České stránky o hře Total Influence Online

Výcvik horníka v podmínkách autobattlu

27.07.2010 08:00

    Výcvik šreka od 1. úrovně (napsal Cavis, kdysi pravděpodobně první majitel štítu+25 ve hře, popisovaný šrek je 7. kterého si cvičil...)

Předem je třeba doplnit, že horník již momentálně zdaleka není oním nepřemožitelným tankem jakým býval zhruba před rokem. Omezení zbroje učinilo šreky daleko zranitelnějšími, budování této postavy je tedy určitým výstřelkem bohatých hráčů :D. Moje dodatky v textu kurzívou. A nyní již překlad.

***

Pro začátek je nutno říct, že vydělat na šrekovi se vám nepovede dříve než v 10. úrovni. A vložit je do něj potřeba hodně nervů, trpělivosti, onlinu, kreditů a trochu zlata (Kč). Neřvěte, že je to DRAHÉ, protože je to VELICE DRAHÉ!!!
Do 8lvl padne na výcvik šreka 250-300.000 kreditů a 300-500zlata (~250-350Kč). Anebo desetinásobně více času.

Popisy výcviku ve hře se vztahují pouze na Přežití. Po postupu na další úroveň jsem nejdříve odešel na střelnici a cvičil, bijte pěstmi až těsně před zánikem terč dorazte kladivem. Při skillu 80 se cvičí průměrně 1,2-1,6. (Případně si přečtěte něco o střelnici).

1.LVL -  je nejsložitější úroveň. Není zbroj, není ani perk Holá obrana. Nejdříve jdeme na střelnici a obě dovednosti vycvičíme do 58 (míněno za zlato/Kč), bez toho se nemůžeme postavit protivníkovi na 3. úrovni ve FEA. Kupujeme si perk Houževnatý, který nám přidá 20 Zdraví. Jako zbraň si volíme štít a kladivo. Perk na kruhový úder je POVINNOST!!! Level je třeba přežít co nejrychleji, kupujeme si booster +100% ke zkušenostem (Ultra Trainer). Na zisk 2. úrovně jsem s UT potřeboval 30 minut.

2.LVL - Opět na střelnici, rychle vycvičíme dovednost boje zblízka skoro na maximum (zbytek nabereme v boji a mírně tak ušetříme). Perk Houževnatý 2 a perk Holá obrana - lépe je běhat s ním, dává více zbroje než Freak medium Legs. A rychle do boje dokud učinkuje UT booster. Na zisk 3.lvl jsem potřeboval ještě 40 minut.

3. LVL - Opět na střelnici, na tomto lvl MůžEME nejdříve opět zapomenout Holou obranu (spadne tak cena ostatních nakupovaných perků - a pokud nechcete hrát v MO nebude vám již tento perk k ničemu). Pak kupujeme perk Houževnatý 3 a všechny dostupné úrovně perků Kruhový úder a Silný. Silák nám umožní obléci zbroj bez přetížení. Tělo a nohy. Po této přípravě je boj celkem jednoduchý a s UT jsme během 35 minut na další úrovni. Opouštíme klidné prostředí Pískoviště.

4. LVL - Opět na střelnici )), Blízký na 85-86. Kupujeme poslední a nejdražší perky HP, Síla a Kruhúder. Volitelně booster na zkušenosti, 4lvl není žádný med. Půjčujeme si +10 štít, kladivo a zbroj (zhruba 15.000kr na 4 hodiny) (teoreticky se může změnit s nárůstem cen +10 věcí v SC může po 26.7. dojít i k navýšení Pronájmů - autoři vždy tvrdili že pronájem musí být dražší nežli koupě...)
Dostat se na 5.ůroveň si vyžádalo 80 minut (s pauzou na cigaretu a kafe)

5. LVL - Po střelnici je možné doplnit svou výstroj o půjčenou přilbu, já to udělal a za 90minut jsem byl na šestce. Těsně před koncem pronájmu. Někdo to asi stihne, někdo ne.

6. LVL - PŘELOMOVÝ moment, počínajíc touto úrovní s růstem dovednosti (na Střelnici překročíte skill 100), začne Kruhový úder ztrácet svou účinnost (pokud nezasahujete více postav). Vycvičte na maximum Těžké zbraně. Až do 18.lvl (???) zapomeňte na kladivo. Pronajímáme si štít, sponkovačku a komplet zbroje (19k). Již je možné používat Heavy Legs. Na sedmou úroveň se snadno dostanete ještě před koncem půjčky.

7. LVL - Přechod do nového rozsahu úrovní, pokud se vám zdálo, že to dosud bylo těžké, tak na 7.úrovni to bude kurevsky těžké. Střelnice se stává celkem nevýhodnou (za zlato), při skillu 105 průměrně naberete 0,5 za výcvik. Pronájem předmětů +15 je drahý ~ 50.000 kreditů. S hrůzou budete potkávat 10. levely. Budete potřebovat vagón trpělivosti. Od této chvíle je možné šreka posouvat hlavně v HxS s přáteli anebo klanem, bez jejich pomoci vám pšenka nepokvete. Přežití je sebevražda (i když se občas objevují lamy 7.lvl ve FEA +5-+10). S jejich a Boží pomocí, při celkové hrací době 6-10 hodin se možná dostanete na 8. úroveň.

ZÁVĚR: Při značných zkušenostech s hraním za šreka, jsem ztratil 3 dny, 150.000 kreditů, 400 zlata (předměty +15 vlastním a ty jsem si již nepronajímal). Takže zhruba tak. Vše výše uvedené je pouze IMHO. Možná se to někomu bude hodit.

***

Konec překladu. A začátek komentáře.:).

Chvíli před spuštěním střelnice jsem začal cvičit svého prvního šreka (zkušeností s touto postavou mám tedy mnohem méně než cavis). Samozřejmě nepraktikuji výše uvedený TURBO výcvik, ale spíše ekonomický, který však určitě zabere mnohem více času. Nyní tedy pro srovnání moje verze :).

1.LVL Zbraň volím štít a sponkovačku, kupuji perk Houževnatý. Perk Kruhový úder nekupuji, protože kladivo nenosím a nechci si prodražovat nákup druhého perku zdraví. Žádný booster :). Hraji Přežití i HxS. Střídáním zbraní podle situací v bitvách se zároveň cvičí oba skilly. Postupně je vylepšuji na střelnici za žetony, pokud je den výjimečně výnosný (z jiných postav), anebo trochu tlačíte na pilu, je možné utratit až 3.000 kreditů za další tři výcviky.
Na střelnici chodím s variantou ruka+kladivo, anebo sponkovačka+kladivo, veškeré vybavení samozřejmě +0. Při první variantě odrbu terč rukou a poslední ránu dorazím kladivem za 6AB, druhá varianta je stejná, jen se v první fázi střílí hřebíky. Pokud si ihned koupíte i perk Kruhový útok, pak je povinností dorážet terče tímto útokem za 7 AB (po každém použití tohoto perku je třeba 3x stisknout klávesu E). Na zisk úrovně jsem potřeboval řadu dnů, protože jsem přecházel až po dosažení 59 jednotek u obou skillů a tedy na konci jsem již postavu pouze cvičil.
Musím říct, že Nailgun je již při skillu 59 velice účinná zbraň a zatímco přiblížení na kontaktní vzdálenost pro boj zblízka je leckdy obtížné či riskantní, sponkovačka střílí sice na malou vzdálenost, ale značně nepříjemně. Navíc vám styl hraní vystřel a ustup dává větší šanci na výhru, a tedy zisk dovednosti, kreditů i zkušeností. Samozřejmě, pokud se situace vyvine příznivě pro útok zpoza dveří, je třeba ji využít a posílit i druhou schopnost. Každopádně moc nerozumím autorově urputné orientaci na kontaktní boj v prvních úrovních. Navíc pokud máte horší odezvu na server, pozor na problémy s časem. Ploužící se horník (a specielně když kulhá s kladivem :D), který nalezne soupeře až v polovině svého tahu, často nestihne úspěšně dokončit svůj útok. Respektive leckdy se mu podaří dobelhat se k soupeři, ale namísto úderu již čas tahu vyprší - což nepotěší :). Mít dva nebo dokonce tři šreky jako tým postav, pochybuji, že stačí v každém tahu všichni odvést svou práci.

2.LVL - Žádný perk jsem nekupoval, zdraví přidávalo již pouze dalších 8 jednotek a obranu jsem rovnou zavrhl, protože do MO se nechystám a na ty dva levely v R to nemá význam. Namísto toho jsem později koupil Freak Medium Legs, mají sice menší zbroj a zatíží postavu, ale cena za +1 byla přijatelná (1.500kr) a počítám i s využitím do budoucna nebo s odprodejem. Nakonec byly kalhoty příliš těžké a tak jsem stejně hrál jen se štítem. Perk na kladivo jsem opět nekupoval. Střelnice je již jednodušší - je potřeba získat pouze 10 jednotek a dostat se na 69. Pár jednotek (2-3?) si připíšete i za bitvy.

3. LVL Poslední 50% sleva na perky mi pomohla ke třem úrovním u perku Houževnatý, následně jsem kupoval tři úrovně u dražšího perku ze dvojice Silný/Kruhúder a nakonec všechny dostupné úrovně toho levnějšího. Dovednost Holá obrana jsem opět nechal bez povšimnutí. Díky tomu nyní můžu do bitvy nastupovat v kalhotách a s kombem sponkovačka+kladivo, oboje +3. Kruhový úder III. stupně má poškození 160 jednotek a celkem spolehlivě tak odrovnává alespoň mírně raněné postavy na lvl 3. Navíc 1-2 rány z Nailgunu soupeře obvykle ukolébají a pokud přežijete, pak stačí se dostat k němu a mít těch 8AB na přehození zbraně a Kruhový útok :D.
Při skillu 74 dostávám na střelnici za boj zblízka ~1.1-1.25 skillu, při střelbě to bývá ~0.9 + ~0.25 (za 4 dorážky kladivem při zapnutém perku Kruhúder).

Momentálně jsem někde v polovně 3.lvl, oba skilly kolem 74. Hraním jsem ztratil bůhvíkolik dnů, za perky utratil naštěstí jen polovic běžné částky a zlato jsem nevložil žádné. Moc nechápu autorovu poznámku v bodu 6 o použitelnosti kladiva v 18.lvl - skill 200 bude šrek mít již na 16., takže jde možná jen o překlep. Uváděná útrata 150.000kr mi naopak přijde dost podceněná, Pokud počítám se třemi kompletními perky kupovanými zároveň (což zvýší ceny oproti odložené koupi po řadách - jen samotná poslední úroveň perku bude nejmíň za 25k), útratách za pronájmy a střelnici (9.000 za tři dny)...možná, že autor zároveň hodně vydělával :).

Šrek je momentálně postavou celkem k ničemu, spuštěním šachet se však situace může změnit.

Případné komentáře můžete nacpat do fórka pod heslo Šrek :).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode