České stránky o hře Total Influence Online

Vyšší vliv, více kreditů a zkušeností...

14.09.2009 15:24

 

Během víkendu se opět výrazně změnily koeficienty měst ve hře. V současné chvíli dosahují zhruba 2 u rozvoje postav a inkasovaných částek za boj, a 5 u bodů vlivu. Tedy samozřejmě v NY, Denveru a MZ. Jak takové hodnocení vypadá v reálu uvidíte na obrázku.

Právě jsem absolvoval dva boje v Denveru, první byl možná ještě vydatnější, jen jsem neudělal screenshot :). U druhého jsem celkem hladce vyhrál přežití 2x2x2, spotřeba asi 25+35 nábojů a jeden obvaz +10. Plus případné opravy zbroje a zbraní.

Postavy poskočily i v ovládání zbraně, jedna o 1.3 na 44.90, druhá o 0.9 na 42.24. Vliv za dva souboje cca 525 bodů.

 

Začala se tu hromadit i řada nahých hráčů z MO a Rezervace, dalo mi docela práci sehnat souboj, kam by mě vzali oblečeného :).

Jinak tedy doporučuji vzít nižší postavy a jít to zkusit, omrknout info protivníka - jestli proti vám nehraje nějaký protiva (Alkac již ví...).

Případně si vzít nějakou zbroj a kvér, ale pozor, místní hráči jsou obvykle solidně vybaveni. Jinak ještě mohu nabídnout zapůjčení nevylepšených AK, M4, Vintorez, AUG a Spas.

 

 

Doplněno 16.9.2009

Vývojáři se rozhodli zasáhnout proti přílivu hráčů z MO, kteří zaplnili "ustrojená" města a domlouvají si souboje nahými postavami. Koeficienty zatím zůstaly stejné, ale změnil se obsah beden :). Prakticky žádné zbraně a výstroj. Třeba v Denveru není beden příliš a většinou obsahují jen jednu krabičku střeliva. Navíc dvě z pěti, které jsem na jedné mapě otevřel, obsahovaly munici Vindicator, tedy pro M60 a Minigun, které se zde prakticky vůbec nevyskytují. Tak se věci mají dnes.

Ale i za box se slušně platí, ne? :))

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode