění je naplánováno na střed (sic!) dubna.

Anglický termín TrueSkill v překladu znamená "skutečné schopnosti" a předpokládá, že se nyní všem hráčům nabídne jedinečná příležitost zjistit skutečnou úroveň svých herních schopností.

Jakým způsobem může tento nový systém splnit tak složitý úkol v komplikovaných a ne vždy vybalancovaných podmínkách hry Total Influence?

Všechny pravidla a vlastnosti budou podrobněji popsány těsně před spuštěním, zde vykreslím pouze některé výrazné rysy.

Není tajemstvím, že v důsledku rozdělení žoldáků do čtyř rozsahů úrovní (když nepočítáme Rezervaci), v TIO neexistuje žádná zvláštní nutnost zvyšovat úroveň svých postav. Spíše naopak, hráči se všemožnými způsoby snaží co nejvíce zbrzdit růst a co možná nejdéle zůstat v rozsahu 4-6, který se jeví jako nejpohodlnější pro hraní, nejrozšířenější v počtu protivníků a nejlacinější v nákladech na zbroj a zbraně. Hráči, kteří přesto vycvičili své postavy na 20. úroveň naopak strádají nedostatkem soupeřů v tomto rozsahu. Řešením této absurdní situace by měl být nový systém bojů.

V TrueSkill budou všechny postavy od lvl 4-20 spadat do jednoho systému spojování bitev a budou vytvářet smíšené bojové skupiny. Jinak řečeno v jedné bitvě se budou moci setkat postavy libovolných úrovní, počínajíc 4. a 20.lvl konče. Charakteristiky všech postav se v tomto případě dočasně "upraví" na úroveň nejslabšího zúčastněného ROZSAHU z bitvy. Například, pokud se v bitvě střetnou žoldáci lvl 4, 7, 10 a 20, budou všechny postavy nad 6. úrovní dočasně mít lvl 6, pouze 4. úroveň zůstane beze změny čtvrtou. Pokud by se střetly postavy na lvl 16 a 20, nikomu by se nic "neořezávalo", protože se nachází na stejném rozsahu.

Za zmínku stojí, že při všem tomto dorovnávání budou mít výhodu hráči s postavami na 20. úrovni, protože nejvyšší levely budou mít určité bonusy, které mnohé hráče donutí se vrhnout na zvyšování úrovně svých postav.

Nový systém soubojů nebude spuštěn naráz, ale postupně v průběhu několika aktualizací.
V první etapě se tento nový režim dotkne bitev v arénách Denveru, NY, Detroitu a MZ. Bojový systém dobývání základen, Rezervace, šachet a MO zůstane zatím nezměněn.

Samotné souboje TrueSkillu budou představovat režim HxS, na každé ze stran budou 4 postavy. Ovšem v tomto případě budou hráči moci do bitvy vstoupit s 1 anebo až 4 postavami. Takže jestliže dnes v HxS hraje 8 hráčů a každý ovládá jedinou postavu, pak v trueSkillu budete moci narazit na hráče, kteří budou v boji ovládat dvě, tři či dokonce čtyři postavy! Nezměněno zůstane pořadí tahů: jeden tah - postava vašeho týmu, následující tah - postava soupeře.

Za hru v těchto soubojích bude hráč získavat speciální TrueSkill body a v závislosti na jejich počtu se bude stávat součástí bronzové, stříbrné, zlaté či platinové ligy. Tím budou tyto body ukazovat vaše stávající schopnosti a právě podle nich se budou vytvářet žebříčky. Body «TrueSkill» se stanou hlavním kritériem stanovení síly aliancí, klanů a hráčů.

Přechod na nový stupeň schopností bude znamenat, že zisky hráče vzrostou. Čím vyšší bude úroveň ligy - tím vyšší budou bitevní zisky postav danného hráče. V nejvyšší "platinové" lize dokonce plánujeme část výhry vyplácet ve «zlatě», samozřejmě že zisky v kreditech se také značně navýší. (očekávám, že zisky v MO budou samozřejmě bez zlata a v celkové výši 10% od VV měst)

Toto zdaleka nejsou všechny změny, které v nejbližší době ohromí hráče. V dalších etapách plánujeme do hry vnést prvky jako «Victory Points» a «Progress Bar» vítězství týmu. Změníme také vzorec pro výpočet kreditů a zkušeností, tak aby hráče stimuloval k týmové hře. V novém systému hodnocení se bude počítat i s věcmi jako «nasvícení» protivníka, zabrání «Victory Pointu» a mnoho dalších.


Komentář: Omg kolikátý bodový systém to už je? :) Samotný TrueSkill vypadá poměrně zajímavě, je to v letošním roce snad první zajímavá změna.

Resp první změna, která není orientovaná jen a pouze na nákup zlata hráči. Před časem byly spuštěny šablony výstroje a to je tak vše.

Jinak neustále pouze prodeje ruzných serepetiček, loterie a losování, výherní automaty a podobné kraviny. Navíc migrace na nepěkný nový portál, který nabízí další hry z dílen spojených programátorů sovětských. Pokud se TrueSkill někdy dotkne i MO, mohl by přinést opět pěkné souboje s více postavami. Boj 12 postav (4x3) to bohužel zase nebude, ale i tak. Problémem při použití více postav v MO bude hlavně střídání tahů - předávky tedy pouze pokládkou nebo přes bedny (vystrojených postav ve VV se tento problém k radosti autorů týkat nebude). Potíže bude mít i třeba nasvěcující postava či pes, protože je nebudete moci odpovídajícím způsobem krýt. Odpadnou i rychlá přepínaní mezi postavami a taktizování, která postava zabije - aby si zvedla viditelnost, v jakém pořadí bude kdo na který cíl pálit atp. Respektive k tomuhle se dostanete až poté, co odstraníte alespoň jednu postavu soupeře a získáte tak možnost dvou tahů po sobě. Ovládat 4 postavy bude zpočátku asi trochu těžší, ale po čase určitě daleko účinnější než hrát s jedinou. K omezení levelů není co dodat, pro hráče v MO jednoznačné plus, jinde asi bude záležet i na použitém vybavení. Pokud vezmete do hry postavy na lvl20 s +25 vybavením a proti vám se postaví někdo s lvl4, bude hodně záležet na systému opotřebení a volby zbraní. Celkem bych se vsadil, že autoři milerádi nechají hráče opotřebovávát drahou +25 výbavu, která přitom bude v bitvě mít účinnost třeba pouze +10. Blíží se konec dubna a nikde nic, takže snad příští měsíc uvidíme ty ukrutné změny :D

Nová čeština ke stažení.

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode