České stránky o hře Total Influence Online

Zprávy 13/2010

14.05.2010 15:09

Již třetí den platí, že dnes bude spuštěna nová verze.

Střelnice byl opět mírně upravena, lidé již nemohou skillit holou rukou. Namísto hlášky o příliš silném pancéřování se nyní zobrazuje varování o nutném použití nějaké zbraně. Upraven byl i celý průběh výcviku, který se nyní odehrává jako jediný tah, ve kterém vám neubývají AB. Má to sice klad v tom, že nemusíte na konci tahu mačkat kombo E+N (ukončení tahu a návrat na postavu), ale zároveň to má i nejméně dvě nevýhody. První je, že perkové schopnosti typu smrtící úder u psa nebo kruhový masakr šreka, použijete pouze jednou - doporučuji tedy počkat na úplnou dorážku některého z terčů, vyšší AB vám nepatrně zvedne získaný skill. Druhou nevýhodou je obtížnější sledování spotřebovaných AB u zbraní bez munice. BTW, vyhnal jsem dnes zkušebně psa ze 40 na 59, trvalo mi to cca 12 výcviků a zatímco z počátku byl průměrný útok za 48-51, na konci již 57-60. Povedl se mi i kritický úder na smrtícím, -158 na 1 lvl není špatné :).

Z náznaků je patrné jak bude vypadat změna hlavní postavy - nově pod názvem velitel :). Komandírem se jiná vaše postava (pes, šrek?? možná nikoli) bude moci stát za pouhopouhý 1 zlatý. Stejně si jich musíte koupit minimálně 30, že. Vlastní proces bude jednoduchý, obě postavy si pouze prohodí jména v databázi :).

Na rufóru se objevilo téma, kde hráči pokládají dotazy vývojářům. Jsem zvědav jaké dotazy si zvolí k odpovědi :)).

Aktualizoval jsem češtinu.

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode