České stránky o hře Total Influence Online
Archiv článků
28.08.2010 20:37
Kromě bitev je obchodování druhým možným zdrojem příjmů. Pro začátek budete potřebovat buď určitý kapitál (čím větší, tím lepší) anebo dobrou odezvu na server (čím menší, tím lepší :D). První...
—————
13.08.2010 14:59
Při výcviku šreka máme možnost výrazně snížit náklady zvýšenou investicí volného času. Při výcviku granátníka však prakticky žádná laciná cesta není. Zde je možné se pouze rozhodnout, zda do...
—————
13.08.2010 14:56
Ohlášena změna v zakládání týmových bitev. Od nejbližší aktualizace by se měl znovu vrátit tým 1+1, namísto současných čtyřčlenných týmů, kam každý z hráčů musí nasadit dvě postavy.
Důvodem je vylidnění týmových bitev...
—————
12.08.2010 19:43
Nejjednodušší a nejrychlejší zisk je v současnosti možné dosáhnout v Přežití na 4-6 levelu. Samozřejmě je třeba bojovat ve městech s povolenou výbavou.
Začátky
Volíme ženské postavy - návod...
—————
30.07.2010 00:12
Akce jako obvykle začala tajně, tentokrát 29.7.2010 ve 23:00.
Ukončení je tedy možné očekávat za 24 hodin.
—————
28.07.2010 23:11
Aktualizace 28.7.2010 byla na Arizoně pěkně vypečená, vinou závady na disku se porušila databáze klanů a hráčů. Hráči se tak najednou ocitli mimo klany, klany neexistovali, případně neexistovali...
—————
27.07.2010 08:00
Výcvik šreka od 1. úrovně (napsal Cavis, kdysi pravděpodobně první majitel štítu+25 ve hře, popisovaný šrek je 7. kterého si cvičil...)
Předem je třeba doplnit, že horník již momentálně zdaleka...
—————
21.07.2010 23:38
Během mé nepřítomnosti se nic zvláštního nestalo. Autoři si zjevně vzali dovolenou ve stejném termínu :).
Oprava: V tichosti byly změněny podmínky spojování bitev (minimálně v Rezervaci), pokud nyní nastoupíte do bitvy...
—————
02.07.2010 16:55
Střelnice dává možnost rozvíjet u postavy specializaci na konkrétní dovednosti a případné korekce u postav pokřivených v MO.
Maximální skill ve hře je omezen hranicí 200 a je možné jej dosáhnout u dvou dovedností,...
—————
01.07.2010 18:28
1.7.2010 do hry vstupují následující novinky:
1. Premium předměty vylepšené na +20- +27...viz https://forum.tionline.ru/showthread.php?t=30786
2. Změněno rozhraní dovedností. Nyní máte v náhledu i aktuální sumu...
—————
27.06.2010 16:56
Modů TIO existuje celá řada, lepších i horších. Vesměs změní interface, zvuky a vzhled předmětů. Pro někoho může být pravidelná změna osvěžením hry, pro jiného zase nepříjemnou ztrátou známých věcí. Sám jsem v tomto...
—————
26.06.2010 11:46
Stručný výtah odpovědí z interview s autory + moje rozsáhlé následné interpretace :). Btw podle fotky si autoři u toho dávali tmavé Krušovice - aspoň část z těch Alkáčových peněz jde zpět do Čech :D.
Originál s obrázky....
—————
25.06.2010 18:14
Předměty +20 a výše se stanou tzv. Premium věcmi, nezávisle na tom, jestli jste si je koupili, dostali či sami vylepšili. Premium předmět pak bude mít výhodu možného použití u kteréhokoli levelu. Jeho vylepšení se vždy...
—————
23.06.2010 19:23
Nový systém přinesl do hry poměrně zásadní změnu, verze 0.12:0 se tak stala další zlomovou po 0.06:0, už teď se děsím v0.18. Pokud tedy se hrou právě začínáte a narazíte ve starších příspěvcích...
—————
18.06.2010 17:20
Automatické spojování bitev.
MO přišlo o možnost zisku hodností (a tím i zvyšování % příjmů)
Rozdělení postav do rozsahů úrovní a omezení možnosti používat vylepšené předměty - nyní pouze podle rozsahu.
Zmizel perk...