České stránky o hře Total Influence Online

Autobattle - verze 0.12:0

18.06.2010 17:20

Automatické spojování bitev.
MO přišlo o možnost zisku hodností (a tím i zvyšování % příjmů)
Rozdělení postav do rozsahů úrovní a omezení možnosti používat vylepšené předměty - nyní pouze podle rozsahu.
Zmizel perk léčení, takže Medika si asi ani v budoucnu v bitvě nezavoláme :(.
Nové ženské avatary.
Nové ikonky programu.
Nová čeština.
Nový battlelog - stále přijímám nové hlášky.

Nová verze klienta ke stažení - i když se to teď stále mění, mezi 18 a 23h stačili nacpat nový silver.dll do aktualizace.

Odloženo na příště:
Junktown a bitvy se sázkou.
Možnost navléknout na postavy úrovní 11-15 i předměty +25, ovšem s tím, že se budou chovat pouze jako věci +20 (kvůli nářkům řady dárců na nutnost nákupu nového nižšího vybavení, zatímco jim budou nakoupené věci +25 k ničemu).

 

18:10

Prozatím se mi nepodařilo připojit do jediné bitvy. Výběr týmu je velice složitý, protože seznam bitev okamžitě mizí a je nutné držet myší kartu zvoleného typu bitvy a pak rychle kliknout na odpovídající rozmezí. Bohužel postranní filtr byl odebrán, takže není možné jednoduše odebrat nežádoucí bitvy. Vstoupil jsem do jednoho týmu 1+1 a jednoho HxS, ani v jednom případě jsme se nedočkali bitvy -  nakonec nás/mě to vykoplo. Ohlasy jsou skutečně velice negativní a již v tuto chvíli běží odpočet dalšího restartu. Uvidíme co se zlepší, ale tentokrát to autoři opravdu hodně uspěchali...

Ve své skupině vidíte na avataru ostatních hráčů základní informace o konkrétní postavě, zjistíte tu level, zdraví, zbroj a zda je hráč ozbrojen. Poznáte tedy dle avataru psa i šreka, ale jinak si musíte obrázek o kvalitách spoluhráčů udělat ze seznamu vpravo dole. Dřív se vyhazovali dárci ze soupeřovy strany, teď se naopak budou vyhazovat "socky" z vlastní skupiny - rozpoznatelné ihned podle hodnot zdraví a zbroje v závislosti na levelu.

Přemýšlím o vytvoření postav na Kalifornii, kde ještě běží starý systém s možným skillením při porážce a dokonce i RPG/MG´s v Rezervaci, jediná nevýhoda je to množství DE, VALů a SVD v Rezervaci :). Aspoň dokud se tady nevychytaji největší bugy.

18:45

Po restartu první HxS, založení a zahájení proběhlo celkem svižně. Bitva ovšem cca po 10 tazích spadla - servery down...

23:05

Odehráno jedno HxS, s postavou 11lvl se proti lvl15 hraje fakt suprově :). Po zahájení 2. HxS opět pád serveru. Nepsal jsem posledně něco o přenesení práce/zátěže s výběrem bitvy z hráčů na server? :)

BTW, informace o síle zbroje je poměrně rychlým kritériem vykopnutí ze skupiny ve VV městech - s mojí 251 jsem na lvl11 mezi 285-36x opravdu nezapadl).

 Vypadá to, že řešením bude hra ve VV městech s nízkými levely postav (na vysokých je potřeba drahé vybavení). Za vítězství je nyní zhruba 1-3.000, takže se celkem rychle dá našetřit na vybavení, na které pravděpodobně čeká inflace a růst cen - jako vždy, když hráči dostávali za bitvy více. Je tedy poměrně jisté, že koeficienty půjdou brzy opět dolů. Postavy přes level 11 "vychované" v MO jsou díky své univerzálnosti nyní prakticky odepsané (pokud hráč nemá vybavení na povolené horní hranici) a odkázané na hru v MO. Otázka je o kolik spadne účast a počet bitev v MO díky přesunům do VV měst či odchodům nespokojených. Prozatím nejveselejší drobný bug je ten, co proti sobě přiřazuje hráče z jednoho klanu - nyní to samozřejmě zjistíte až v započaté bitvě ). Momentálně je pravděpodobně nejvýdělečnější systém narvat na nové postavy 1. úrovně maximální výbavu a hrát až dokud se nedostanou do rozsahu úrovní, kde už bude příliš nákladné vybavení. Což je asi level 7, kde je již možné použít věci +15. Rozsah 4-6, s povolenými předměty +10, je prozatím asi poslední přijatelný. I když při dostatečně vysokých odměnách za bitvy by mohlo být reálné i používání půjčovny, kde za věci +15 chtějí tuším kolem 35.000kr na 3 hodiny. Každopádně při absolvování 7 úrovní ve VV městech by vaše postavy měly mít solidní skill na svou zbraň a vysokou hodnost, navíc rank jednotky by vám v té době měl přinášet dalších aspoň 10-15% k ziskům.

19.6.2010 10:00

Arizona je opět nedostupná... a už to naběhlo. Ceny předmětů +10 se utrhly ze řetězu - před zrušením SC slev se daly koupit i za 45.000kr.

Bilance prvních 5 bitev vše v rozmezí 4-7 (moje postavy lvl 4):

1. team 1+pes, 2 killy 2024kr, 195zk, 68HB výhra

2. team 1+pes, 1 kill 564kr, 88zk, 12HB prohra

3. team 1+1, 2 killy, 1334kr, 200zk, 64HB výhra

4. team 1+1, 0, 174kr. 90zk, -5HB prohra

5. HxS 1kill, 1822kr, 26zk, 22HB výhra (proti nám samí hráči 15-19lvl, jeden neustále pálil suby, druhý RPG... celkem nejméně 8+5ks)

celkově tedy 5918kr. (náklady 2greny a cca 4x30+4x10 + opravy = max~1900+1000kr, z 5 bitev zbyde tedy cca 3000kr a rank jednotky +55

Týmovky jsou tu samozřejmě relativně rychlé - zbraně se nehledají, soupeři občas ano :).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zcoit © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode