České stránky o hře Total Influence Online

Výdělek v režimu autobattlu

12.08.2010 19:43


    Nejjednodušší a nejrychlejší zisk je v současnosti možné dosáhnout v Přežití na 4-6 levelu. Samozřejmě je třeba bojovat ve městech s povolenou výbavou.

Začátky

Volíme ženské postavy - návod počítá pouze s používáním ženské zbroje !!

Na první úrovni dostáváme v Rezervaci za vítězství (při boji nahou postavou) ~400-500kr. Je potřeba mít alespoň 4 postavy, hrajeme všemi kromě své hlavní. Po porážce okamžitě nastupujeme další postavou, mrtvé se mezitím léčí, proto jsou potřeba minimálně 3. Postavy je po dosažení 2., 3. či 4. úrovně propustit a nabrat nové.
Tak získáme základní kapitál cca 50.000kr na nákup FEA SE +3, M4 či AK+3 a následně i perku Zdraví u první postavy.

Nevýhoda -  nepříznivý poměr vítězství a porážek bude později po 4. úrovni příčinou častého vykopnutí ze založených HxS, případně nezapojení/odchodů silnějších hráčů z vámi založené skupiny.
Předejít je tomu možné několika způsoby - buď brzkým výstrojením postavy alespoň základní výbavou (například získanou za splněné questy či celkem snadno dostupnou HC zbrojí + M4/AK) nebo vložením zhruba 150Kč do hry v samém počátku.
Za ty je poté možné zakoupit FEA SE, přebytečné zlato si nechte na účtu, časem určitě najdete využití. Osobně druhou cestu moc nedoporučuji, za týden můžete zjistit, že vás hra nebaví a peníze vám již nikdo nevrátí.

Třetí cestou je možnost založení až pěti charakterů/postav na vašem herním účtu. Založíte si alespoň dvě a u první budete libovolně vítězit/prohrávat svými nahými postavami. Následně je potřeba převést vydělané kredity případně i předměty z charakteru dělník na ten druhý (už kvůli výcviku hlavní postavy). To je bohužel možné jen přes třetí stranu, protože oba charaktery nemohou být online ve stejnou chvíli. Pokud nemáte žádného důvěryhodného spoluhráče, kterému byste byli ochotni výměnu svěřit, napište mi na mail - mám nehrající charaktery na všech serverech a po domluvě se mohu připojit a vše vám předat, procenta neberu :).

Po celou dobu získávání kapitálu a zkušeností je dobré denně cvičit za žeton na střelnici hlavní postavu ve zvolené dovednosti.

Z pohledu dalších vysokých zisků v Přežití, je momentálně jednoznačně nejvýhodnější orientace na automatické zbraně jako primární. Na vyšších levelech si k nim budete moci přidat cokoli jako sekundární zbraň, na nízkých vám automaty dávají vyrovnané šance na výhru ve všech městech.
Další pořadí je Těžké, pak Dalekonosné. Snipeři mají dobré podmínky v HxS, které ovšem trvá mnohem déle. Vše ovšem může kdykoli změnit zásah tvůrců do podmínek hry ).

První kapitál
Jakmile se vám povede získat základní kapitál, můžete rozvinout svou hlavní postavu. Vystrojit, vybavit perky, vycvičit a hrát Přežití. Jakmile vydělá částku dostačující pro další postavu, můžete pozastavit vývoj hlavní a vrhnout se na následující postavu. Ta již může zkusit jinou zbraň, ale výhodné je zdědění výstroje. Jakmile dosáhne stejné úrovně s hlavní postavou, je možné začít cvičit třetí. Ta už by se mohla orientovat na jinou dovednost, abyste později mohli hrát týmové bitvy. Zároveň tak získáte trojici na dobývání či šachty. Pokud vám jde ale hlavně o zisk co nejvyšší počáteční částky, pak celou trojici či čtveřici používejte s jednou výstrojí.

Samozřejmě můžete rozvíjet pouze jednu postavu a veškeré kredity investovat do maximálního možného vylepšení.

Při Přežití na 4-6 levelu získáváte za výhru ~800-1800kr, 800 dostanete za výhru bez zranění :D.
Prohra bývá kolem 125kr.
Doba trvání klidně pouhé 3 tahy (anebo 60 - pokud točíte více postav, pak je snad lépe rychle prohrát a jít do další bitvy :D). Pokud hráči nezdržují, probíhají tahy skutečně krátce, bitva může skončit i za 2-3 minuty.

Při střídání postav bez léčení a používání jedné výstroje (pozor na včasné opravy), je možné za hodinu odehrát 5-6 bitev, v rychlých případech i přes 10. I s průměrným vybavením je možné alespoň 1/3 vyhrát, většinou se zraněním a tedy za vyšší odměnu. Získáte tak 4-11000kr/h. Něco spolknou náklady na opravy, ale celkově byste měli neustále vydělávat. Navíc s rostoucí hodností a rankem jednotky budou vaše zisky za stejné bitvy opatrně narůstat.
Jakmile nastřádáte dostatek, můžete si najmout další postavy a za vydělané kredity si z nich piplat požadované specializace.
Původní samopalníky si můžete ponechat na další vydělávání, případně odprodej až se v budoucnu objeví slibovaná aukce postav.

Pokud jste Rezervaci prošli s lacinou zbrojí a našetřili tak pár kreditů navíc, máte se vstupem do pásma 4-6, tři možnosti.

Hrát dále v laciném vybavení a přicházet tak o některé výhry, nebo si zakoupit vlastní +10 výbavu anebo si ji pronajmout.

První možnost bude klást vyšší nároky na vaše schopnosti i na vlastnosti postavy. Časté porážky vám navíc mohou hru ve VV městech rychle znechutit. Jestliže jste ale schopni udržet vyrovnanou bilanci výher, pak budete mít rychle našetřeno.
Výhodné pro příležitostné anebo velmi dobré hráče.
 
Druhá vyžaduje určitou částku v kreditech, za vybavení na úrovních +6/+7 dáte za sadu FEASE + M4/AK/Val zhruba 65-90k.
Stejná výbava +10 však již přijde na více než 300k.
Samozřejmě je možné udělat určitý kompromis a hrát například ve FEA SE+5 se zbraní +6. Rozdíly v účincích zbraní nejsou na této úrovni ještě nijak markantní, daleko větší vliv má skill postavy. Je tedy dobré dosáhnout možného maxima vždy co nejdříve.
Osobně hraji s vybavením FEASE+7, AK+10, AUG+6 a Spas+6. Postavy 5lvl a skill 97.
AUG+6 působí občas menší poškození než zbraně +10, někdy i větší, ale sniper hraje vesměs HxS a tam záleží hlavně na chování celého týmu.
Spas+6 vyhrává naprostou většinu bitev a mnohem větší problémy působí prázdné mapy. Pro ilustraci této zbraně: +6 mám nablízko maxdmg 140; s +8 maxdmg 145. Maximální rozdíl je tedy 5 jednotek na naháče, na postavu ve zbroji 250, která odebere 50% bude maxdmg 70/72,5. Za tento "zanedbatelný" nárůst, ale zaplatíte o 45-50k více! Můžete se tím uklidňovat ve chvíli, kdy vám soupeř zůstane stát s posledním HP :D.

AK je zbraň šamanů, známá svou nevyrovnaností, v Přežití s ní mám bilanci tak 8 vítězství z 10 bitev.

Volba nižší výstroje je výhodná pro častěji hrající hráče. Navíc třeba FEA SE +5 vám dá možnost při opotřebení zkusit namísto opravy vylepšení. Než zbroj opotřebujete, měli byste mít dostatečně nahrabáno abyste si mohli dovolit risknout její "pád" na +0.
U zbraní je vylepšování nebezpečnou operací, kterou je lepší nepokoušet. A pokud, pak zvláště na vyšších plusech doporučuji předem udělat úlitbu, ideálně resetováním několika SE+2 kalhot v řadě :).

Třetí varianta je v současnosti pro zručnější hráče velice výdělečná, pronájem FEASE+10 s M4/AK/Val+10 stojí na tři hodiny 6.000kr. Odpadnou vám náklady na údržbu, tak ušetříte řekněme 500kr a navíc máte opravdu maximální možné vybavení a nejste nijak handikepováni vůči ostatním hráčům. Za tři hodiny můžete skončit s čistým výdělkem 10-25.000kr.
Nevýhodou je nutnost mít opravdu možnost a chuť pronajaté 3-4 hodiny strávit hraním TIO. Navíc by se nemělo jednat o noční hodiny, kdy je nedostatek soupeřů. Opakované bitvy proti stejnému soupeři jsou totiž citelně hůř odměňovány. Namísto 1750kr tak můžete inkasovat pouhých 250 i méně, pokud se jedná o třetí či čtvrtý vzájemný souboj z posledních absolvovaných 30 bitev. Autobattle vám upírá možnost volby a pokud tedy budete na Aréně v 03:15 pondělního rána jen 3-4, nemá smysl si na 3 hodiny půjčovat výstroj...
Mimochodem, pokud uplyne doba pronájmu a vy jste právě v bitvě, výstroj zmizí až poté. Ovšem pokud vám doba pronájmu skončí ještě na seřadišti - tedy při zakládání skupiny, pak se můžete v bitvě objevit již nazí a bezbranní ). Ke konci půjčky tedy nechoďte hrát HxS, které se leckdy schází i 15 minut.

Mimochodem hráče s vypůjčeným max.equipem poznáte v současnosti v Přežití podle nervózních dotazů kde jste? a kde se sejdete?, když vás nezahlédne během prvních 5. tahů :D, pokud tedy hrajete vlastním slabším vybavením a narazíte na nabušeného "vydělávače", můžete jej mlčením a protahováním dohnat až ke značným chybám.

V "hlavních časech" byste si měli již během 5-10 výpujček vydělat na vlastní zbraň +10, samozřejmě ale můžete dál využívat pronajmuté předměty a šetřit. Nezapomeňte, že tyto hody končí s přechodem na 7. úroveň. Pronájem předmětů +15 je citelně dražší, odměny zůstávají stejné, soupeřů naopak ubývá a tím se návratnost ještě více komplikuje. Rostoucí dovednost již více rozevírá nůžky účinků u zbraní a protivník na 10.lvl s max. skillem a výbavou +15 vám bude na počátku lvl7 nepříjemně zatápět. Je tedy dobré si v rozmezí 4-6 opatřit vlastní výbavu, se kterou byste později měli šance alespoň v HxS. Řekněme minimálně +7.

Můžete samozřejmě namísto dalšího postupu, na konci 6. úrovně začít hrát s jinými postavami opět V R či v pásmu 4-6.

Další možnosti výdělku se rýsují s příchodem šachet, na ty však budete potřebovat sehranou trojici postav. Hrát bude samozřejmě možné i jednotlivci, ale šance pak budou mnohem nižší.
Jinak již zbývá jen tržnice, což je naprosto jiná hra :).

Nakonec vám zbyde kapitál a rozhodování co koupit, zda zbraně nebo perky. Pokud hrajete pravidelně, pak se vyplatí vyčkat na slevu perků o 50%, která bývá zhruba čtvrtletně, ale trvá pouhých 24 hodin. Můžete pak kupovat perky po řadách od nejdražší a ušeřit tak další desetitisíce. Nejdůležitější je ovšem dovednost se zbraní. Skill má mnohem větší vliv než vylepšení zbraně respektive vyšší dovednost vylepšení násobí vyšším koeficientem.

No a při bojích ve vystrojených městech nezapomeňte, že hra v MO bývá někdy mnohem zábavnější nežli přímočaré přestřelky s výbavou ).
 

 

 

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode