České stránky o hře Total Influence Online

Vylepšovat anebo ne?

23.10.2010 10:36

    Hned na počátek upozorňuji, že jediným zaručeným způsobem jak nepřijít o nejlepší vybavení, je nevylepšovat!
Dobrým důvodem je účinnost 63%, tzn. při vylepšování stovky předmětů jich zhruba 37 zničíte.
Moc se mi do článku v době UK za 1499 nechtělo, protože teď opravdu není vhodná doba na vylepšování, ale snad to někomu alespoň sníží ztráty.

Autoři se již mnohokrát vyjádřili ve smyslu, že při vylepšování program pracuje pouze s jednoduchým generátorem úspěšnosti, mezi hráči však kolem vylepšování koluje spousta teorií, zaručených návodů i úplných hovadin.
Bohužel skutečný algoritmus není znám, takže je klidně možné, že zde skutečně pracuje jen generátor čísel 1-100.
Nezodpovězené otázky kolem statistik jednotlivých postav i celého účtu - zda se zde náhodou také nesleduje poměr 63/37 - je lepší mít na paměti.

Jak tedy, alespoň mírně zlepšit své šance při upgradu?

V podstatě záleží jak cenný  předmět chcete získat. Pokud vám jde pouze o prodej vylepšených věcí, pak nevím jestli je to vůbec schůdná cesta - vzhledem k nízké ceně předmětů +3, účinnost svého zamýšleného postupu byste si museli sami několikrát vyzkoušet na test serveru v době jeho spuštění. Zkoušky jsou tam jednoduché díky příkazu /test, který vám pokaždé přidá asi 100.000 goldu. Můžete tedy libovolně upgradovat a ničit cokoli. Pravděpodobně zjistíte, že při utracení 100.000 jste získali věci prodejné za 70.000, navíc počítejte, že jen ze samotného přeprodeje UK je možné dosáhnout slušný zisk. Tzn. cenu UK při vylepšování byste z pohledu zisk/ztráta neměli brát jako nákupní, ale jako maximální za kterou jste UK mohli prodat.

Na běžných serverech je příprava k vylepšení svého cílového předmětu finančně anebo časově náročná.

Seženeme si dostatečné množství Upgrade Kitů a zničitelných předmětů (ZP).
V případě ZP, je třeba si dobře rozmyslet jakou cestou se vydáte.

Můžete si zvolit některý z SE předmětů  - pak to znamená pořídit si minimálně 5ks něčeho dobře prodejného a/nebo pro vás využitelného (tedy např. FEA, HB tělo či helmu, případně Tank a nikoli HC, DSA).

Jinou volbou ZP může být dobře prodejný běžný předmět - aktuálně tedy pouze omezený výčet zbraní.
Zapomeňte na chladné zbraně - od vstupu levného hasáku do SC je vše ostatní naprosto stranou zájmu a žádná se vylepšovat nevyplatí ani jako laciný výchozí ZP.
Pistole, momentálně prodejné pouze za směšné ceny.
Sniperky, VSS, možná ještě SKS (pár kusů).
Těžké, SPAS plus možná M60, případně Pancor (pár kusů).
Automatické, M4, AK, možná pár kusů VAL či P90.

Vychozím ZP bude řekněme M4, postupně si během přípravného období po kusech nakoupíme požadovaný počet (v závislosti na úrovni našeho cílového předmětu - pokud je to třeba věc +12 a chcete jít na -> +13, pak budeme na jeden pokus potřebovat 15-20ks) zbraní, které vylepšíme na +2, plus dokoupíme ještě minimálně stejný počet UK.

Následně si k vylepšování zvolíme vlastní předměty, ideálně již částečně opotřebené (prý má také vliv).

Vkládáme je k jedné postavě, která bude vylepšovat - tím předejdeme případnému rozmazávání statistiky mezi více postav, a postupně také zjistíme, která z našich postav má při vylepšování štěstí, a která smůlu.

Vyhneme se dni, kdy server extrémně laguje. Někdo dokonce volí doby, kdy je nízká zátěž (třeba 5 ráno).

Přistoupíme k pokusu o vylepšení.

Své vlastní, již částečně vylepšené, předměty si připravte v pořadí podle jejich ++, případně podle jejich ceny. Nejdříve přijdou na řadu samozřejmě ty nejlevnější. K vylepšující postavě, u které jsou UK a ZP, pak přesuńte vždy pouze ten jeden konkrétní cílový předmět, po přesunu se ještě ujistěte, že se skutečně jedná o vybraný kus. Zaměnit M4+4 a M4+14 by nemuselo být právě veselé.
Tak a hurá na luxování svého konta.
Vylepšujeme M4 na +3. Pokud se to povede, zbraň jde na prodej. Pokud máme smůlu, a všechny vylepšení na +3 se povedou, resp. nechytíme žádnou sérii, protože se zničily pouze tři předměty a vždy s rozestupem, pak je nutné vše prodat a začít znovu. Útěchou může být určitý zisk z vylepšení, který závisí hlavně na zvolených ZP, situaci na trhu a naší ceně - tedy jak nutně potřebujeme prodat.

Jakmile zničíme první kus, okamžitě následuje pokus s dalším ZP na ->+3, pokud zničíme i tento a máme tedy dva neúspěchy, můžeme vzít nějaký vlastní předmět úrovně +2/+3->(ideálně SE) a pokusit se jej vylepšit.
Při neúspěchu (a 3. pokračování série zničených), bereme opět vlastní předmět na úrovni +3/+5->.
Při 4. neúspěchu bereme opět vlastní +4/+6, a takto pokračujeme až do konečného výsledku - buď zmičíme veškeré své vybavení, anebo se nám nakonec některého z přeživších povede vylepšit o jednu úroveň.
Předměty nad +10 doporučuji zkoušet až při trvání série alespoň 6 zničených. Pokud tedy chcete pracovat s něčím na úrovni +18, počítejte s tím, že pokusů o dlouhou sérii budete muset absolvovat více - výhodou je značná trvanlivost vysokoúrovňových předmětů, do opotřebení zbývá poměrně dost času. (Navíc se má objevit ta opravárenská dílna)

Při přerušení série úspěšným upgradem některé vlastní části vybavení můžeme buď zbylé ZP+2 uložit na další, anebo je opět začít vylepšovat a pokusit se o další sérii zničených.

Další berličkou při výrobě vlastního cílového předmětu z nuly, může být svatá trojice. K té je třeba se nejprve pomodlit.

Trojicí mám na mysli 3ks (minimálně) předmětů, které se budete snažit udržovat v podobných úrovních. Pro pokus o M4+10 si seženeme např. 3ks M4+5 (za 15k a nikoli 25.000kr - dříve byl nejlepší poměr cena/upgrade na +7, které stály ~42k).
Následně budu předpokládát úspěšné upgrady:
Při zničení ZP pak bereme 1. M4+5 > +6
Při další sérii bereme druhý kus +5 > +6
Při další sérii neúspěšných pokusů o +3, bereme 3. kus a opět se  jej pokusíme posunout na +6.
Další série posouvá 1.M4+6 -> +7 atd....

Celý postup se tak zpomalí a prodraží, dostanete tak ale mnohem větší šanci na cílový předmět. Navíc pokud se nepovede vylepšit některý ze 3 kusů, můžete využít prodloužení série a pokusit se o vylepšení následujícího anebo toho s nejvyšším upgradem. Při jejich úbytku můžeme buď opatrně pokračovat se zbývajícím, anebo dokoupit dva kusy jen nepatrně slabší.

Práce s SE předměty může být zajímavým doplňkem, kdy se s nimi pokoušíme využít mezičasů (tzn. míst po začátku série neúspěchů, které ještě nejsou tak dlouhé, abychom mohli riskovat vylepšení cenného předmětu, ale už dávají určitou větší šanci na úspěch - pak bereme nějaké to nižší SE a buď získáme vyšší, anebo prodloužíme sérii). Bohužel v současnosti jsou SE věci hůře dostupné, stejně jako ostatní materiál z Prémia. Dárci buď odešli, nebo vyčkávají s investicemi na Platební Rating.

...........
Nejsem matematik, účetní, obchodník ani ekonom, tak se možná někde dopouštím chybné úvahy, případně mě opravte na fóru.

Výroba na prodej:
Pokud vezmete 10ks předmětů a 30 UK, průměrně byste měli získat 6ks+3, tzn náklady (při prodejních cenách) třeba u VSS 10x1900 + 30x1399 (19000+42000=61000/6)=10167kr, tj cena za kterou byste museli prodat vyrobený VSS, abyste se dostali na stejnou cenu jako při prodeji VSS+0 a UK zvlášť. Tato cena je ovšem nereálná, v praxi budete rádi za prodej VSS+3 za 7999, celkem tedy pravděpodobně proděláte cca 13.000kr, při nákupu za goldy utratíte na počátku 310zl a prodáte za 48000kr.
Ztráta se dá omluvit při výrobě vlastního cílového předmětu, ale jinak vcelku nemá smysl, nemluvě o tom, že VSS+2 prodáte za 4999 celkový zisk z původního setu by tedy byl 49999+13999(10 zbylých UK)=61-64k=3000kr čistý zisk.

Článek bude POZDĚJI pravděpodobně ještě doplněn.


POZOR!

Z hlediska série je naprosto jedno, zda zničíte předmět +2 anebo +20, pravděpodobnost je vždy stejná!
Série 10 vylepšených anebo zničených nejsou úplně výjimečné.




Matematická výrobní cena +3 zbraně za 1200kr při ceně UK 1050 je 6999, pravděpodobnost 63%.
Matematická výrobní cena +3 zbraně za 1200kr při ceně UK 1350 je 10999, pravděpodobnost 63%.

Matematická výrobní cena +4 zbraně za 1200kr při ceně UK 1050 je 13605, pravděpodobnost 39.6%.
Matematická výrobní cena +5 zbraně za 1200kr při ceně UK 1050 je 25795, pravděpodobnost 25%.

Pravděpodobnost vylepšení předmětu na +20 je při vabank upgradech (vždy na 1. pokus) 0.025%.

Matematická cena bere pravděpodobnost jako přesnou hodnotu, váš výsledek tedy může být lepší, anebo i horší.


Podrobnosti, vlastní postupy a cokoli kolem vylepšování můžete řešit na fóru. Starší článek na stejné téma.

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode