České stránky o hře Total Influence Online

Výpadek (?) Arizony

17.11.2009 21:31

 Tak jsem se dnes večer chtěl přihlásit do hry a poté co jsem odpojil svého obchodníka, jsem se již na server nedostal. stejný problém má řada lidí ve hře. Server Arizona sice běží, ale nesmíte jej opustit :). Zpět se momentálně nedostanete. Na fóru jsou reportovány úkazy z bitev, jako naháč na 3lvl dávající kopy za -241 poškození atp. Část hráčů má zato, že server je napaden hackery, kteří se snaží o zisk předmětů atp. a nějak není schopen se s tím vyrovnat. Další část visí v neúspěšné autorizaci, po pokusu vrátit se do rozehrané bitvy :).

 

Využil jsem pauzy k pročtení nových plků adminstrace, obzvláště mne zaujal jeden. Údajně snad již do konce roku ( jak je znám, nesázel bych ani na červen/2010) by měl mít klient zabudovánu hlasovou komunikaci. Už teď mě děsí případné nároky na CPU a připojení, a to ještě při příznivé variantě, že tato komunikace půjde zcela mimo server, pouze mezi klienty jako P2P.

Objevil se také post, ve kterém se hledají beta testeři (už takhle jsem dnes stihl odehrát 4 pětiminutové bitvy tak jsem ideální kandidát :D), takže jsem se přihlásil. Uvidíme, co bude následovat.

 

Jo a vzpomněl jsem si ještě na jednu starou informaci (nevím jestli ji admini ještě drží v hlavě - ale vzhledem ke stáčení orientace hry od taktické části k ekonomické...). Před cca 2-3 měsíci jsem někde narazil na jejich úvahy o koupi postav. Jako si dnes pořizujete za 500kr. m/ž či za 2500 psa anebo horníka, v budoucnu by údajně chtěli dát hráčům možnost si pronajmout libovolnou postavu, třeba na 20lvl. Tyto postavy budou pocházet od hráčů  - tedy se rozhodnete, že třeba tyhle dvě postavy nyní nehrajete a dáte je k dispozici jako nájemné žoldáky.

Hráči by si tak mohli vybírat různě vyprofilované postavy na jednotlivých úrovních. Nově příchozí dárce by tak přičel do hry, utratil třeba 100 rublů (na konto tvůrců), a za koupené kredity si najal vaši postavu. Nemusel by tedy začínat od píky, ale rovnou by šel hrát třeba s úrovní 10. Postavě by pak platil týdenní žold - který by šel vám, za pronájem postavy. Další podrobnosti typu: výzbroj, připisování dovedností a statistik k postavě, body vlivu klanu, účast na dobývání atp. nebyly rozebírány a tehdy asi ani řešeny. Ekonomický potenciál pro tvůrce to však má, takže je možné, že se tohoto modelu dočkáme.

Nerušte tedy svá starší konta, nemažte postavy a klany. Třeba se vám ještě někdy hodí. :)

No a než jsem to sesmolil tak Arizona naskočila :).

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode