České stránky o hře Total Influence Online
Novinky
28.07.2010 23:11
Aktualizace 28.7.2010 byla na Arizoně pěkně vypečená, vinou závady na disku se porušila databáze klanů a hráčů. Hráči se tak najednou ocitli mimo klany, klany neexistovali, případně neexistovali ani charaktery :D. Omrkněte tedy své sklady, zda něco nepostrádáte, databáze...
—————
27.07.2010 08:00
Výcvik šreka od 1. úrovně (napsal Cavis, kdysi pravděpodobně první majitel štítu+25 ve hře, popisovaný šrek je 7. kterého si cvičil...)
Předem je třeba doplnit, že horník již momentálně zdaleka není oním nepřemožitelným tankem jakým býval zhruba před rokem. Omezení zbroje...
—————
02.07.2010 16:55
Střelnice dává možnost rozvíjet u postavy specializaci na konkrétní dovednosti a případné korekce u postav pokřivených v MO.
Maximální skill ve hře je omezen hranicí 200 a je možné jej dosáhnout u dvou dovedností, třetí již bude vytrénována na pouze na 90 bodů. Ostatní musí být na svém minimu....
—————
01.07.2010 18:28
1.7.2010 do hry vstupují následující novinky:
1. Premium předměty vylepšené na +20- +27...viz https://forum.tionline.ru/showthread.php?t=30786
2. Změněno rozhraní dovedností. Nyní máte v náhledu i aktuální sumu dovedností a jejich hranici pro úroveň postavy. Snížení skillu je možné talčítkem mínus...
—————
27.06.2010 16:56
Modů TIO existuje celá řada, lepších i horších. Vesměs změní interface, zvuky a vzhled předmětů. Pro někoho může být pravidelná změna osvěžením hry, pro jiného zase nepříjemnou ztrátou známých věcí. Sám jsem v tomto spíše konzervativní :D.
Tentokrát se mi však dostal do ruky mod, který...
—————
26.06.2010 11:46
Stručný výtah odpovědí z interview s autory + moje rozsáhlé následné interpretace :). Btw podle fotky si autoři u toho dávali tmavé Krušovice - aspoň část z těch Alkáčových peněz jde zpět do Čech :D.
Originál s obrázky. Dvě strany...
- Vývoj má údajně pokračovat ještě alespoň 5-7 let.
- Dobývání...
—————
23.06.2010 19:23
Nový systém přinesl do hry poměrně zásadní změnu, verze 0.12:0 se tak stala další zlomovou po 0.06:0, už teď se děsím v0.18. Pokud tedy se hrou právě začínáte a narazíte ve starších příspěvcích na nějaké nesrovnalosti či nesmysly, jsou to pravděpodobně relikty tehdejších...
—————
18.06.2010 17:20
Automatické spojování bitev.
MO přišlo o možnost zisku hodností (a tím i zvyšování % příjmů)
Rozdělení postav do rozsahů úrovní a omezení možnosti používat vylepšené předměty - nyní pouze podle rozsahu.
Zmizel perk léčení, takže Medika si asi ani v budoucnu v bitvě nezavoláme :(.
Nové ženské...
—————
11.06.2010 16:30
Vážení hráči, v nejbližší době....
Dojde k závažným změnám pravidel:
1. Automatické spojování bitev
Současná možnost výběru dává bohužel hráčům možnosti špatného jednání - multihraní, vyhazování soupeřů, domlouvání bitev k nabývání zkušeností, skillu a hodností...
Teď to již možné nebude.
2....
—————
10.06.2010 21:59
Dnešní dávka...volný překlad
Autobattle.
Mechanismus automatického vyhledávání soupeřů při založení bitvy.
1. Autobattle se vztahuje na: Přežití, Horní vs. Spodní, Týmová bitva (nepříliš využívaný souboj dvojic bude pravděpodobně zrušen). Za tyto bitvy hráči budou, tak jako nyní, získávat...