České stránky o hře Total Influence Online

Tržiště & Tvorba specializované postavy na prvních úrovních

20.06.2009 16:13

 

    Po čase jsem opět navštívil Rezervaci, abych vyzkoušel změny ve hře. Propustil jsem jednu starší univerzální postavu. A počkal si dva dny, než žoldák skutečně odešel. Což je určitá pojistka proti nechtěnému propuštění, případně při prolomení vašeho konta.

Vytvořil jsem si tři postavy a tentokrát pojal výcvik jako úzkou specializaci. Každá z postav dostala jednu zbraň a s tou si musí vystačit :). Konkrétně se jedná o Steyr AUG, AK-47 a Spas. Postavy jsem vybavil těsně před vznikem tržiště, v současnosti je možná lepší volba M4, lepší střelba z dáli a méně střeliva. To však bylo dříve obtížně dostupné/drahé a kombinace Aug/M4 dokáže spolykat dost nábojů :).

Mimochodem všechny postavy jsou ženské, abych mohl otestovat i speciální ženskou zbroj. Musím říct, že není až taková výhra. Přidá sice něco málo k nosnosti, ale je těžká a nelze k ní již přibrat přilbu. V základu má obranné číslo 208, což je o něco lepší než normální plná zbroj, ale za ty 4000kr. koupíte jinak zbroje dvě. A to typu Heavy Battle, tedy helma 63, tělo 85 a kalhoty 48... obrana bude "pouze" 196. Malé plus je možná údržba, při zásahu u ženské zbroje opravujete pouze jeden kus vybavení, zatímco u složené zbroje jsou například po zásahu RPG poškozeny všechny tři díly a opravárenský kufřík se značně scvrkne.

První úroveň projedete pravděpodobně za jedno, dvě odpoledne. Na zisk potřebných 1400 zkušeností v podstatě stačí zlikvidovat zhruba 8-15 soupeřů.

Postavy jsem na první a druhé úrovni rozvíjel samostatně, tedy v každé bitvě jsem hrál pouze s jednou postavou. Ve třetí již hraji v páru, a jakmile se do této úrovně dostane i Kalašnikovová, budu hrát s kompletní trojicí. Veškeré vybavení bylo neupravené, vyjma AK-47 vylepšeného na +2 a jedno tělo 85 +1.

Nejrychlejší postup měla postava s Augem. Žádné překvapení. Pokud hrajete Horní vs. Spodní, máte díky spoluhráčům poměrně solidní rozhled a tato zbraň vám díky dostřelu a nízkým nárokům na výstřel (6AB) často umožní 2 výstřely v jednom kole. Navíc má vysokou účinnost, takže poměrně často soupeře zlikvidujete. Střelba z dálky vám navíc dává velký manévrovací prostor a celkem velkou pravděpodobnost přežití.

Tato zbraň má i nejvyšší získané ovládání - po první úrovni 41.42, po druhé již 47.50.

Rozvinuta pouze střelba z odstřelovacích pušek, nepočítám dva hody granátem, výstřel z USP a jedno usmrcení kopem ;). Mimochodem ovládání 50 jsem u univerzálních postav měl až během páté úrovně, tady na počátku třetí - 4443 zkušeností.

 

    Největší obtíže přináší profilování postavy s těžkou zbraní, v mém případě brokovnicí Spas. V tomto případě je lépe volit co nejmenší mapy, kde to není k protivníkovi tak daleko :). Při boji zblízka máte v ruce opravdu účinnou zbraň, inkasujete však také poměrně často a tak trpí i vaše zbroj. Občas můžete ušetřit vlastní munici výměnou za nalezenou. Patrona stojí 3 kredity :) a pokud je najdete, je třeba své vlastní na chvíli odložit a poté vzít zpět. Pokud nalezené pouze přidáte do batohu, budete nadále používat původní zakoupené střelivo.

Častější kritické zásahy u těžkých zbraní přináší i solidní zkušenosti (plus častější vlastní zranění) a tak byl postup do další úrovně celkem rychlý. Takto vybavená postava potřebovala pouhých 5 bitev. Jeden souboj přinesl například 654 zkušeností za +3, další 249+243+290. To se odrazilo v ovládání zbraně, které bylo na konci první úrovně pouhých 37.38, po druhé cca 41.5. Tedy tolik, co mají druhé postavy již po první úrovni.

Klasika AK potřebovala překvapivě nejvíce odehraných bitev k postupu na další úroveň. Plných 13. Pravda čtyři z nich pro mne rychle skončily bez zkušeností, nevýhoda hraní HvsS s nováčky :). Po první úrovni dosáhla postava ovládání zbraně 41.78. Tedy přesně o 4 body více než Spas...

Souhrnem samopalem zlikvidováno 14 postav, vystříleno 325 nábojů, spotřebováno 7 obvazů a asi 2 opravárenské kufry.

Tedy náklady zhruba 1500kreditů. Plus samozřejmě pořizovací ceny zbroje a zbraní. Zbroj postačí jediná pro všechny postavy.

Kde vzít kredity a nekrást? Pokud neplánujete koupi za CZK, zbývá pouze několik způsobů.

Nejrychlejší zisk je samozřejmě v boji. Bohužel náklady na střelivo, léčení, výstroj a její údržbu vás spolehlivě připraví o všechen zisk :). Tedy pokud chcete mít specializovanou postavu a bojovat vlastní, zvolenou kombinací zbraní. Možností, jak si kredity vydělat, je boj na základně Military Outpost. Tam neutrácíte, ale zase bojujete pouze nalezenými zbraněmi, takže vaše postava je v podstatě univerzál s vyrovnaným ovládáním všech druhů zbraní. Pokud chcete mít specialistu, pak to není nic pro vás. Navíc jsou v MO menší zisky zkušeností a vlivu - viz. popisy měst. Samozřejmě můžete zkusit kombinaci vydělávajících postav bojujících v MO a specialistů, kteří vydělané peníze konzumují třeba v New Yorku nebo MZ :).

Další možností je nechat puštěného klienta, kdy kredity pomalu kapou anebo obchodování. Založení krámku vám však znemožní jakoukoli jinou činnost krom prodeje, tedy můžete ještě chatovat :)) - (plus se v té době alespoň léčí vaše raněné postavy). Krámek běží a obchoduje bezobslužně, vaše zboží se prodává za vámi stanovené ceny. Kredity se vám automaticky připisují. Počítejte však s tím, že kolem půlnoci našeho času probíhá nějaká údržba na serveru a spojení často spadne... krámek tak již pravděpodobně nenaběhne.

Soukromé e-shopy mohutně otřásly dostupností zboží i cenami ve světě TI. Konkurence a nízké ceny způsobily, že kdysi nesehnatelné Upgrade kity jsou nyní běžně k mání za ceny prakticky jen o pár procent vyšší než v obchodě. Navíc i tam je není problém najít, stačí vydržet maximálně pár minut. Jako ideální artikl pro obchodování při nedostatku kreditů se jeví obvazy a malé lékárničky. Nízká pořizovací cena a poměrně vysoký zisk při prodeji, navíc je to rychloobrátkové zboží, takže nemusíte čekat 3 týdny než přijde kupec na vaši zbroj +10 za 100 000. Postačí si během léčení klikat v obchodě a nakoupit co se dá. Jakmile máte nedostatek kreditů anebo plný sklad, je čas stanovit optimální cenu a prodat.

Na zjištění ceny je dobrým pomocníkem filtr v tržnici. Zvolíte typ zboží a hledat, v jednotlivých krámcích pak skouknete cenu konkurence a hned víte kolik si účtovat. Pokud nechcete trávit dlouho u obchodování, pak co nejlevnější cenu a někdy je zboží pryč opravdu během několika minut. Vyděláte sice méně, ale zase můžete jít hrát ;). V začátcích prodeje se asi nemá cenu pokoušet vydělávat na zboží za stovky a tisíce kreditů. Investujete třeba 1000 kr. do Upgrade kitu a po dvou dnech ho prodáte za 1050, případně po hodině za 1025, utopíte v tom veškerou hotovost a zisk je minimální. Za stejný 1000 můžete postupně nasbírat 20 obvazů, které následně během hodiny prodáte po 65kr. (v červnu 2009:). Výsledek bude +300 kr.

Nezapomeňte, že hra i při pouhém prodeji a nečinnosti dokáže vytížit procesor prakticky naplno a PC tak neustále "žere" dost elektřiny. Možná je levnější si kredity koupit :)).

Filtr na tržišti je samozřejmě skvělý i pro nákupy. Navíc zvolený druh zboží zůstane ve filtru až do změny nebo vypnutí, takže po příchodu na tržiště v jiném městě automaticky vidíte pouze krámky nabízející hledané zboží. Pokud tedy neustále vidíte jen pár krámků, zkuste si vypnout filtr.

Tržiště jsou oddělena, takže ceny se mohou v jednotlivých městech lišit. Což je dobré jak při nákupu, tak i při prodeji.

Při nákupu si pozorně prohlížejte ceny, překlepy nejsou nijak vzácné. Pokud se jedná o věci s životností, sledujte ji. I opotřebené zbraně nebo poloprázdné opravárenské kufříky mohou být za plnou cenu. Ceny vylepšených věcí se již mohou přehoupnout i přes hranici milionu kreditů.

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode