České stránky o hře Total Influence Online

Verze 0:11.7 - Střelnice je tady :doplněno

17.05.2010 18:40

Vážení hráči!

Do hry vstupují nové funkce "Střelnice"a "Výcviková dobývání" pro všechny úrovně hráčů. Veškerá dobývání se nyní budou konat v pevně stanovené časy (uvedené jsou naše), které jsou následující:

Výcvikové dobývání RB (1-3) - 11:00 - maximální povolené vylepšení výbavy +3
Výcvikové dobývání (4-6) - 13:00 - maximální povolené vylepšení výbavy +10
Výcvikové dobývání (7-10) - 15:00 - maximální povolené vylepšení výbavy +15
Výcvikové dobývání (11-15) - 17:00 - bez limitu
Výcvikové dobývání (16-20) - 21:00 - bez limitu

Dobývání (plnotučné)
Denver Base, MZ Base, NY Base - nyní od 19:00. Bez limitu vylepšení výbavy.
MO Base - koná se od 19:00. Maximální povolené vylepšení výbavy +3.

Opraveny byly i určité nedostatky "Hodností":
1. Nezávislost hodností na hlavní postavě.
2. Změna hlavní postavy (stojí 100 zl. nebo 20.000kr a celkem postrádá smysl, když hodnosti ostatních již nezávisí - snad jen u mizerných postav, změnit a dát do aukce :D ).
3. "Hraniční", záchytné hodnosti, ze kterých se nedá klesnout níže. Jsou to 180, 450, 1800, 5400, 12000, 22000 a 35000 HB.
4. Snížení odpočtu za smrt postavy z 10 na 5 HB - takže pokud někoho rovnoceného zabijete a padnete, jste vždy v plusu.
5. Růst dovednosti i při prohrané bitvě, připíše se 20% z hodnoty skillu, kterou byste dostali za vítězství.

6. VV města dávají za každou zabitou postavu bonus +10HB, ti kdo často prohrávají by tedy měli být v D, NY a MZ v plusu pokud zabijí soupeřovu postavu alespoň jednou ze tří bitev 1vs1 (a ve všech třech přesto padnou). Doufám, že tito generálové pak občas vyrazí i na návštěvu MO :).

7. Rating dobývání - nové hodnocení

8. Zrušení kreditových slev v obchodě SC, prodej předmětů +20 a +25 pouze za zlato. Údajně jako opatření proti překupníkům a multům.

9. Vizuální nastavení - Volba v Menu>Nastavení bitvy "Nezobrazovat poškození zbroje" a zbraní, základní pomůcka všem hráčům MO :).

10. Opraven bug s koncem bitvy v offlinu, kdy prohrávající hráči nedostávali postih na HB.

11. Odebrán "cheat" nekonečného léčení psů. Nyní bude možné psa v bitvě léčit POUZE 3x ! Maximálně tedy lze vyléčit 210HP a pes se tak výrazně posunul směrem k MO, na vyšších levelech by ve VV městech takto mohl sloužit již jen jako osvětlovač.

12. Přidán ukazatel HB ve vyhodnocení bitvy a plovoucí okna s hodnostmi soupeřů.



Posun regulérních dobývání na 19:00 možná i trochu zvedá šance na naši účast - tedy pokud tento čas vydrží do podzimu a pokud vydrží hráči :). Rozhození do pevných časů (velící klany si již nebudou moci volit čas dobývání) je snahou zabránit přetížení serveru při souběhu více akcí. K tomu mají přibýt ještě 4 termíny dobývání šachet - evidentně tedy budou také pevné. A zdá se tedy, že šachty budou pouze čtyři, 1-5, 6-10...???


Zajímavostí je nárůst velikosti souboru "totinf_mini.exe" z 520 na 1 315 kB, pravděpodobně u něj zrušili kompresi, podobně jako před časem u souboru "updater.exe".


Žetony se dostávají za účast - každých 24h dostanete za spuštění klienta stříbrňák na střelnici, zlatý pak za dobývání a některé questy (prozatím prý ještě chvíli nebudou v oběhu). Žetony se nedají nijak předávat/převádět.

 

Střelnice:

Terče mají 250HP, tzn. celkem 1000. Bohužel se to nijak nezvyšuje, takže na 1lvl = 35, se dovednost zvyšuje poměrně snadno i o 2.5 jednotek, ovšem pokud máte skill třeba 100, pak už terče rozstřílíte na pár útoků :(. Pro dosažení 2.5 skillu je třeba "spotřebovat" ~200AB, tedy například 200 nábojů do AK - a těch 40 výstřelů od trénované postavy terče prostě nevydrží :).

Takže pro výcvik nových dovedností dobré, na vyšší úrovni už to bude hodně drahá legrace.

Protože skill i na střelnici roste podle vynaložených AB, je kromě slabých zbraní s vysokými AB, dobré na doražení prakticky zlikvidovaného terče, využívat co nejvyšší AB, tedy při ostřílení terčů např. z Uzi, můžete poslední ránu dát vždy z Grozy. Pes pak může terče dokousnout smrtícím za 8AB namísto 5 a šrek namísto pěsti použít svůj Kruhový útok - pozor ale na ostatní terče :). U těchto perků si musíte vždy po použití klávesou "E" odmačkat potřebná kola, aby se perk opět dobil a bylo možné jej použít na konečnou likvidaci dalšího terče.

A zapomeňte na výcvik raněné postavy, takto nesportovně trávit čas léčení bohužel nelze :) .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode