České stránky o hře Total Influence Online

Verze 0.13:0 - velké změny

03.09.2010 23:27

 - Nový systém dobývání (viz samostatný text níže)
 
 - Týmové boje s jednou postavou (dvojitý vliv opět odebrán z hodnocení tohoto typu bitev)
 
 - Nové mapy dobývání a měst. NY zcela předělán (asi jim tam LS se spasem moc zatápěl :), mapy ostatních měst a základen předělány. Přidáno mnoho nových objektů, např. nákladní auta, ostnaté dráty a bedny s pískem.
 
- Změněny charakteristiky zbraní a munice

P90 - 4AB (namísto 5)
M60 - dostřel 13 polí (namísto 9)
Minigun - dostřel 12 polí (namísto 8)
Pancor Jackhammer - 7AB (namísto 8)
Health injection - 8AB (namísto 10)

slibovaná úprava granátů nikde, solidně posílily těžké zbraně, které se tak pomalu stávají nebezpečnější než automaty - MG zatápí i sniperům a zblízka dvě rány Pankorem v jednom tahu...

- Obvazy v Premiu, 3ks za 1zl (uvidíme jaký to bude mít dopad na trh, naštěstí vetšina hráčů raději utrácí kredity :D)

- Změna  v systému generování předmětů v obchodech (za kredity). Nyní se zboží obměňuje podle počtu hráčů v daném městě, čím více, tím častěji a tím více věcí je možné koupit...
neviděl jsem a jsem zvědav víc než na ty obvazy, doufám že to nepotopí mé skladové zásoby :\ z MOB se tak stane nejcennější základna, protože se tam budou nejvíce točit předměty. Čekám řev z ostatních bází :D.

- Značky. Hráči jedné strany mohou na mapě umisťovat značky. Což může parádně zpestřit bitevní mapu. Přidat značku Shift+pravá myš, Odebrat - pravá myš.

- Mřížka. Aktivace klávesou F2. Několik možných variant. Pokud vám při aktualizaci vyskakuje potvrzení u souboru Fog.tga, smažte jej ze svého klienta ( tuším adresář base/gfx - ale je to teď z hlavy, takže možná jinde:). Poté znovu aktualizujte, dohraje se vám tam nový fog.tga.

- Daň z půjčovny. Není tajemství, že hráči s půjčenými věcmi byli ve výhodnější situaci, než hráči s vlastními předměty, protože je nemuseli opravovat. Nechceme zvyšovat cenu pronájmů, ale uděláme spravedlivější rozdílení odměn za bitvy. Pokud hráč v bitvě nic nevydělal, pak nic nezaplatí. Jestliže však úspěšně s pomocí pronajmuté věci získal kredity, pak zaplatí daň, jejíž výši uvidí na tabulce po skončení bitvy. Čím více bude používat pronajatých předmětů, tím vyšší daň.
Trhovci si mnou ruce.
Příklad: Půjčené předměty+15 za 24k, za bitvu získáno 2900kr, daň 1700k. Výdělek s půjčenými předměty již bude minimálně od lvl7 pravděpodobně nemožný - doteď to bylo jen obtížné :D.


- Opravené bugy. Nechápu proč to dali až na závěr změn :D.

Únik paměti. Nyní již bude možné hrát celé hodiny bez restartu klienta, nutnému kvůli nedostatku paměti. WOW.

Odstranění lagů. Doufáme, že se to oběma našim programátorům zalepit povidlo... I já.

Oprava bugu se značkou na předmětu. Nyní by se již věci po uplynutí lhůty měly vracet k majiteli i z klanskladů. Prý.

- Dva nové questy. Z cca 20-ti připravených aktivovali 2, asi nás nechtějí namlsat množstvím možností :D. Aspoň doufám, že je to některý z již přeložených, uvidím asi v sobotu večer.

Zatím zdar a sílu, případné nesrovnalosti s češtinou či hrou mi pište na mail.

P.S.: citace autorů "Šachty se již testují. Do hry přijdou zhruba za týden, pokud tam budou bugy, tak za dva. 3.9.2010 17:30"...

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode